Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود کمره‌ای معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضوری شدن آموزش‌های دانشگاهی در صورت واکسینه نشدن دانشجویان اظهار کرد: اگر قرار باشد دانشجویی به علت تزریق نکردن واکسن کرونا در کلاس درس یا امتحان به صورت حضوری غیبت بخورد، باید حتما در این زمینه مجوزی از سوی مراجع حقوقی به دانشگاه‌ها داده شود تا اختیار اجرایی کردن آن را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اگر مانع حضور دانشجوی واکسن نزده در کلاس یا امتحان بدون مجوز قانونی شویم حتما سنوات تحصیلی آن افزایش می‌یابد یا احتمال مشروط شدن او وجود دارد؛ بنابراین مشکلات زیادی به وجود می‌آید که می‌تواند زندگی تحصیلی دانشجو را تحت تاثیر جدی قرار دهد.

کمره‌ای تصریح کرد: اگر قرار باشد که به علت تزریق نکردن دو دوز واکسن برای دانشجو درباره حضوری شدن کلاس‌ها محدودیت ایجاد شود لازم است تا مجوز‌های لازم هم به دانشگاه‌ها مربوط شود تا جوابگوی تغییرات پیش آمده در زندگی دانشجو باشد.

بیشتر بخوانید

دانشجویان در دو راهی انتخاب شغل و علاقه/ بازار کار برنده کارزار انتخاب رشته

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه تهران واکسیناسیون دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۷۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴

معاونت آموزشی وزارت علوم تاکید کرد دانشگاه‌های دولتی برای برگزاری تجمع حمایتی از اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از ساعت ۱۲ تا ۱۴ امروز تعطیل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نامه معاونت آموزشی وزارت علوم خطاب به رؤسای دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری آمده است:

«همانگونه که استحضار دارید دانشگاهیان در سراسر دنیا به ویژه کشورهای آمریکایی و غربی بر اساس دفاع از انسانیت و حقوق بشر جنبش‌های بشر دوستانه را رقم زدند و موجی مستحکم و استوار در حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه به راه انداختند.

در همین راستا با توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده در دانشگاه‌ها، معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن محکوم کردن فجایع رژیم خبیث اسرائیل و در حمایت از مردم بی دفاع غزه روز یکشنبه نهم اردیبهشت جاری از ساعت ۱۲ تا ۱۴ کلیه کلاس‌ها را تعطیل اعلام می‌دارد تا به همین مناسبت دانشگاهیان کشورمان با برپایی تجمعات گسترده پس از اقامه نماز در مساجد و میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها حمایت خود را از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام دارند».

کد خبر 748622

دیگر خبرها

  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • دستگیری ۶۰۰ دانشجو در دستکم ۱۵ دانشگاه آمریکا در بیش از یک هفته
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • خروش موج بیداری انسانی توسط دانشجویان/ حبس دموکراسی در سرزمین مدعیان مردم‌سالاری!
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • خشن ترین تصاویر از رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان | نحوه برخورد با دختر دانشجو را ببینید
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد