Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، عزیزمراد غلامی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هلیلان، گفت: کمیته امداد شهرستان هلیلان دارای ۲ هزار و ۸۰۰ مشترک صدقات است که تاکنون و بر اساس اقدامات اولیه حدود ۲۸۰۰ لیبل کد کیو آر صادر و درب منازل در حال توزیع می‌باشد.

او برنامه پیش‌بینی‌شده در این زمینه را افزایش مشترکان صدقات از طریق کد کیو آر به چهار هزار نفر برشمرد و افزود: طی یک ماه اخیر تعداد زیادی نیکوکار جدید به مشترکین صدقات از طریق کد کیو آر افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کمیته امداد شهرستان هلیلان افزود: براساس روش پرداخت صدقه از طریق کد کیو آر هر مشترک صندوق صدقات می‌تواند با داشتن کد کیو آر اختصاصی خود و با استفاده از تلفن همراه به آسانی نسبت به پرداخت صدقه اقدام کند.

او اظهار کرد: کد کیو آر با هدف اشاعه روزافزون فرهنگ احسان و انفاق و استفاده از شیوه‌های نوین در پرداخت صدقه و سایر کمک‌های مردمی فعال شده است.

غلامی ادامه داد: شفافیت، کاهش زمان تخلیه، کاهش هزینه‌های اجرایی، اطلاع رسانی و آگاه بخشی سریع به مشترکان، حذف قبوض کاغذی و ارائه رسید الکترونیکی و جلوگیری از استهلاک پول ملی از ویژگی‌های مهم این شیوه است.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد پرداخت صدقه شهرستان هلیلان پرداخت صدقه طریق کد کد کیو آر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!

وزیر ارتباطات از فراهم شدن امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت خبر داد.

وزیر ارتباطات درباره ارتباطات تصویری از طریق شبکه LTE بدون نیاز به اینترنت گفت: ما در سال ۱۴۰۱ در کمیسیون تنظیم مقررات، شرایط، ضوابط و تعرفه‌های VOLTE را تصویب کردیم. اما به دلیل تحریم‌ها، این قابلیت روی گوشی‌های خارجی در بازار کشور فعال نشده بود.

اما گوشی‌هایی که در داخل تولید می‌شوند، به این مجوز‌ها نیاز ندارند و می‌توانند این قابلیت را که روی شبکه فعال شده، به مردم ارایه کنند. تعرفه VOLTE در حد تعرفه صوت است. اما از آنجا که یک پهنای باند اختصاصی از طریق شبکه اپراتور بین دو طرف تخصیص داده می‌شود، کیفیت ارتباط تصویری بالا خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!
  • امکان ذخیره‌سازی میلیو‌ن‌ها فیلم روی یک دیسک فراهم شد
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟