Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال گفت: در صورت پیروزی مقابل سوریه 98 درصد راه صعود به جام جهانی را طی می‌کنیم

بهتاش فریبا در خصوص بازی حساس تیم ملی ایران مقابل سوریه صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، بهتاش فریبا در مورد دیدار تیم ملی کشورمان با سوریه که سه‌شنبه شب برگزار می‌شود، گفت:

بازی با سوریه نسبت به لبنان سخت‌تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوریه یک تیم فیزیکی است که خیلی خوب فضاها را می‌بندد و مهاجمان خوبی هم در اختیار دارد که البته در خبرها آمده بود عمر خربین مصدوم است اما نباید زیاد به این اخبار توجه کرد زیرا به قول قدیمی‌ها شاید این یک رکب و جنگ روانی باشد. امیدوارم بازی در زمین مناسبی برگزار شود. بازی با لبنان روی زمین بسیار بی‌کیفی انجام شد و ملی‌پوشان ما مجبور بودند مدام بازی بلند و مستقیم انجام بدهند آن هم در حالیکه تیم ملی ما روی زمین خیلی خوب بازی می‌کند.

این کارشناس فوتبال با اشاره به غیرت جهانبخش و اسکوچیچ در بازی با سوریه عنوان کرد:

نبود اسکوچیچ روی نیمکت و همچنین غیبت جهانبخش در این بازی می‌تواند نقاط ضعف تیم ملی ما باشد، مهدی طارمی را هم در اختیار نداریم. اما آنقدر بازیکن داریم که نبود بازیکنی مثل طارمی را حس نکنیم. کریم انصاری‌فر، کاوه رضایی و مهدی قائدی را داریم. در بازی با لبنان هم می‌توانستیم تعویض‌هایمان را زودتر انجام دهیم. شما دیدید با حضور صیادمنش چقدر این بازیکن در جناحی که حضور داشت مؤثر بود و آن بخش را نابود کرد.

فریبا افزود:

علی قلی‌زاده می‌توانست زودتر تعویض شود. جهانبخش و قلی‌زاده که وینگر هستند نباید فقط در عرض زمین دریبل بزنند بلکه باید یار مستقیم خود را هم بردارند و به عمق دفاع نفوذ کنند. الهیار صیادمنش زمانی که وارد میدان شد سه بار از حریف مستقیم خود عبور کرد و وارد محوطه جریمه شد. وقتی 5-6 بازیکن لبنان در محوطه زمین حضور داشتند مهدی قائدی ریزنقش در آن شلوغی می‌توانست به ما کمک کند او در فضاهای بسته خیلی خوب عمل می‌کند. البته این صحبت‌های من به عنوان فردی است که از بیرون به مسائل تیم ملی نگاه می‌کند و از شرایط بدنی و روحی بازیکنان از نزدیک خبر ندارم. با این حال در صورتی که سوریه را شکست بدهیم 98 درصد راه صعود به جام جهانی را طی کرده‌ایم.

بازیکن اسبق تیم ملی در  مورد اینکه در غیاب جهانبخش تیم ملی بهتر است با چه ترکیبی بازی کند، عنوان کرد:

ابتدا بگویم من از چیدمان تیم ملی در بازی با لبنان تعجب کردم. وقتی ما صدرنشین گروه هستیم و قدرت حریف را هم می‌دانیم چرا باید با یک مهاجم مقابل لبنان بازی کنیم می‌توانستیم دو مهاجم در ترکیب داشته باشیم. در بازی با سوریه هم اگر بخواهیم با یک مهاجم بازی کنیم چیدمان‌مان فرق خواهد کرد. اما اگر بخواهیم با دو مهاجم بازی کنیم کریم، کاوه و قائدی هستند که می‌توانند در کنار سردار آزمون بازی کنند. به جای جهانبخش هم می‌توان از مهدی ترابی استفاده کرد. با توجه به بازی‌های گذشته‌شان من می‌گویم ترابی نفر مناسبی برای جایگزینی جهانبخش است. حتی می‌توانیم از عادل حردانی در دفاع راست استفاده کنیم تیم ما بازیکن زیادی دارد و از این بابت نگرانی نداریم.

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! دستمزد عیسی آل کثیر در پرسپولیس افشا شد! حواشی ناتمام برای ورزش جنجالی؛ مواد تقلبی، بدنساز ۲۰ ساله رابه کما برد! کافو: نیمار از نظر فنی بهتر از رونالدو و مسی است منچستریونایتد در حال آماده سازی پیشنهاد خود برای زین الدین زیدان / تایمز

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی و رم امشب در دیداری در چارچوب سری A به تساوی ۲-۲ دست یافتند. این بازی تا دقایق پایانی با برتری ۲-۱ به سود ناپولی ادامه داشت، تا اینکه تامی آبراهام که ماه‌ها به دلیل مصدومیت از میادین دور بود، موفق شد با ضربه سر دروازه ناپولی را باز کند و یک امتیاز برای تیمش به ارمغان بیاورد.

آبراهام آخرین بار سال گذشته در همین مقطع از فصل برای رم بازی کرده بود و در ادامه به علت مصدومیتش از ناحیه رباط صلیبی چند ماه از همراهی تیمش محروم شد.

او در مصاحبه‌اش بعد از بازی اعتراف کرد که ماه‌ها انتظار این لحظه را داشته و برای آن لحظه‌شماری می‌کرده است. او در گفت‌وگو با دازن گفت: «من از ابتدای سال رویای این لحظه را داشتم، از یک مصدومیت جدی خارج می‌شوم. امروز خوشبختانه توپ وارد دروازه شد و من در کنار هم‌تیمی‌ها و خانواده‌ام جشن خواهم گرفت، حتی اگر فقط یک مساوی به‌دست آورده باشیم، نه پیروزی.»

از آبراهام همچنین در مورد دیدار رم در نیمه‌نهایی لیگ اروپا مقابل بایر لورکوزن سوال شد و او پاسخ داد: «بازی خوبی خواهد بود، من چالش‌ها را دوست دارم. بایر لورکوزن سزاوار احترام زیادی است، آنها کار خارق العاده‌ای انجام داده‌اند، اما ما می‌خواهیم کسانی باشیم که روند شکست ناپذیری آنها را می‌شکنیم.»

دیگر خبرها

  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • این پرسپولیسی می‌خواهد در ال‌کلاسیکو بدرخشد
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!