Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@18:50:59 GMT

بیش از ۲۰ هزار تن کود بین کشاورزان قزوینی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۸۶۵۳

بیش از ۲۰ هزار تن کود بین کشاورزان قزوینی توزیع شد

به گزارش ایرنا، شهرام رحمانی روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲ هزار و ۱۷۹ تن انواع کودهای شیمیایی، آلی، زیستی و ریز مغذی را در استان قزوین توزیع کرده ایم.

وی اضافه کرد: توزیع نهاده‌های کشاورزی یکی از وظایف اصلی شبکه گسترده تعاون روستایی به شمار می رود که به اقتصاد کشاورزان کمک قابل توجهی می‌کند چرا که نهاده با قیمت مناسب و شرایط مناسبی در بهترین زمان در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی با اشاره به اهمیت تامین به‌موقع نهاده‌های کشاورزی با کیفیت و دسترسی آسان بهره‌برداران به آنها، اظهار داشت: تامین و توزیع کود شیمیایی به صورت ماهانه صورت می‌گیرد و کارگزاری‌های توزیع کود شیمیایی در شبکه تعاون روستایی استان قزوین تلاش می کنند پایش و نظارت بر روند توزیع کود به دقت انجام شود.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین تصریح کرد: مصرف کودهای شیمیایی علاوه بر تقویت و افزایش کمی و کیفی تولید موجب حفظ و ارتقای کیفیت خاک و جلوگیری از فقر توان باروری خاک می‌شود.

استان قزوین در بخش کشاورزی دارای ۸۰ هزار بهره بردار است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی تعاون روستایی کشاورزی استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی تعاون روستایی کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی تعاون روستایی کشاورزی استان قزوین تعاون روستایی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۸۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از دانشجویان آمریکایی

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های استان قزوین با برپایی تجمعی باشکوه از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، از آنها حمایت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های استان قزوین در جهت حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل ظهر امروز تجمعی خودجوشی را در دانشگاه فنی شهید بابایی برگزار کردند.

دانشجویان ضمن حمایت قاطع از اقدامات جبهۀ مقاومت و مردم مظلوم فلسطین بار دیگر از رژیم غاصب صهیونیستی و هم پیمانانش اعلام انزجار کردند.

دانشجویان قزوینی با گرایش‌ها و رشته‌های مختلف همه با هم یک صدا شعار «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل»، «خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست»، «دانشجو بیدار است، از ظلم بیزار است» و «شرارت اسرائیل، زیره سره آمریکاست» را فریاد می‌زدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • رفع نگرانی کشاورزان با مصرف کود یارانه ای
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند