Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@12:22:19 GMT

۹۰۰ واحد تولیدی مشکل‌دار در کشور وجود دارد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۸۴۲۲

۹۰۰ واحد تولیدی مشکل‌دار در کشور وجود دارد

« علی‌حسین رعیتی‌فرد» روز دوشنبه در جریان سفر به استان مرکزی در گفت و گو با ایرنا، افزود: تمام تلاش برای رونق دوباره صنایع راکد به کار گرفته شده است و ارزیابی معضلات شرکت مادرتخصصی آذرآب به عنوان یکی از صنایع مشکل‌دار مهم کشور در دستورکار است که در گام نخست تقسیط بدهی یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد ریالی آن به تامین اجتماعی دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در جریان سفر به استان مرکزی مقرر شد این بدهی در ۶۰ قسط از سوی شرکت آذرآب به تامین اجتماعی پرداخت شود و با پرداخت نخستین قسط، مشکل بازداشت‌نامه‌ها حل شود.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: امید می‌رود که به زودی مشکل کارت بازرگانی و چک‌های برگشتی صنایع مادرتخصصی آذرآب گره‌گشایی شود و رونق تولید به این واحد برگردد.

استان مرکزی دومین قطب صنایع مادر تخصصی و چهارمین قطب صنعت است که سه هزار واحد صنعتی بزرگ و کوچک دارد و در حوزه تنوع محصولات تولیدی در کشور پیشرو است.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی شرکت صنایع آذرآب وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی معاونت روابط کار وزرات تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی شرکت صنایع آذرآب اراک استان مرکزی شرکت صنایع آذرآب وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۸۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان درویشعلی حسن زاده مدیر کل صمت استان به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت : ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحدهای تولیدی افزود : این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود : سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

 

 

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • جزئیات توافق‌های بانکی ایران و روسیه
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور