Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سرهنگ حسین نجفی جانشین انتظامی استان ایلام در جمع کارکنان انتظامی استان با اشاره به لزوم آمادگی یگان‌های انتظامی در راستای پیشبرد اهداف نیروی انتظامی، گفت: برنامه‌های آموزشی باید به نحوی موثر و تاثیرگذار باشند که در انجام ماموریت‌ها رشد کیفی لمس شود.

او افزود: پلیس بدون توان رزم، فاقد اعتبار و اقتدار است و لازمه افزایش توان رزمی، کیفیت بخشی به موضوعات رزمی و آموزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پلیس نماد و جلوه نظم، انضباط و رعایت قوانین و مقررات در جامعه است، ادامه داد: هرچه قدر آموزش بیشتر و باکیفیت‌تر ارائه شود به طور قطع کارکنان در اجرای ماموریت‌های خود و خدمت رسانی مضاعف به مردم موفق‌تر خواهند بود.

او با اشاره به تعدد و تنوع ماموریت‌های پلیسی در جامعه امروز، بیان کرد: نگرش آموزش محور سهم بسزایی در رشد و کیفیت توان رزمی پلیس در رابطه با تنوع ماموریت‌ها دارد و نگاه عمیق و ویژه فرماندهان در نیروی انتظامی پیشبرد امر مهم آموزش است.

او ادامه داد: با به روز کردن و ارتقای شیوه‌های آموزشی و شگرد‌های رزمی می‌توان خلا‌های عملیاتی را در راستای خدمات رسانی بیشتر به شهروندان و افزایش احساس امنیت در جامعه پوشش داد.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی نظم و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۸۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام

ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا  و کشف ۴۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال  کالای قاچاق  وتوقیف ۹ دستگاه خودروی شوتی در ایلام خبر داد.

سردار «جمال سلمانی » در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا وارز با اولویت واپایش انبارها ، محل دپو کالای قاچاق و برخورد با خودروهای شوتی در سطح استان مقادیر قابل توجهی کالای اساسی کشف شد.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی دستگاه قضایی یک انبار بزرگ کالای اساسی که فاقد مجوز قانونی بود را کشف کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: با تلاش کارکنان انتظامی ۹ دستگاه خودرو موسوم به شوتی که حامل کالاهای فاقد مجوز قانونی بودند را شناسایی، توقیف کردند.
فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این راستا ۱۰ متهم دستگیر شد، بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
به گزارش ایسنا و به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام، سردار سلمانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالا های مکشوفه را ۴۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال اعلام کردندتصریح کرد: هموطنان می توانند اخبار و اطلاعات خود درخصوص قاچاق کالا، احتکار، اختلاس و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰درمیان بگذارند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد