Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل از آغاز مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، مهران اوچی‌اردبیلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل از آغاز مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در استان خبر داد و اظهار داشت: این دوره از مسابقات با هدف توانمندسازی دانشجویان در گفتمان‌های علمی و با شعار «مناظره، فرصتی برای یادگیری» توسط جهاد دانشگاهی استان در اردبیل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی از 25 لغایت 26 آبان‌ماه جاری با رقابت تیم‌های دانشجویی از دانشگاه‌های استان در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود و تیم‌ اول ضمن تجلیل و دریافت هدیه نقدی، به مرحله منطقه‌ای راه خواهد یافت.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل، هدف از برگزاری مسابقات مناظره دانشجویی را تقویت حس پژوهش و پرسشگری، توسعه فرهنگ نقد و گفتگو، ارتقاء قدرت سخنوری و فن بیان دانشجویان عنوان و تصریح کرد، افزود: این مسابقه به دانشجویان برای یادگیری ابعاد مختلف بیان عقیده و نظر خود، سنجش و جمع‌آوری دلایل و شواهد علمی و منطقی با پژوهش و مطالعه و توسعه دایره اطلاعات در موضوعات مختلف کمک می‌کند.

اوچی‌اردبیلی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات ده تیم در قالب گروه‌های دو تا چهار نفره از دانشگاه‌های استان اردبیل به رقابت خواهند پرداخت، خاطرنشان کرد: هر گروه یک سرگروه خواهد داشت که از بین اعضای تیم انتخاب می‌شود، همچنین یکی از اساتید دانشگاه نیز به عنوان استاد، مسئولیت راهنمایی و مشاوره تیم را بر عهده خواهد داشت.

مناظره جلیلیان و سلیمی‌نمین درباره هخامنشیان + فیلمنقدی بر یک روایت مخدوش از واکنش امام خمینی(ره) به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا/ مناظره سلیمی‌نمین و الویری درباره 13 آبانثبت‌نام مسابقات مناظره دانشجویی در سیستان و بلوچستان آغاز شد

وی تاکید کرد: این مسابقات امسال با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت حضوری در آمفی تئاتر دانشکده علوم انسانی دانشگاه محقق اردبیلی، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/143/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دهمین دوره مسابقات ملی مناظره برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۸۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر هنرمند چهره پرداز اردبیلی «رحیم پرواسی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ این هنرمند اردبیلی علاوه بر چهره پردازی بازیگرانِ سریالها، تله فیلم‌ها و نمایش‌های کار شده در استان اردبیل، در طرح‌های سینمایی و سریالیِ مختلفِ کشور هم همکاری کرد و سال‌ها به عنوان استاد، به تعلیم دادن و آموزشِ این هنر در کشور هم، مشغول بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود
  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • گلبالیست های اردبیلی فاتح لیگ یک کشور
  • ۸۵۵ زائر اردبیلی راهی سرزمین وحی می‌شوند
  • تشییع پیکر هنرمند چهره پرداز اردبیلی «رحیم پرواسی»
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم