Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امیر ارجمند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به دستورالعمل‌های معاونت گردشگری کشور مبنی بر استانداردسازی تاسیسات گردشگری، ضوابط درجه‌بندی استانداردسازی و کیفیت خدمات تهیه و ابلاغ شده که استانداردسازی در هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان در حال انجام است.

وی اضافه کرد: در طرح درجه‌بندی واحدهای اقامتی، اگر واحدهای استاندارد شاخصه‌های ارزیابی و درجه‌بندی را رعایت نکنند موجب تنزل درجه خواهد شد، درجه‌ای که در گواهی‌نامه استاندارد درج می‌شود ملاک صدور پروانه بهره‌برداری و نرخ نامه خدمات واحد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول ادامه داد: بر اساس آیین‌نامه ایجاد، اصلاح، درجه‌بندی، نرخ‌گذاری و نظارت بر تاسیسات گردشگری تمامی واحدهای گردشگری مشمول باید پس از ایجاد و راه‌اندازی نسبت به عقد قرارداد با عاملان تطبیق استاندارد خدمات گردشگری مستقر در استان‌ها برای ارزیابی خدمات و اخذ گواهی‌نامه استاندارد اقدام کنند.

 مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان ادامه داد: تعداد تاسیسات گردشگری استان حدود ۳۳۰ واحد است که در زمان حاضر ۱۴ واحد هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌ها در چرخه استانداردسازی قرار گرفته است و نسبت به واحدهای آنها گواهی استاندارد کیفیت صادر خواهد شد و مابقی تاسیسات اقامتی نیز در چرخه و روند استانداردسازی قرار خواهند گرفت.

ارجمند اظهار داشت: طرح تطبیق استانداردهای کیفیت خدمات در هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌ها استان زنجان، نسبت به سایر تاسیسات گردشگری در اولویت قرار دارد و این فرصت مغتنمی است که واحدهای گردشگری با معیارهای استاندارد، تطبیق داده شوند.

به گفته این مسوول، ایجاد تاسیسات گردشگری استاندارد برای رفاه و رضایت گردشگران از مهم‌ترین برنامه‌های معاونت گردشگری استان است تا مطابق با آخرین استانداردهای جهانی بتوان گامی مؤثر در مسیر ارتقای سطح خدمات موردنیاز گردشگران برداشت.

برچسب‌ها گردشگری میراث فرهنگی زنجان هتل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری میراث فرهنگی زنجان گردشگری میراث فرهنگی زنجان هتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قدیمی با بیان اینکه هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان صاف است، گفت: از فردا تا روز شنبه هفته آینده آسمان استان به طور عمده ابری خواهد شد و در ساعات بعدازظهر با وزش باد همراه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه بارش‌های قابل توجهی در استان نخواهیم داشت، افزود: در این مدت احتمال رگبار‌های پراکنده باران به خصوص در ارتفاعات مناطق غربی و جنوب غربی استان وجود دارد.

کارشناس هواشناسی استان ادامه داد: روز جمعه با تقویت سامانه بارشی اغلب مناطق استان بارش باران را تجربه خواهند کرد و روز شنبه نیز فعالیت این سامانه به طور ضعیف‌تر ادامه خواهد داشت.

قدیمی با بیان اینکه امروز هوای نسبتا گرمی در استان مستقر است، گفت: از فردا با رشد ابر‌ها دما کاهش نسبی می‌یابد و روز‌های خنک‌تری را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته روستای خیرآباد با یک درجه سانتیگراد کمترین و آب‌بر با ۳۱ درجه سانتیگراد بیشترین دمای استان را ثبت کردند.

کارشناس هواشناسی استان دمای فعلی شهر زنجان را ۱۵ درجه سانتیگراد بیان کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهر‌های استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان هفت و ۲۸ درجه، ابهر ۶ و ۲۸، خرمدره هشت و ۲۶ درجه، آب‌بر ۱۶ و ۳۱ درجه، قیدار ۹ و ۲۳ درجه، سلطانیه پنج و ۲۷ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۳۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.

دیگر خبرها

  • دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • توجه به نیاز کارگران امری ضروری است
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • صدور دستور اصلاح قبوض گازبهای تأسیسات گردشگری به یک‌چهارم
  • اصلاح قبوض گازبهای تاسیسات گردشگری و صنایع‌دستی
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند