Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا  در این سفر "وریندار" مدیر کشوری سازمان "ریلیف اینترنشنال" در جمهوری اسلامی ایران، "نعیم گل" دستیار امور برنامه ریزی این سازمان، " ایو فریسن" رییس دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان ، "فلیپ لوزینسکی" رییس کشوری و "بئی تریسی اوچوا" مدیر امور ترویجی از سازمان امور پناهندگی نروژ در ایران به همراه نمایندگان دفاتر کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
سفر این میهمانان خارجی به مشهد با هدف بررسی نیازهای مهاجران افغان و جذب حمایت سازمانهای بین المللی در این زمینه صورت گرفته است.
این میهمانان خارجی ضمن بازدید از اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی خراسان رضوی اکنون در جلسه ای به منظور رسیدگی به آخرین وضعیت پناهندگان افعانستانی شرکت کرده اند.
بازدید از مهمان شهر تربت جام محل نگهداری مهاجران افغان از دیگر برنامه های این میهمانان خارجی در سفر به استان خراسان رضوی است.
هزار خانواده از اتباع کشور افغانستان با بیش از چهار هزار نفر جمعیت در مهمانشهر تربت جام اسکان دارند که به لحاظ ارائه خدمات یکی از مهمانشهرهای نمونه کشور است.
شمار مهاجران و اتباع خارجی دارای مجوز اقامت در خراسان رضوی ۳۵۰ هزار نفر است.
۹۵ درصد از اتباع کشور افغانستان در خراسان رضوی و مشهد و پنج درصد دیگر در سایر شهرستانهای این استان مقیم هستند.

برچسب‌ها مشهد جمهوری اسلامی ایران سازمان ملل متحد افغانستان اتحادیه اروپا کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد خبرنگار ایرنا ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد جمهوری اسلامی ایران سازمان ملل متحد مشهد جمهوری اسلامی ایران سازمان ملل متحد افغانستان اتحادیه اروپا کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد خبرنگار ایرنا ایران خراسان رضوی سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان در نشست مشترک با رییس سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس در ایران، درباره آغاز به کار سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) در کرمان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

 روح الله خضری پور  افزود: با توجه به حضور اتباع خارجی در استان کرمان و هزینه‌های بالای درمانی این افراد، پیگیری‌های مکرر اداره کل امور اتباع استان برای رفع موانع حضور و فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان با دانشگاه علوم پزشکی و سازمان‌های مرتبط انجام و زمینه فعالیت این سازمان در استان مهیا شد.

خضری‌پور به توافقنامه چهارجانبه بین اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان پزشکان بدون مرز (MSF ) و موسسه کنشگران توسعه فردا اشاره و بیان کرد: مقرر شد سازمان مذکور با فراهم‌سازی امکانات و تجهیزات اقدامات لازم را انجام دهد.

 

دیگر خبرها

  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل هجوم مهاجران به ایرلند
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • رونمایی نخستین حلقه مستند روایی معجزه مادری در بوشهر