Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتفاق عجیبی برای تنیسور چینی رخ داده است

شوای پنگ تنیسور 35 ساله چینی است که در سال های 2013 و 2014 به ترتیب برنده ویمبلدون و فرنچ اوپن شده و حالا بعد از مطرح کردن ادعایی در خصوص یکی از مسئولان دولت چین، ناپدید شده است. 

طرفداری| پنگ ادعا کرده معاون سابق نخست وزیر چین، به او تعرض جنسی داشته و حالا بعد از این افشاگری، ناپدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتحادیه جهانی تنیس (WTA) درخواست کرده بررسی های لازم در خصوص ناپدید شدن پنگ انجام شود. پنگ یکی از بزرگ‌ترین ستارگان ورزشی چین به حساب می رود و الان 10 روز است بعد از افشاگری بزرگش در رابطه با اینکه ژنگ گائولی او را مجبور به رابطه جنسی کرده، جایی دیده نشده و هیچ خبری از او نیست. 

گاردین و CNN در این باره نوشته اند پنگ در تاریخ دوم نوامبر از طریق حساب ویبوی خود (محبوب ترین شبکه اجتماعی چین)، افشا کرد گائولی  بعد از یک بازی تنیس و علی رغم مخالفت های مکررش به او تعرض کرده است. پنگ همچنین نوشته بود آنها 7 سال پیش یک بار باهم بوده اند و او بعد از آن، نسبت به گائولی، علاقه پیدا کرده است. 

اینترنت در چین شدیدا تحت نظارت و سانسور قرار دارد و موارد مربوط به زندگی شخصی مسئولین ارشد کشوری، از جمله مسائل حساس تلقی می شود. پنگ در پست مربوط، که فقط نیم ساعت بعد از انتشار حذف شد، نوشته بود نمی تواند هیچ مدرکی برای اثبات ادعایش، ارائه کند. 

حالا جامعه جهانی ورزش حدود دو هفته بعد از انتشار پست پنگ و ناپدید شدن او، در خصوص این تنیسور پرافتخار، ابراز نگرانی کرده است. اتحادیه جهانی تنیس خواستار بررسی دقیق و انتشار گزارش شفاف در خصوص پنگ شده و اعلام کرده صحبت های همه زنان باید مورد توجه قرار گرفته و سانسوری در کار نباشد.

پنگ ادعا کرده گائولی علی رغم مخالفتش، به او تعرض جنسی کرده است

پنگ در پستش نوشته بود گائولی که الان 75 ساله است، و همسرش سه سال پیش مسابقه تنیسی در پکن ترتیب دادند و اتفاق تلخ بعد از مسابقه در اتاق معاون سابق نخست وزیر رخ داده است.

گفتنی است پنگ در سال 2014، به تنیسور شماره یک دنیا در بخش دوبل بدل شد و اولین تنیسور چینی به حساب می رود که به این دستاورد رسیده است. او در 23 رقابت مختلف در بخش دوبل به قهرمانی رسید و به نیمه نهایی رقابت های یو اس اوپن 2014 هم رسید. ژنگ در سال 2018 بازنشسته شد و بعد از آن از حضور در محافل عمومی سر باز زده است.  

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! پاداش میلیاردی فیفا در انتظار تیم ملی ایران حواشی ناتمام برای ورزش جنجالی؛ مواد تقلبی، بدنساز ۲۰ ساله رابه کما برد! بونوچی: جورجینیو مقابل ایرلند شمالی همچنان پنالتی زن اول ایتالیا است ناراحتی کریستیانو رونالدو پس از شکست پرتغال مقابل صربستان / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ناپدید شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگران ناپدید شده در ارتفاعات نوشهر تحویل خانواده‌هایشان شدند

سمانه حمیدی نیا  رییس جمعیت هلال احمر نوشهر گفت : حوالی ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه شب گذشته حادثه مفقودی این شمار از افراد طبیعت گرد به پایگاه امدادو نجات جمعیت هلال احمر نوشهر واقع در منطقه سی سنگان گزارش شد که پس از دریافت این پیام از آن پایگاه با همراهی دیگر پایگاه ها ۲ گروه ۹ نفره برای یافتن این افراد مفقودی راهی کمربندی نوشهر، روستای کوشکسرا و جنگل تنگه دار شدند.

وی اظهار کرد : متاسفانه این افراد مدت سه ساعت از این نقطه ای که برای طبیعت گردی آمده بودند فاصله گرفته و سر در گم شدند تا اینکه با حضور گروه های امداد و نجات، حوالی ساعت ۲۴ شب گذشته آنان را پیدا کرده و بدون هیچگونه آسیبی به خانواده هایشان تحویل داده شدند.

تنگ‌دار یا به اصطلاح عامیانه تنگه‌دار در روستای کوشکسرا در هشت کیلومتری شهر نوشهر به سمت ارتفاعات و جنگل های این شهرستان قرار دارد و بیشر افراد غیرمحلی که گذرشان به سمت کوشکسرا می‌افتد به هوای بهره مندی از آب و هوای مساعد و شنا کردن در رودخانه خانیکان این نقطه را به عنوان مقصد سفرشان برمی گزینند.

عرصه جنگلی خانیکان تنگه دار با بر خورداری از طبیعت بکر، آب و هوای مطبوع و خنک و نیز رودخانه پرآب و عمیق در روستای کوشکسرای نوشهر قرار دارد و در تمام فصول به ویژه بهار و تابستان این جاذبه طبیعی خاستگاه هزاران گردشگرداخلی و خارجی است.

ماه گذشته هم سه نفر از مسافران در جنگل های "تیلا کنار "بخش سلمانشهر عباس آباد غرب مازندران ناپدید شده بودند.

شهرستان نوشهر واقع در غرب مازندران از جمعیتی دست کم ۱۴۰ هزار نفر از ۱۲۰ نقطه روستایی و سه نقطه شهری برخوردار است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • گردشگران ناپدید شده در ارتفاعات نوشهر تحویل خانواده‌هایشان شدند
  • لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد
  • اعلام وضعیت انسانی اضطراری در سودان / مردم از گرسنگی علف می خورند/ گزارش های تکان دهنده از تعرض جنسی به آوارگان
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی قهرمان کشور شد
  • ملی‌پوش مازندرانی تیراندازی، قهرمان کشور شد
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه
  • ملی پوش مازندرانی قهرمان مسابقات تیراندازی شد
  • منع جانسون از شرکت در انتخابات محلی به دلیل نقض قانون
  • نویسنده اسرائیلی: پیروزی در رفح در انتظار ما نیست/ نتانیاهو از ترس فلج شده است