Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@08:49:09 GMT

رکورددار کلین‌شیت در پست دفاع آخر! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۸۸۸۸

بازیکن جوان فوتبال زنان ایران در شرایطی متفاوت فصل جدید را بعد از گذراندن حواشی مربوط به تیم ملی آغاز کرد.

به گزارش "ورزش سه" زهرا خواجوی که در ماه‌های گذشته با عدم تمکین از دستور سرمربی تیم ملی فوتبال زنان برای حضور در اردوی ملی جنجال‌آفرین شده بود و خواجوی که به واسطه دعوت از مریم یکتایی تصمیم به عدم حضور گرفته بود، در لیست سیاه مریم ایراندوست قرار گرفت و ایراندوست دیگر نام او را در جمع ملی‌پوشان قرار نداد تا این‌چنین این دروازه‌بان 23 ساله را تنبیه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از آن‌که نام خواجوی از فهرست تیم ملی حذف شد، او برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرد و هم‌چنین با باشگاه خاتون بم به توافق رسید تا شاگرد مرضیه جعفری در فصل جدید باشد؛ اما خواجوی که رکورددار بیشترین زمان کلین‌شیت متوالی در لیگ برتر است، در جایگاهی متفاوت در فوتبال زنان مجدداً دیده شد.

 

 

کمبود بازیکن و تنها داشتن یک ذخیره روی نیمکت خاتون بم در هفته نخست لیگ برتر در دیدار مقابل کیان نیشابور که با برتری 5 گله بمی‌ها هم به پایان رسید باعث شد تا مرضیه جعفری سرمربی باتجربه فوتبال زنان از زهرا خواجوی در پست دفاع آخر استفاده کند و او نیز بعد از ماه‌ها دوری از میادین، در پستی متفاوت به فوتبال بازگشت.

 

 

البته جعفری در گفتگو با "ورزش سه" اعلام کرد که به دلیل کمبود بازیکن در هفته نخست مجبور به انجام چنین کاری بوده وگرنه خواجوی در پست دروازه‌بان است و در بازی‌های بعدی پست تخصصی خودش بازی خواهد کرد.

 

 

حضور زهرا خواجوی در پست مدافع میانی در کنار ملیکا محمدی و گلنوش خسروی در قلب خط دفاعی خاتون بم یکی از اتفاق جالب‌توجه هفته نخست لیگ برتر فوتبال زنان ایران بود.

فوتبال بانوان زهرا خواجوی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان زهرا خواجوی فوتبال زنان زهرا خواجوی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر

ایسنا/خراسان رضوی رئیس هیات شمشیربازی خراسان رضوی گفت: لیگ برتر پسران کشور به زودی برگزار می‌شود و تیم قدرتمندی برای اعزام به این دور از رقابت‌ها تشکیل شده‌است.

علی یعقوبیان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برنامه‌های هیات شمشیربازی خراسان رضوی در نیمه اول سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: طی سال جاری در اولین مرحله انتخابات هیات را پیش رو داریم که اگر همه چیز به خوبی پیش برود برنامه‌های خود را با قدرت پیش خواهیم برد. خوشبختانه با توجه به انگیزه و توان شمشیربازان خراسانی هم اکنون ۵ بازیکن ملی پوش در بخش های مختلف داریم که یک بازیکن در تیم ملی فلوره، ۳ بازیکن در تیم ملی اپه و یک بازیکن در تیم ملی سابر هستند.

وی افزود: لیگ برتر پسران کشور را در پیش داریم که تیم قدرتمندی برای اعزام به این دور از رقابت‌ها تشکیل شده است. همچنین تیم دختران در دور رفت لیگ برتر سوم شدند که امیدواریم سومی را حفظ کنند که در کشور صاحب مقام باشیم.

رئیس هیات شمشیربازی خراسان رضوی در ادامه عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده با توجه به مناسبات، مسابقات داخلی را در پیش داریم که در ماه مبارک رمضان مسابقات جام رمضان با استقبال مطلوب بازیکنان برگزار شد، که در بخش اپه زیر ۱۴ سال دختران ساجده سادات قریشی موفق به کسب مقام اول شد و الهه رزق خواه مقام دوم و بنیتا طلایی و فاطمه رزق‌خواه موفق به کسب رتبه سوم مشترک شدند. همچنین در بخش اپه بزرگسالان بانوان مهشید نیازی مقام اول را کسب کرد و تیام عباس نژاد، الینا عرفانیان و آیلین علی اکبری به ترتیب دوم و مقام سوم مشترک را کسب کردند.

یعقوبیان در پایان به تمرکز بر رده سنی پایه تاکید کرد و گفت: هم اکنون در حال سرمایه گذاری در رده سنی پایه هستیم که ان‌شاءالله بتوانیم در این حوزه نیز صاحب مقام باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس