Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه انواع مختلف ورق های پلکسی گلاس همچون ورق های مولتی استایل را می توان در سطح بازار مشاهده نمود که با مزیت ها و ویژگی های بارز خود توانسته اند به محبوبیت بی شماری دست یابند. - اخبار بازار -

جالب است بدانید صفحات پلکسی برای افزودن و ایجاد ظرافتی فوق العاده برای نمایشگرهای مربوط به فروشگاه ها بهترین گزینه به شمار می روند زیرا با مجموعه مزیت های ویژه خود می توانند بهترین ها را برای فروشگاه های تجاری شما رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این مقاله قصد داریم تا به بیان 9 مورد از بهترین کاربردهای پلکسی  پرداخته و به این شکل اطلاعات مهمی را به شما انتقال دهیم. از شما می خواهیم تا انتها ما را مهمان نگاه های زیبای خود کنید.

· مهم ترین کاربردهای استفاده از ورق های پلکسی گلاس

از مهم ترین کاربردهای مربوط به پلکسی گلاس ها می توان موارد زیر را نام برد که همگی در دنیای امروزی جایگاه ویژه ای دارند.

· تولید نمایشگرهای فروشگاه های خرده فروشی

به عنوان اولین کاربرد از مجموعه کاربردهای ورق های پلکسی گلاس باید به ساخت نمایشگرهای موجود در فروشگاه های تجاری اشاره کنیم. همان گونه که بیان شد صفحات پلکسی با افزودن زیبایی های ظاهری    بی نظیر به نمایشگرهای فروشگاهی توانسته اند به محبوبیت ویژه ای دست یابند. نمایشگرهای پلکسی گلاس با قابلیت های ویژه ای همچون مقاومت بالا در برابر شکستن و شفافیت نوری توانسته اند به عنوان جایگزینی عالی برای شیشه ها شناخته شوند. جالب است بدانید شیشه های معمولی که برای تولید نمایشگرهای فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند رنگی مایل به رنگ سبز دارند در حالی که پلکسی گلاس ها کاملا شفاف بوده و بهترین گزینه برای این امر محسوب می شوند.

· تولید قفسه فروشگاه های مواد غذایی

صاحب هر کسب و کاری در زمینه مواد غذایی همچون رستوران یا غرفه که باشید برای تبلیغ محصولات و خدمات خود نیاز به تبلیغات ویژه ای دارید تا به واسطه این تبلیغات بتوانید افراد بیشتری را به خود جذب کنید. قفسه‌هایی که با استفاده از پلکسی گلاس ها تولید و به بازار عرضه می شوند به عنوان یک گزینه کاربردی می توانند به شما کمک های شایانی نمایند.

 

· تولید شیشه های مستحکم برای فروشگاه ها

بله درست متوجه شده اید یکی از کاربردهای ورق پلکسی گلاس تولید شیشه هایی می باشد که با دارا بودن قابلیت ضربه پذیری و مقاومت در برابر عامل های آسیب رسان می توانند از شما محافظت کنند. این روزها حفاظت از کارمندان یا مشتریان اهمیت بسیار بالایی دارد و لازم است شما این افراد را ایمن نگه دارید. صفحات  پلکسی گلاس ترانسپارنت  با شفافیت بی نظیر و نمای زیبایی که دارند به عنوان بهترین انتخاب اولویت دارند.

· تولید میزهای شیشه ای اکریلیک

میزهای شیشه ای پلکسی گلاس بهترین گزینه برای دورهمی های شما می باشند تا به این طریق بتوانید در نهایت زیبایی از سرو قهوه و غذاهای مورد علاقه ی خود بر روی آن ها همراه با خانواده لذت ببرید. از مهم ترین ویژگی های ورق های اکریلیک مورد استفاده برای این میزها می توان به وزن پایین و شفافیت عالی آن ها اشاره نمود که اهمیت خاصی دارند. این پلکسی گلاس ها محصولی ایده آل برای پروژه های خانگی همچون مبلمان و میزهای غذاخوری می باشند.

· تولید گلخانه ها با ورق های پلکسی گلاس

از دیگر کاربردهای بی نظیر پلکسی گلاس و ورق های  مولتی استایل  می توان به تولید گلخانه هایی اشاره نمود که امروزه به طور چشمگیری تولید می شوند. اگر در حال ساخت گلخانه هستید توصیه داریم ضمن استفاده از پلکسی گلاس ها آن ها را به درستی نصب کنید. پلکسی گلاس نوعی ماده بی نظیر ساختمانی برای ساخت گلخانه است که با قابلیت های ویژه ی خود می تواند همانند شیشه نیازهای شما برطرف سازد اما باید بدانید مزیت های بیشتری نسبت به شیشه ها دارد که موجب شده است تا به محبوبیت فوق العاده‌ای دست یابد. این مزیت ها شامل مواردی همچون مقاومت بالا در برابر گرما و سرما ، وزن پایین و قیمت متعارف می شود که نباید به سادگی از کنار آن ها عبور نمود.

 

· تولید شیشه های کابینت

یک راهکار عالی برای عدم استفاده از شیشه های سبز رنگ موجود استفاده از شیشه های اکریلیک برای تولید درهای کابینت ها می باشد. این ورق ها با داشتن ظاهری شبیه به شیشه می توانند تمام        نیازمندی های شما را در این راستا برطرف سازند.

· تولید تریلرهای RV

پلکسی گلاس ها و ورق های مولتی گلاس بهترین پیشنهاد ما برای استفاده در پروژه های مربوط به ساخت و ساز RV می باشند زیرا دارای ماهیتی سبک بوده و قادرند تا عایقی بی نظیر را برای فضای مربوطه ایجاد کنند. این ورق ها در کنار تمام قابلیت هایی که دارند همچنان همانند شیشه ها می توانند امکان دید کافی را به دلیل شفافیت بالای خود برای شما فراهم سازند.

· ساخت شیشه های اکریلیک پنجره

شیشه های پلکسی که به صورت سفارشی تولید و عرضه می شوند ایمنی بیشتری نسبت به شیشه های معمولی دارند. وزن پایین آن ها سبب شده است تا به طور چشمگیری در این راستا مورد استفاده قرار گیرند زیرا نصب آن ها آسان بوده و می توانید به راحتی آن ها را حمل کنید.

· ساخت تابلوهای متنوع

یک روش فوق العاده بری ساخت تابلوهای زیبا و چشم نواز استفاده از انواع پلکسی گلاس ها همچون ورق های مولتی استایل می باشد زیرا با زیبایی بی نظیر خود می تواند هر فردی را به خود جذب کند. علاوه بر شما با این ورق ها می توانید میز خود را سفارشی سازی کنید به این شکل تصاویر خود را در زیر این شیشه ها مرتب کنار هم تنظیم کنید. تصاویری که برای چنین مواردی مورد استفاده قرار می گیرند را با استفاده از ورق های پلکسی گلاس می توان به راحتی تعویض نمود.

با کمک فروشگاه پلکسی روژان می توانید بهترین ها را برای خود رقم بزنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورق های پلکسی گلاس پلکسی گلاس پلکسی گلاس ها مورد استفاده مولتی استایل فروشگاه ها مزیت ها شیشه ها بی نظیر ویژه ای ورق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۸۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور تجار در «ایران اکسپو»بهترین پاسخ به ناامن جلوه دادن کشوربود

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حسین ثابتی صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از پاویون استان تهران در نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴» در خصوص روند برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: بر اساس بازدیدهایی که از غرفه ها داشتم غرفه داران اعلام کردند که در این نمایشگاه به نسبت سال قبل اقدامات بهتری صورت گرفته و تسهیل گری ها بیشتری انجام شده است.

ثابتی به برخی گلایه ها در خصوص این نمایشگاه نیز اشاره کرد و گفت: ایراد عمده ای که برخی حاضرین در این نمایشگاه به «ایران اکسپو ۲۰۲۴» وارد می دانستند راجع به این بود که نمایشگاه ها باید تخصصی تر برگزار شوند تا فرصت های بهتری را تامین کنند.

نماینده متخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس گفت: پس از پاسخی که ایران به اقدام رژیم صهیونیستی داد، برخی به دنبال این بودند که نشان دهند ایران جای امنی برای سرمایه گذاری نیست و در آستانه جنگ قرار دارد، اما برگزاری این نمایشگاه و حضور تجار و بازرگانان خارجی بهترین پاسخ بود که نشان دهد امنیت در کشور قابل توجه است.

وی برگزاری این نمایشگاه ها را فرصت های اقتصادی مهمی برای انجام کارهای رسانه ای، تبلیغاتی و میدانی دانست و گفت: محصولات تولید شده در داخل کشور می توانند بازارهای بسیار خوبی در خارج از کشور داشته باشند که متاسفانه سایه برخی کم توجهی ها به تولید داخل، نوعی عقب ماندگی در حوزه صادرات و عدم حضور در عرصه های خارجی را رقم زده است.

نماینده متخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با ابراز امیدواری نسبت به تداوم برگزاری نمایشگاه توانمندی های اقتصادی کشور نتایج حاصل از برگزاری این رویداد تجاری را به نفع مردم دانست.

کد خبر 6093676

دیگر خبرها

  • حضور تجار در «ایران اکسپو»بهترین پاسخ به ناامن جلوه دادن کشوربود
  • آب می‌تواند بدون حرارت و فقط با نور تبخیر شود
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی
  • رنگ سال ۱۴۰۳ چیست؟
  • (عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • هالند سیبیلو؛ استایل جدید و عجیب غول نروژی / عکس
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • نحوه انتخاب چوب ترموود
  • عکس| استایل خاص نانسی عجرم در لس‌آنجلس
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد