Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس مجمع نمایندگان یزد با بیان اینکه معادن و صنایع یزد مسئولیت‌های اجتماعی خود را انجام دهند، خواستار افزایش توجه و حمایت مسئولان از ورزشکاران استان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدصالح جوکار در مراسم تقدیر از حمیدبهزادپور دروازه‌بان برتر و محمدعلی مختاری دومین گلزن برتر جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی جهان با اشاره به مطالب مطرح شده در این نشست از سوی این دو بازیکنان، سرمربی و رئیس باشگاه اظهار داشت: درد و دل‌ها و مطالباتی که مطرح شد کاملا به حق و درست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر و تشکر از عشقان ملک مالک باشگاه فوتبال ساحلی گلساپوش یزد خاطرنشان کرد: آقای عشقان ملک در طول این سال‌ها با یک برنامه‌ریزی خوب و باشگاه‌داری مناسب کار را طی کردند و موفق هم بودند و این نشان از خلاقیت، نبوغ و برنامه‌ریزی بود و اگر واقعا در صحنه ورزش استان با برنامه‌ریزی درست حرکت کنیم یقینا به هدف می‌رسیم اما اگر بدون برنامه حرکت کنیم و عرصه ورزش را خدای ناکرده با سیاست آلوده کنیم به طور قطع با شکست مواجه می‌شویم.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی افزود: ظرفیت های بزرگی اعم از منابع و سرمایه انسانی که بازیکنان ما در تمام رشته ها هستند در سطح استان یزد داریم و این ظرفیت بزرگترین دارایی ما در استان به حساب می آید و باید از آن به درستی استفاده کنیم.

جوکار به پیروزی‌ها و موفقیت‌هایی که ورزشکاران ایران در سطوح مختلف کسب کرده‌اند اشاره کرد و گفت: این موفقیت‌ها برای استان یزد واقعا کم نیست و وقتی به امکانات بسیار کمی که در اختیار ورزش و ورزشکاران قرار دارد نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که چه پیشرفت‌های بزرگی صورت گرفته است.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد به انتقاد صورت گرفته در ارتباط با عدم توجه واحدهای بزرگ صنعتی و معدنی استان به انجام مسئولیت‌های اجتماعی که بر عهده دارند گفت: متاسفانه مسئولیت‌های اجتماعی در واحدهای صنعتی و معدنی بسیار کم رنگ است و انتظار ما این است که امروز اگر از منابع طبیعی، زیرزمینی و انسانی استان استفاده می‌کنند و سودی را برای خودشان فراهم می‌کنند؛ در بحث پیشتیبانی از رشته‌های مختلف ورزشی هم کم نگذارند.

احمدزاده: تاج در AFC است و به راحتی ما را از جام جهانی حذف کردند/ علیه فوتبال ساحلی و فدراسیون دسیسه شدعبداللهی: فوتبال ساحلی مدیون اکتاویوست اما او بدقولی کرد/ می‌ماندم خراب می‌شدم، با نارضایتی خداحافظی کردم

وی با بیان اینکه استان یزد در حوزه معدنی دومین استان کشور به لحاظ میزان ذخایر به حساب می‌آید گفت: برای چنین استانی اصلا در شان نیست که در مسائل ورزشی، فرهنگی و اجتماعی کم بگذاریم و باید در این حوزه‌ها معادن به دلیل تخریب محیط زیست و آلایندگی‌هایی که در سطح جامعه ایجاد می‌کنند، اقدامات مناسب در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی انجام دهند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد با بازیکنان بومی موفق به کسب رتبه‌های متعدد ملی و جهانی شده گفت: در استان یزد ظرفیت‌های ورزشی بسیار گسترده‌ای در میان جوانانمان داریم و وظیفه مسئولان است که زمینه شکوفایی و تقویت این ظرفیت‌ها را به درستی فراهم کنند.

جوکار به موفقیت مختاری و بهزادپور به عنوان دو بازیکن خوب و موفق یزدی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان اشاره کرد و گفت: از مسئولان می‌خواهیم که نسبت به قهرمانان ورزشی استان توجه و حمایت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/781/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسئولیت های اجتماعی فوتبال ساحلی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهدات وزارت نفت در بخش درمان بوشهر نیازمند بازنگری جدی است

اکبر پورات در نشست با معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران که با حضور مدیر عامل و کارکنان پتروشیمی بوشهر در عسلویه برگزار شد اظهار داشت: اقدامات فرهنگی و خدمات رسانی پتروشیمی بوشهر در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، ارزشمند بوده و امروز هم تعداد ۸۸۸ بسته معیشتی برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تدارک دیده اند که امیدواریم این اقدامات تداوم یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: ارتباط و تعامل خوبی توسط مجموعه استان بوشهر با حوزه‌های مرتبط وزارت نفت برقرار است که قطعا این سیاست گذاری‌های وزارت نفت می‌تواند در عمق بخشی به این تعاملات اثرگذار باشد.

پورات عنوان کرد: تاکنون اقدامات مناسبی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی صورت گرفته ولی مطالبه استان بیش از این مقدار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در بخش فرهنگی نیاز استان بیش از آن چیزی است که تاکنون محقق شده و در کنار آن تسریع در پرداخت‌ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

پورات خاطرنشان کرد: تعهدات وزارت نفت در بخش بهداشت و درمان و اقدامات آنان در سطح استان بوشهر نیازمند توجه اساسی و بازنگری جدی است و باید با تلاش و پیگیری ویژه در جهت ایجاد زیرساخت‌های نوین در حوزه بهداشت و درمان و ساخت مراکز درمانی وزارت نفت در استان بوشهر نقش به سزایی ایفاء کند.

وی تاکید کرد: در حوزه اشتغال نیز با توجه به پیگیری‌های مستمر کمیته جذب ۵۰ درصدی نیرو‌های بومی و تاکید رئیس جمهور بر تحقق این موضوع و تلاش‌های استاندار بوشهر، این مصوبه تاکنون محقق نشده است که وزارت نفت باید در این رابطه به تعهدات خود عمل کند.

پورات در پایان با بیان اینکه اقدامات و عملکرد پتروشیمی بوشهر قابل تقدیر است، اذعان کرد: در حال حاضر در این پتروشیمی ۷ هزار نفر مشغول به کار هستند و جایگاه پتروشیمی بوشهر در اشتغال، توسعه منطقه، ارزش آفرینی اقتصاد و اقتصاد ملی بسیار ارزشمند است که امیدواریم در ادامه در بحث مسئولیت‌های اجتماعی و اشتغال نیرو‌های بومی این روند توسعه و تداوم داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • تعهدات وزارت نفت در بخش درمان بوشهر نیازمند بازنگری جدی است
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • صنایع نفت و گازوپتروشیمی به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر