Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم کشتی آزاد فولادین ذوب‌آمل موفق شد به مرحله نیمه‌نهایی لیگ راه پیدا کند. این تیم در مرحله بعد باید به مصاف سهند ارس برود که با جذب ملی‌پوشان مدال‌آور و کشتی‌گیران خارجی برای کسب قهرمانی تلاش می‌کند. فولادین ذوب‌ آمل نیز از بین مدال‌آوران نروژ با امیرحسین زارع در لیگ شرکت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی میرعمادیان سرمربی تیم فولادین ذوب آمل در گفت‌وگو با فارس، درباره جذب کشتی گیر خارجی، عنوان کرد: تلاش ما این است سیاست باشگاه را پیگیری کنیم. فولادین امسال برای نخستین بار وارد لیگ شده و در کشتی آزاد، فرنگی و وزنه‌برداری تیمداری می‌کند. سعی ما این است در سال اول ورود این منطقه جایگاه خاصی داشته باشد. 

وی افزود: ما دوست داریم کشتی گیر خارجی بگیریم اما منتظریم باشگاه اعلام کند. خیلی از اسپانسرها بودند که یکسال آمدند و رفتند بنابراین نمی‌خواهیم سال اول شرایط باشگاه سخت باشد. ما به مرحله بعد صعود کردیم و می‌خواهیم پرقدرت در لیگ حاضر شویم.

سرمربی تیم کشتی آزاد فولادین ذوب آمل درباره رقابت با سهند ارس در نیمه‌نهایی، خاطرنشان کرد: لیگ امسال بسیار خوب بود و ما هم نیروهای خوبی را جذب کردیم اما اهداف دیگری هم در کنار حضور در لیگ داریم که مهمترین آن توسعه کشتی در منطقه است. ۳۰-۴۰ درصد ورزشکاران بومی ما امسال در لیگ کشتی گرفتند و از ورزشکاران ملی ما فقط امیرحسین زارع را جذب کردیم که اهل همان شهر است. توسعه کشتی یکی از اهداف ماست اما حالا که وسط آمدیم باقدرت ظاهر می‌شویم. 

میرعمادیان در ادامه صحبت‌های خود در خصوص وضعیت قرارداد کشتی‌گیران، یادآور شد: رنج کشتی ما این اعداد و ارقام نیست و با شرایط کشتی‌گیران همخوانی ندارد. شرایط ما گاهی از خیلی از رشته‌ها بهتر بوده اما رنج را پایین آوردیم چون تحت هر شرایطی خواستیم در لیگ شرکت کنیم. من فوتبال را کنار می‌گذارم، در مقایسه با دیگر رشته‌ها ما یک دهم آنها قرارداد داریم. باید تیم‌هایی مانند فولادین ذوب آمل، سهند ارس و صنایع را حمایت کنیم تا برای سالهای آینده رنج قراردادها هم بالا برود. وضعیت قراردادها امسال هم خوب نبود و خواهش من این است از کشتی حمایت شود.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فولادین ذوب آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۸۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای کارگران/ شکل قراردادهای موقت تغییر می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد غریوی درباره تاکید مقام معظم رهبری بر ثبات امنیت شغلی کارگران و اقدام وزارت کار در این باره اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری بحث امنیت شغلی بود که در دیدار با جامعه کارگری مطرح فرمودند لذا پیرو فرمایشات ایشان و تاکیدات رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار رفاه اجتماعی کارگروهی متشکل از نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی، اساتید دانشگاهی، قضات دیوان عدالت، مرکز پژوهش‌های مجلس و مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری تشکیل دادیم و در این کارگروه به موضوع امنیت شغلی ورود کردیم.

ایسنا در گزارشی نوشت: وی ادامه داد: در این کارگروه موادی از قانون کار که مربوط به بحث امنیت شغلی و ساماندهی قراردادهای کار بود مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت پیش نویس ۵ ماده مورد بازنگری واقع و در قالب لایحه‌ای تقدیم دولت شد.

غریوی اصلاح ماده ۷ قانون کار را از جمله مواد پیشنهادی به دولت نام برد و گفت: با تصویب هیأت وزیران مقرر شده بود افرادی که در فعالیت‌های غیر مستمر مشغول به کار باشند تا سقف ۴ سال می توانند به صورت قرارداد مدت موقت ادامه کار بدهند و بعد از ۴ سال قرارداد آنها باید دائمی شود و تبصره ۲ ماده ۷ قانون کار هم در خصوص فعالیت‌های مستمر بود که تاکنون هیچگونه محدوده یا سقفی برای آنها پیش بینی نشده بود لذا ما خواستیم هر ۲ تبصره ۱ و ۲ ماده ۷ قانون کار را با هم تلفیق کنیم و نهایتا پیشنهاد سقف ۵ سال را برای کارگرانی که هم در کارها و فعالیت‌های مستمر و هم غیر مستمر مشغول کارند ارائه کردیم که قرارداد موقت آنها بعد از ۵ سال باید به دائم تبدیل شود و کارفرما قرارداد دائم با نیروی کار ببندد.

مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: این لایحه روز شنبه در وزارت کار نهایی و تقدیم دولت شد. امیدواریم در هیات وزیران تایید و تصویب شود تا به مجلس ارسال کنیم و خوشبین هستیم با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به موضوع امنیت شغلی، نمایندگان مجلس هم این همراهی را با دولت و وزات کار صورت دهند تا کارگران در بحث آینده شغلی دیگر دغدغه ای نداشته باشند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901203

دیگر خبرها

  • پیشنهاد ۵ ساله شدن سقف قراردادهای موقت به دولت رفت
  • قراردادهای مهمی در صنعت نفت ایران در راه است
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • خبر خوش برای کارگران/ شکل قراردادهای موقت تغییر می‌کند؟
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • تحقق ۹۰ درصدی بودجه بیمه معلم در رشته باربری
  • سرمایه‌گذاری چین در معادن افغانستان
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود