Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد دخالت نمایندگان در انتصابات اظهار داشت: برخی از نمایندگان در انتصابات دخالت می‌کنند که اصلاً شایسته نیست.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس بر اساس قانون اساسی و تأکیدات رهبر معظم انقلاب اجازه دخالت در انتصابات را ندارند، تصریح کرد: ما هم دخالتی در انتصابات نداریم و انتظار داریم دیگر نمایندگان نیز به قانون اساسی و منویات رهبری پایبند باشند و دخالتی در انتصابات نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هیچ تعارفی با مدیران در سطح ملی و استانی نداریم، اضافه کرد: هر جا دیدیم که مسئولی ضعیف است تذکر می‌دهیم و حق مردم را مطالبه می‌کنیم.

وی تاکید کرد: دخالت نمایندگان در انتصاب‌ها غلط و خلاف قانون است و اگر این روند ادامه یابد مجبوریم حقایق را به مردم بگوییم و دست به افشاگری بزنیم.

رضایی با اشاره به اینکه برخی از همکاران ما حتی در مورد معاونین مدیران کل هم پیش از انتصاب شرط می‌کنند، تصریح کرد: این کارها حتماً غلط است و هزینه آن را مردم پرداخت می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بر لزوم انتصاب مدیران لایق و شایسته تاکید کرد و ادامه داد: هر جا ضعفی ببینیم تذکر می‌دهیم ولی مصداقی را برای گرفتن مسئولیت معرفی نمی‌کنیم.

به احدی قول پست و مسئولیت نداده‌ام

وی با بیان اینکه تاکنون به احدی قول پست و مسئولیت نداده‌ام اضافه کرد: مدیران مردمی، خدوم، جهادی، انقلابی و کسانی هستیم که به صورت شبانه‌روزی برای خدمت به مردم تلاش کنند البته متأسفانه تاکنون نیروهای انقلابی نادیده گرفته شده‌اند.

رضایی تصریح کرد: دشتستان دارای افراد نخبه، باتجربه، توانمند و متخصص انقلابی فراوانی است که باید به همین میزان و ظرفیت، جایگاه این شهرستان بزرگ در مدیریت‌ها دیده شود ولی متأسفانه دشتستان تا کنون مظلوم واقع شده و امیدواریم که جبران کنند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انتظار داریم مسئولان اجرایی نیز در مقابل سهم‌خواهی نمایندگان و دیگران بایستند؛ مدیری که کارش را با امتیاز دادن آغاز کند، نمی‌تواند خادم خوبی برای مردم باشد.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طبیعی است که وقتی مدیری بر اساس شایستگی و لیاقت انتخاب نشده باشد و بر مبنای رفاقت و سفارش افراد و باندها انتخاب شده باشد، کارآمدی لازم را نخواهد داشت و فردا هم نه به مردم بلکه به همان باندها پاسخگو خواهد بود.

کد خبر 5352231

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم رضایی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی شهرستان دشتستان کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی مجلس نماینده دشتستان در مجلس ویروس کرونا زلزله بوشهر زمین لرزه خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بارش برف آمار کرونا واکسن کرونا اردبیل گرگان عکس استانها سانحه تصادف بارش باران نمایندگان در انتصاب مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۸۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟

آفتاب‌‌نیوز :

جلسه نوبت عصر امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی به دلیل غیبت تعدادی از نمایندگان و نرسیدن به حد نصاب با اعلام محمدباقر قالیباف رئیس مجلس پایان یافت.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین از اعضای هیأت رئیسه مجلس خواست اسامی غایبان جلسه را قرائت کنند.

- عبدالجلال ایری

- امیرحسین بانکی پور

- علی جدی

- حسین حسین‌زاده

- جعفر راستی

- رجب رحمانی

- جلیل رحیمی جهان آبادی

- جلال رشیدی کوچی

- ابراهیم رضایی

- محمدرضا رضایی کوچی

- مجتبی رضاخواه

- یعقوب رضازاده

- منصورعلی زارعی

- علیرضا زندیان

- قاسم ساعدی

- محمد سبزی

- حسن شجاعی

- مهدی شریفیان

- منصور شکرالهی

- مهدی طغیانی

- فرهاد طهماسبی

- روح‌الله عباسپور

- محمود عباس زاده

- بهزاد علیزاده

- ابوالفضل عمویی

- محسن فتحی

- حسین گودرزی

- محمدرضا مبلغی

- حسن محمدیاری

- غلامرضا مرحبا

- اردشیر مطهری

- محمدطلا مظلومی

- فاطمه مقصودی

- سید محمد موحد

- سید کاظم موسوی

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند
  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد