Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر رفاه در پی وقوع زلزله در نامه‌ای به روسا و معاونین این وزارتخانه تأکید کرد: مراکز بهزیستی، مهمانسراهای دستگاه‌های اجرایی و در صورت نیاز ساختمان‌های متعلق به زیر مجموعه‌ها در استان هرمزگان، برای اسکان آسیب‌دیدگان مهیا شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ به دنبال وقوع زلزله در استان هرمزگان، حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه‌ای به معاونین و مدیران، روسای سازمان‌ها، مدیران عامل صندوق‌ها و بانک‌های تابعه این وزارتخانه دستور داد همه امکانات زیرمجموعه خود را برای امدادرسانی به هموطنان مناطق زلزله زده استان هرمزگان بسیج کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالملکی در این نامه با ابراز تأسف از وقوع زلزله‌ای مهیب در بخش‌هایی از استان هرمزگان، ضمن آرزوی سلامتی و صحت برای تمام هموطنان ساکن منطقه آسیب‌دیده، تاکید کرده است: تمام دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به صورت آنی و عاجل با هماهنگی ستاد بحران و دستگاه‌های ذی‌ربط برای خدمت‌رسانی به هموطنان عزیزمان، تمام امکانات و تجهیزات خود را بسیج کنند.

عبدالملکی بر استفاده از تجهیزات عمرانی برای عملیات جستجو و نجات، بازگشایی معابر نیز  تأکید کرده و دستور داده است مراکز بهزیستی، مهمانسراهای دستگاه‌های اجرایی و در صورت نیاز ساختمان‌های متعلق به زیر مجموعه‌ها در استان هرمزگان، برای اسکان آسیب دیدگان مهیا شود.

آمادگی مراکز درمانی تأمین اجتماعی برای ارائه سریع‌تر خدمات پزشکی و درمانی، ارسال اقلام‌ ضروری خوراکی، بهداشتی و گرمایشی و تامین اقلام دارویی توسط شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه از دیگر مواردی است که وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بر آن تأکید کرده است.

همچنین، به  تمام مدیران استانی اختیار تام داده شده است ضمن ارائه بهترین خدمت‌رسانی به هموطنان آسیب دیده، از امکانات و تجهیزات در اختیارشان در این خصوص استفاده کامل کنند.

تازه‌ترین اخبار از زلزله جنوب ایران| خسارت 30 تا 100 درصدی زلزله به منطقه فین/ 99 مصدوم تاکنون/ وقوع 44 ‌پس‌لرزه + جزئیاتبازدید معاون اول رئیس جمهور از از مناطق زلزله‌زده گیشان غربی/ مخبر: زلزله خسارت‌های زیادی به مردم فین وارد کرد + تصاویر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زلزله سازمان بهزیستی زلزله سازمان بهزیستی استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۷۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر تیتکانلو خراسان شمالی را لرزاند

براساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمان وقوع این زمین لرزه ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه و ۲۸ ثانیه و در عمق هشت کیلومتری زمین رخ داده است.

براساس این گزارش، مختصات جغرافیایی این زمین لرزه ۳۷.۲۰۲ درجه عرض شمالی و ۵۸.۳۲۳ درجه عرض شرقی بوده است.

مرکز وقوع این زلزله شهر تیتکانلو خراسان شمالی بوده است.

هنوز از خسارات احتمالی این زمین لرزه گزارشی دریافت نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • پایگاه رسمی آموزش سیلینگ هرمزگان راه‌اندازی شد
  • پرداخت خسارت به خسارت دیدگان ترکیدگی لوله آب در خیابان مهدی
  • ادامه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی در خوزستان
  • زلزله ۴.۲ ریشتری در خراسان شمالی هیچگونه خسارتی در پی نداشت
  • زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر تیتکانلو خراسان شمالی را لرزاند
  • وقوع زلزله در این استان
  • زلزله ای با بزرگی ۴.۲ ریشتر خراسان شمالی را لرزاند
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد