Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید فیاضی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ایرانشهر بیشترین سطح زیر کشت ذرت علوفه‌ای را در سیستان و بلوچستان به خود اختصاص داده اظهارداشت: برداشت ذرت علوفه‌ای از سطح ٢ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی این شهرستان همچنان در حال انجام است. 

وی با اشاره به اینکه حدود ٧٠ درصد ذرت علوفه‌ای تولیدی ایرانشهر به خارج از سیستان و بلوچستان ارسال می‌شود افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال کشاورزان این شهرستان بیش‌از۶٠ هزار تن ذرت علوفه‌ای تا پایان آذر از این اراضی برداشت و روانه بازار مصرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر با بیان اینکه بیش‌از۴٠٠ نفر در کار کاشت، داشت و برداشت ذرت در این شهرستان مشغول بکار هستند تصریح کرد: دامداران این منطقه به‌منظور افزایش ارزش غذایی و طول مدت نگهداری پس از برداشت ذرت علوفه‌ای اقدام به ذخیره‌سازی آن در سیلو می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به کمبود باران در سال گذشته و تداوم آن در سالجاری قیمت علوفه افزایش پیدا کرده و پیش‌بینی می‌شود درآمد خوبی نصیب کشاورزان شهرستان ایرانشهر شود.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان زاهدان ایرانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان زاهدان ایرانشهر سیستان و بلوچستان زاهدان ایرانشهر ذرت علوفه ای برداشت ذرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۷۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان

به گزارش صدای ایران از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  سجادی با عنوان اینکه غرق شدگی در بخش مهرگان شهرستان سراوان عصر سوم اردیبهشت ماه گزارش شد، افزود: با توجه به وقوع سیلاب و بسته شدن راه‌ها، بلافاصله یک تیم امدادی از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان با تجهیزات سیلاب به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل شدت سیلاب در منطقه پس از گذشت ۲۰ ساعت تلاش مستمر نیرو‌های امدادی و با فروکش کردن آب در منطقه پیکر ۲ کودک ۱۰ و ۱۳ ساله در رودخانه ماشکید پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

دیگر خبرها

  • زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل
  • سیل ۱۰ روزه در ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان/ نزدیک به ۵۶ هزار نفر امدادرسانی شدند
  • از برداشت موز تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • از برداشت موز گلخانه‌ای تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر