Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصالح جوکار، صبح دوشنبه در مراسم تقدیر از حمیدبهزادپور، دروازه‌بان برتر و محمدعلی مختاری دومین گلزن برتر جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی جهان با اشاره به گلایه‌های این دو بازیکن و مسئولان باشگاه اظهار داشت: این گلایه ها به حق است و در حوزه ورزش اگر با برنامه ریزی کار نشود، موفقیتی کسب نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: اگر در صحنه ورزش استان با برنامه‌ریزی درست حرکت کنیم، بی شک به اهداف تعیین شده دست خواهیم یافت اما بی برنامگی آفت ورزش است و بدتر اینکه اگر ورزش با سیاست آمیخته شود، شکست آن قطعی است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس بیان کرد: ظرفیت های بزرگی اعم از منابع و سرمایه انسانی در ورزش استان وجود دارد اما از آن به درستی استفاده نشده اما امیدواریم کسب موفقیت هایی نظیر توفیقات تیم گلساپوش و بازیکنان آن، زمینه ساز استفاده از این ظرفیت ها باشد.

جوکار تاکید کرد: این موفقیت‌ها برای استان یزد کم نیست و وقتی به امکانات بسیار کمی که در اختیار ورزش و ورزشکاران قرار دارد، نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که چه پیشرفت‌های بزرگی صورت گرفته است.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به انتقادات انجام شده از واحدهای بزرگ صنعتی و معدنی و کوتاهی های در قبال مسئولیت های اجتماعی آنها بیان کرد: متاسفانه مسئولیت‌های اجتماعی در واحدهای صنعتی و معدنی بسیار کمرنگ است و انتظار ما این است که امروز اگر از منابع طبیعی، زیرزمینی و انسانی استان استفاده می‌کنند و سودی را برای خودشان فراهم می‌کنند؛ در بحث پیشتیبانی از رشته‌های مختلف ورزشی نیز پررنگتر ظاهر شوند.

وی با بیان اینکه استان یزد در حوزه معدنی دومین استان کشور به لحاظ میزان ذخایر به حساب می‌آید، گفت: در شأن این استان نیست که در مسائل ورزشی، فرهنگی و اجتماعی با مشکل مواجه باشیم و باید در این حوزه‌ها معادن به دلیل تخریب محیط زیست و آلایندگی‌هایی که در سطح جامعه ایجاد می‌کنند، اقدامات مناسب در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی انجام دهند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با اشاره به اینکه تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد با بازیکنان بومی موفق به کسب رتبه‌های متعدد ملی و جهانی شده است، افزود: در استان یزد ظرفیت‌های ورزشی بسیار گسترده‌ای در میان جوانان داریم و وظیفه مسئولان است که زمینه شکوفایی و تقویت این ظرفیت‌ها را به درستی فراهم کنند.

جوکار به موفقیت مختاری و بهزادپور به عنوان دو بازیکن خوب و موفق یزدی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان اشاره کرد و گفت: از مسئولان می‌خواهیم که نسبت به قهرمانان ورزشی استان توجه و حمایت بیشتری داشته باشند.

کد خبر 5352170

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد محمدصالح جوكار مجلس شورای اسلامی ورزش مسئولیت اجتماعی ویروس کرونا زلزله بوشهر زمین لرزه خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا بارش برف واکسن کرونا اردبیل عکس استانها گرگان سانحه تصادف بارش باران استان یزد ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام

شهاب شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه در استان ایلام ۳۶۴ هیئت ورزشی در رشته‌های مختلف فعالیت دارند، اظهار کرد: ۳۷ هزار و ۶۰۰ ورزشکار سازمان یافته در این تعداد هیئت ورزشی استان به فعالیت‌های ورزشی می‌پردارند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام در سال جاری، توسعه اماکن و فضا‌های ورزشی در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق کمتر برخوردار است، تصریح کرد: سرانه ورزشی استان پیش از این، ۹۰ صدم متر مربع بوده است که این میزان با افتتاح طرح‌های مختلف ورزشی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون، در سطح استان به ۹۸ صدم مترمربع افزایش یافته است.

شهبازی با اشاره به اینکه برای اولین بار اعتبار ورزشی استان طی سال‌های گذشته، برابر اعتبار ورزشی کلان شهر‌های کشور در دولت سیزدهم اختصاص یافته است، گفت: اعتبارات ورزشی استان با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های استاندار ایلام در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۲۷۶ میلیارد ریال افزایش یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به اینکه ۶۴ طرح نیمه‌تمام ورزشی در آغاز کار دولت سیزدهم در استان وجود داشته است، گفت: از این تعداد طرح، از ابتدای کار دولت سیزدهم با تلاش مستمر و تعامل مسئولان ارشد استان، ۳۳ طرح تکمیل شده و در اختیار اقشار مختلف مردم و ورزشکاران استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ۱۵ طرح ورزشی دیگر نیز تا دهه فجر سال جاری تکمیل می‌شود، یادآور شد: قبل از دولت سیزدهم در استان ۷۸ خانه ورزش روستایی وجود داشته است که این تعداد از ابتدای کار دولت سیزدهم تا کنون، به ۱۱۴ خانه ورزش روستایی افزایش یافته است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ورزش باید مثل دارو تجویز شود
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر یافت
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج‌فارس»
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟