Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@19:37:37 GMT

تصادف در محور لار - بندرعباس با ۱۳ مصدوم و یک فوتی

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۷۸۳۱

تصادف در محور لار - بندرعباس با ۱۳ مصدوم و یک فوتی

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمد صباغی، گفت: پس از اعلام این حادثه در ساعت ۵۵ دقیقه دوشنبه ۲۴ آبانماه ۱۴۰۰ از ستاد عملیات استان هرمزگان به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ لارستان، به دلیل تعداد بالای مصدومان و درخواست آمبولانس کمکی، سریعاً آمبولانس پایگاه جاده‌ای هرمود عباسی به محل اعزام شد.

او ادامه داد: متأسفانه برخورد دو تریلی با هم منجر به آتش سوزی شده و دو خودرو سواری نیز با آنها برخورد کرده که جمعاً ۱۳ مصدوم و یک فوتی به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صباغی یادآور شد: دو مصدوم این حادثه پس دریافت اقدامات درمانی اولیه، توسط آمبولانس هرمود عباسی به بیمارستان امام رضا (ع) لار منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لارستان از شهروندان خواست به این نکته توجه داشته باشند که در زمان بروز حوادث از تجمع در محل حادثه، برای جلوگیری از روند امداد رسانی و برخورد مجدد خودروهای پارک شده در محل، خودداری کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح جهش تولید مسکن مسعود فیاضی فاطمه اسدی زلزله جنوب ایران زلزله محور لار سانحه رانندگی تصادف آمبولانس مصدومان طرح جهش تولید مسکن مسعود فیاضی فاطمه اسدی زلزله جنوب ایران زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۷۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی

 روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام از کشته شدن ۴نفر در تصادف مرگبار محور دره شهر-بدره خبر داد.

به گزارش تسنیم، محسن ویسی گفت: ساعتی پیش در اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو 405 در حد فاصل بین روستای عباس آباد و زرانگوش شهرستان دره شهر 4 نفر فوت شدند.

وی افزود: در این تصادف که هر دو خودرو از روبه‌رو با هم برخورد کردند، خودروی پژو 405 که از تاکسی های بین شهری بوده، دچار حریق می‌شود و متاسفانه هر 4 سرنشین آن دچار  سوختگی و فوت می‌شوند.

ویسی گفت: راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده که به‌صورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت های پزشکی مداوا می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • دو تصادف فوتی در دو نقطه از شهر تهران
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی