Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن اشجاری روز دوشنبه در خصوص بازی روز گذشته سپیدرود برابر شهرداری ماهشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گرچه از نتیجه کسب شده راضی‌ام اما بیش از آن از نحوه بازی بازیکنان و تلاش آنان تا لحظه پایانی راضی هستم.  

وی افزود: سپیدرودی ها بسیار منظم بازی کردند و به خوبی دستورات کادرفنی را در زمین مسابقه پیاده کردند و روند خوب خود را تا لحظه پایانی بازی نیز، حفظ کردند و گرچه در جریان این دیدار گل مساوی را دریافت کردیم اما در لحظات پایانی توانستیم گل برتری را به ثمر برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از سوی دیگر از شهرداری ماهشهر شناختی نداشتیم و برنامه‌هایی را که در تمرینات انجام می دادیم در این بازی به اجرا گذاشتیم که خوشبختانه موفق شدیم در نهایت در این دیدار به پیروزی برسیم.

سرمربی سپیدرود اضافه کرد: البته می‌توانستیم پیروزی راحت تری را کسب کنیم چون پس از به ثمر رساندن گل اول، فرصت های گلزنی دیگری نیز در نیمه اول داشتیم که همه این فرصت ها به هدر رفت وگرنه می توانستیم در همان نیمه اول کار را تمام کنیم.

اشجاری بیان کرد: از سوی دیگر تیم حریف نیز پس از به ثمر رساندن گل تساوی ، یک بازی تدافعی را در دستور کار خود قرار داد که این امری طبیعی بود و ما نیز سعی داشتیم تا با استفاده از ضربات ایستگاهی به گل برتری برسیم چون یکی از راه‌های رسیدن به گل مقابل تیمهایی که تدافعی و بسته بازی می‌کنند، استفاده مناسب از ضربات ایستگاهی است.

وی به تماشاگران سپیدرود نیز اشاره و خاطرنشان کرد: سپیدرود تماشاگران پرشور و زیادی دارد که نقطه قوت این تیم هستند و امیدواریم که با فروکش کردن کامل کرونا و با دستور ستاد ملی مبارزه با این بیماری، بازی بعدی سپیدرود با حضور تماشاگر برگزار شود.

سرمربی سپیبدرود رشت اظهار کرد: به هر حال در اولین دیدار توانستیم به پیروزی برسیم و امیدواریم که در ۲ بازی آینده که باید بیرون از خانه به میدان برویم، بازیکنان همینگونه ظاهر شده و با نتایجی مناسب‌ ۲ بازی آینده خارج از خانه را پشت سر بگذاریم. 

تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و شهرداری ماهشهر عصر یکشنبه (دیروز) در هفته اول رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت سپیدرود با نتیجه ۲ بر یک برابر حریف خود به برتری رسید.

تیم فوتبال سپیدرود رشت به همراه چوکا تالش در گروه اول رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم کشور با تیمهای شهدا رزکان البرز ، ملی حفاری اهواز ، شهدا بابلسر، شهرداری بم ، شهرداری ماهشهر، ایرانجوان بوشهر، پیام توس مشهد،  علم و ادب تبریز ، نیروی زمینی تهران. شهرداری بندرعباس، شهید اورکی اسلامشهر و نماینده قزوین همگروه هستند.

در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته‌ دوم باشگاه‌های کشور ۲۸ تیم در ۲ گروه ۱۴ تیمی به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می‌پردارند که در نهایت، تیمهای برتر هر گروه به طور مستقیم و برنده تیمهای دوم به رقابت‌های لیگ دسته یک کشور صعود می کنند.

سپیدرودی‌ها در پایان رقابت‌های فصل گذشته لیگ دسته دوم کشور با انجام ۲۶ بازی، ۹ پیروزی، ۱۰ تساوی و هفت شکست کسب کردند و با تصاحب ۳۷ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده‌بندی گروه خود قرار گرفتند و شانس صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول را از دست دادند.

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون های ورزشی سپیدرود رشت گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون های ورزشی سپیدرود رشت فوتبال فدراسیون های ورزشی سپیدرود رشت گیلان شهرداری ماهشهر لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۷۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وحید شمسایی سرمربی تیم ملی در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان گفت: قبل از هر چیز این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم، ما الان در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

وی گفت: ما بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم، این قشنگی این رشته است و نشان می‌دهد که چقدر فوتبال در آسیا سخت و نزدیک شده است.

شمسایی با اشاره به نقش سرمربی ازبکستان گفت: وقتی ازبکستان یکی از بهترین مربیان جهان را به خدمت می‌گیرد، سرمایه‌کذاری می‌کند و میزبان جام جهانی می‌شود یعنی باید بپذیریم همه دنبال بهترین موقعیت در فوتسال آسیا هستند.

وی در پاسخ به این سوال که چه احساسی دارد که به عنوان بازیکن و سرمربی فینال جام ملت‌ها را تجربه کرده، گفت: تجربه خوشایندی است، ما دو سال پیش در عین شایستگی قهرمانی را از دست دادیم ولی همیشه از اینکه بازی به پنالتی کشیده شود حس خوبی ندارم، برای همین طبیعی بود که حساسیت بسیار زیاد بازی را تجربه کنم. اما مهم این است که حالا در فینال هستیم.

شمسایی ضمن تحسین بازیکنان ازبکستان گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند، در فوتبال دیده بودم ولی در فوتسال نه. تعجب کردم وقتی بازیکنان این تیم می‌توانند به این خوبی بازی کنند، چرا این کار را کردند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899953

دیگر خبرها

  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن
  • شمسایی: هیچوقت از پنالتی‌ها خوشم نمی‌آمد
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است