Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک بازیگر گفت: کار کردن با «داوود میرباقری» و گروه خوبش فرصت ارزشمندی است که در بستر آن به راحتی می‌توان تجربیات و تکنیک‌های کاری و اخلاقی بسیاری را برای طی کردن مسیر موفقیت و ماندگاری در زمینه نقش آفرینی کسب کرد.

محمدجواد جعفرپور، بازیگر جوان عرصه سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با میزان پیرامون حضور در سریال «سلمان فارسی» گفت: از آنجا که با حضور در سریال تاریخی جلال الدین ساخته شهرام اسدی و آرش معیریان در سال ۱۳۹۳نقش آفرینی در آثار تاریخی را با بازی در نقش کودکی مولانا تجربه کردم بنابراین چندان با این سبک آثار ناآشنا نیستم و برای بازی در سریال سلمان فارسی سعی کردم آمادگی‌های مورد نیاز را کسب کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با گذشت دو سال از آغاز تصویربرداری سریال سلمان فارسی به این گروه پیوستم و کل نقشی که در این مجموعه دارم در یک قسمت خلاصه می‌شود و برای نقشم که کاراکتر شاهزاده عرب است و در زندان روزگار سپری می‌کند حدود سه ماه همراه کاروان سلمان بودم و از آنجا که کار تولید این سریال چندین سال ادامه خواهد داشت طبق گفته داوود میرباقری، کارگردان این سریال تاریخی در سال‌های آتی با یک شخصیت دیگر به گروه سلمان فارسی اضافه خواهم شد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

بازیگر سریال پدرپسری اظهار داشت: بازی در کنار پیشکسوتان عرصه نقش آفرینی برای جوانان تازه وارد به این عرصه می‌تواند نقش بسزایی در کسب تجربه‌های ارزشمند برای آینده کاری آن‌ها داشته باشد و من چنین تجربه‌ای را پیش از این در آثاری، چون فیلم سینمایی «شکارچی شنبه» در کنار استادعلی نصیریان و یا مجموعه «پدر پسری» در کنار زنده یاد عزت الله مهر آوران تا حدی کسب کردم. هم اکنون نیز حضور در سریال بزرگ سلمان فارسی فرصت خوبی را برایم رقم زد تا بتوانم در کنار بزرگان و پیشکسوتان عرصه هنر و بازیگری مسیری را برای اندوختن تجربیات بیشتر در زمینه نقش آفرینی را کسب کنم.

جعفرپور گفت: طبق اعتقادات بازیگران مختارنامه که در راستای تولید مجموعه مختار به مدت طولانی با کارگردان سلمان فارسی همکاری و تعامل داشتند و این همکاری در کنار او را به نوعی آموزشگاه عنوان می‌کنند می‌توان گفت واقعا کارکردن با داوود میرباقری و البته گروه کاری خوبشان به لحاظ کار هنری، تجربه و تکنینیک سینمایی، مبحث اخلاقی و وجوهات انسانی دانشگاهی ارزشمند در جهت کسب و دریافت مباحث کاری و اخلاقی است که به راحتی می‌توان از آن تلمذ کرد؛ بنابراین دانشگاه بهترین تعبیری است که می‌توان در همکاری با داوودمیرباقری از آن استفاده کرد.

او که پروانه زرین بهترین بازیگر پسر نوجوان برای فیلم «شکارچی شنبه» در بیست و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را از آن خود کرده ادامه داد: از آنجا که در سریال «سلمان فارسی» داوودمیرباقری و پسرش حامدمیرباقری بدلیل توجه و تمرکز دقیق و بسیاری که بر روی شخصیت‌ها و پردازش آن‌ها دارند کمک‌های شایانی را به نقش‌آفرینان در جهت خلق شخصیت‌ها ارائه می‌دهند و به طور کل در بازه زمانی‌ای که در پروژه سلمان فارسی حضور داشتم هر آنچه که برای نزدیک شدن به نقش احتیاج داشتم را داوودمیرباقری و پسرش به بهترین شکل برایم تجسم ویادآوری می‌کردند.

جعفرپور افزود: خلاقیت یک بازیگر در راستای نوع و چگونگی پرداخت به شخصیتی که قرار است در کالبد آن به ایفای نقش بپردازد از مولفه‌هایی محسوب می‌شود که می‌تواند به نوبه خود در موفقیت و ماندگاری بازیگر سهم بسزایی داشته باشد. البته فیلمنامه نیز در این میان حائز اهمیت است و حالا اگر فیلمنامه به لحاظ سطح کیفی در درجه بالایی قرارگرفته باشد و بازیگر بتواند به بهترین شکل و براساس خلاقیت‌های خود به کاراکتر دیکته شده در فیلمنامه جان ببخشد و آن را پویا کند قطعا اتفاقات خوبی را برای خود و به تبع آن برای اثر تولید شده به ارمغان خواهد آورد. سریال سلمان از خصایص ارزشمندی به لحاظ فیلمنامه، محتوای ساختاری و نیز نگاه دقیق کارگردانی برخوردار است بنابراین می‌توان از این فرصت بهره جست و با بکارگیری خلاقیت‌های خود شخصیتی ماندگار و موفق را در کارنامه کاری ثبت کرد.

‌این بازیگر خاطرنشان کرد: امیدوارم به جوانان در عرصه آثار نمایشی بهای بیشتری داده شود و فضایی ایجاد شود که علاقمندان به این عرصه بتوانند خود و استعدادهایشان را ثابت کنند و اتفاقات خوبی را در زمینه هنر و تعالی هر چه بیشتر آن رقم بزنند.

 انتهای پیام/

برچسب ها: صدا و سیما رسانه ملی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا صدا و سیما رسانه ملی سلمان فارسی نقش آفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردسازی خیالی اسرائیل و رسانه‌هایش درباره رامین یکتاپرست

برخی رسانه‌های اسرائیلی از جمله جروزالم پست و برخی از رسانه‌های فارسی زبان وابسته به آنها یعنی ایران اینترنشنال در خبری مدعی شدند که رامین یکتاپرست، توسط اسرائیل کشته شده است. این رسانه‌ها او را نیروی وابسته به سپاه معرفی می‌‌کنند! - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیگیری خبرنگار ما از منابع مطلع حاکیست که این اخبار صرفاً یک دستاوردسازی خیالی برای رژیم تروریستی اسرائیل است و فردی به نام رامین یکتاپرست هیچ ارتباطی با سپاه ندارد.

رامین یکتاپرست یک فرد دوتابعیتی است که سابقه چندان  مثبتی هم ندارد؛ همچنین برخی اطلاعات حاکیست که او در یک درگیری شخصی کشته شده است.

رسانه‌های اسرائیلی و بویژه فارسی‌زبان‌هایی مانند ایران اینترنشنال، پس از شکست این رژیم در عملیات تنبیهی وعده صادق، در چند نوبت سعی کرده‌اند دستاوردهای خیالی برای آنها بسازند.

خود رسانه‌های آلمانی هم پیشتر نوشته بودند که طبق ادعای پلیس آلمان یکتاپرست در سال های 2009 و 2010 یک فاحشه‌خانه در لورکوزن آلمان را اداره می‌کرد و پس از آن به کلوب های موتورسواری که به بزهکاری شهرت داشتند، ملحق می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سریال «سلمان فارسی» ۱۴۰۵ به پخش می‌رسد
  • زمان پخش سریال «سلمان فارسی» مشخص شد
  • تاریخ پخش «سلمان فارسی» مشخص شد/ وعده جبلی در یک سال سخت
  • «سلمان فارسی» پروژه‌ای جریان‌ساز
  • تلاش برای پخش سریال سلمان فارسی در سال ۱۴۰۵
  • میرباقری: فصل تولد «سلمان» را گرفته‌ایم و این روز‌ها کار ادامه دارد
  • بازیگران جدید سریال «سلمان فارسی» مشخص شدند
  • «سلمان فارسی» یک پروژه جریان ساز است/ پخش سریال در ۱۴۰۵
  • میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را ۱۴۰۵ به پخش برسانیم
  • دستاوردسازی خیالی اسرائیل و رسانه‌هایش درباره رامین یکتاپرست