Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – شب گذشته در چارچوب انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم ملی پرتغال در حالی که تنها به یک امتیاز نیاز داشت مقابل صربستان در لحظات پایانی شکست خورد تا برای صعود به جام جهانی در پلی‌آف مبارزه کند.

پس از باخت رونالدو به شدت ناراحتی خود را نشان داد و حتی به سرمربی تیم یعنی «فرناندو سانتوس» اعتراض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فوق ستاره پرتغالی برای اولین بار در دوران بازیگری خود در انتخابی جام جهانی حتی یک شوت هم نتوانست به سمت دروازه حریف شلیک کند. 

پرتغال با قرار گرفتن در رده دوم باید در پلی‌آف انتخابی جام جهانی در قاره اروپا برای صعود مبارزه کند. مراسم قرعه‌کشی مرحله پلی‌آف انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ روز ۵ آذر در زوریخ سوئیس انجام می‌شود. ۱۰ تیم رده دوم به همراه دو تیم برتر لیگ ملت‌های اروپا، ۱۲ تیم این مرحله را تشکیل می‌دهند. دیدارهای دور نیمه‌نهایی پلی‌آف روزهای ۴ و ۵ فروردین ۱۴۰۱ و دیدارهای نهایی روزهای هشتم و نهم این ماه برگزار می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ کریستیانو رونالدو انتخابی جام جهانی پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۷۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورینیو: پرتغال این بار پیشنهاد بدهد قبول می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو اعتراف کرد که از نپذیرفتن پیشنهاد پرتغال پشیمان است و احساس می‌کند که ماندن او در رم تصمیم اشتباهی بود.

در دسامبر 2022، پس از پایان دوره هشت ساله مربیگری فرناندو سانتوس، فدراسیون فوتبال پرتغال با مورینیو وارد مذاکره شد تا او را به عنوان مربی جدید انتخاب کنند.

مورینیو در نهایت این پیشنهاد را رد کرد و باعث شد فدراسیون فوتبال پرتغال به سراغ روبرتو مارتینز برود.

مورینیو فصل 23-2022 را با رم پشت سر گذاشت که تیمش به لیگ قهرمانان اروپا صعود نکرد و در فینال لیگ اروپا مقابل سویا شکست خورد. اوضاع در فصل جاری سخت‌تر شد و مربی پرتغالی در ژانویه اخراج شد تا دانیله ده‌روسی جایگزین او شود.

مورینیو در صحبت با "ای‌اِی اسپورت کره"، ابتدا در مورد فینال‌هایی که با رم تجربه کرده گفت:"دو فینال همراه رم سخت‌ترین بازی‌های ممکن بود. شاید لیگ اروپا با منچستریونایتد هم خیلی سخت بود. چون رم و یونایتد دو تیمی بودند که وقتی من به آنجا رفت در شرایط بسیار سختی قرار داشتند."

او درمورد چالش‌های مربیگری گفت:"برخی از مربیان شاید باهوش‌تر و محتاط‌تر باشند، بنابراین شغل مناسب با شرایط ایده‌آل را برای رسیدن به موفقیت انتخاب می‌کنند. من باید همیشه کار کنم، یعنی احساس کنم که دارم کاری انجام می‌دهم و به کسی کمک می‌کنم. من چالش‌ها را دوست دارم، حتی اگر گاهی اوقات آن‌ها ناعادلانه باشند، زیرا نمی‌توان از من انتظار داشت که جام‌ها را ببرم، وقتی تیم من قوی‌ترین تیم داخل زمین نیست."

مورینیو در مورد اینکه دوست دارد مربی کدام تیم شود، گفت:"طبیعتا پرتغال. من دو بار این شانس را داشتم که مربی تیم ملی شوم، اما آن‌ها در زمان مناسب به من پیشنهاد ندادند. وقتی آخرین پیشنهاد را رد کردم احساساتی بودم، چون تصمیم گرفتم در رم بمانم و فکر می‌کنم اشتباه کردم. اکنون پرتغال یک تیم فوق العاده دارد، یکی از بهترین‌هاست و به نظرم در بین پنج تیم برتر هستند. این را می‌دانستم، اما ارتباط خوبی با رم و هواداران داشتم، بنابراین نمی‌خواستم چنین تصمیمی بگیرم. پیشنهاد پرتغال دو بار آمده، فکر می‌کنم برای بار سوم هم به من پیشنهاد می‌دهند و این بار آن را قبول خواهم کرد."

دیگر خبرها

  • مورینیو: پرتغال این بار پیشنهاد بدهد قبول می‌کنم!
  • مورینیو: رد پیشنهاد تیم ملی پرتغال به خاطر رُم اشتباه بود
  • بازنده‌های پاریسی؛ پاری سن ژرمن و ۶ باخت از ۷ بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • گزینش و نظر نهایی با کادر فنی است
  • ترزیچ: مسیرمان برای رسیدن به فینال باورنکردنی بود
  • هشدار پرتغال به رقبا: ما رونالدو را داریم! (عکس)‏
  • 10 سرمربی با بیشترین حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • مجری جنجالی آرسنالی با اشاره به رونالدو؛ حالا تن هاخ باید قرص آرام‌بخش بخورد! / عکس
  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟