Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@15:23:46 GMT

اموال انبار تملیکی ظرف یک هفته تعیین تکلیف شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۹۱۱۳

اموال انبار تملیکی ظرف یک هفته تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز دوشنبه در بازدید سرزده از انباری ستاد اموال تملیکی زنجان گفت، این دومین بازدید مسوولان قضایی از این محل در سال جاری می‌باشد و امروز دومین بازدید سرزده در راستای تاکیدات رییس قوه قضاییه بر تعیین و تکلیف اموال نگهداری شده در انباری ستاد اموال تملیکی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و گمرک‌ها می‌باشد، که متاسفانه در این بازدید میدانی شاهد برخی نابسامانی در نگهداری اموال هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در سامانه ثبت اموال تملیکی در انباری با کالاهایی برخورد کردیم که از سال ۹۳ تحویل ستاد شده اما تا به امروز تعیین تکلیف نشده‌اند که دستور داده شد در کمترین زمان این کالاها تعیین تکلیف شوند.

رئیس کل دادگستری زنجان با بیان اینکه به گفته رییس ستاد اموال تملیکی استان بخشی از عدم تعیین وتکلیف این کالاها عدم تسریع در پاسخگویی از سوی دانشگاه علوم پزشکی به استعلامات ستاد می‌باشد گفت: در این خصوص به جد پیگیرهای لازم از سوی مراجع پاسخ گو انجام خواهیم داد تا تضییع در بیت المال و اموال مردم بوجود نیاید.

صادقی نیارکی اظهار داشت: امروز در شرایط التهاب بازار درافزایش قیمت برخی کالاها از جمله روغن، شکر و آرد ما امروز در این انباری شاهد نگهداری ۱۵ تن روغن نباتی، ۱۰ تن شکر و ۱۴۴۶۰ کیلو گرم آرد هستیم که تحت هیچ شرایطی قصور درعرضه این کالاها در بازار را نمی‌پذیریم.

وی با بیان اینکه در فروش برخی کالاهای نگهداری شده دراین انباری نیاز به حکم تعزیرات حکومتی نیست بیان کرد، خود ستاد اموال تملیکی استان می‌توانست با تایید دانشگاه علوم پزشکی زنجان نسبت به فروش کالاهای سریع الفساد که تاریخ مصرف داشتن اقدام کند که در این موضوع ترک فعلی صورت گرفته که پیگیری‌های لازم در این خصوص در دستور کار قرار خو اهد گرفت

رئیس کل دادگستری زنجان با اشاره به اینکه وجود اشکال ساختاری، مقرراتی و نگاه سخت گیرانه اداره استاندارد در تعیین تکلیف برخی کالاها از جمله خودرو و موتور سیکلت موثر بوده است اعلام کرد: اصلاح ساختار و فرایند نگهداری کالاها و تسریع در پاسخگویی به استعلامات باید دستور کارجدی قرار گیرد.

نیارکی در ادامه بازدید که دادستان زنجان و مدیر کل تعزیرات حکومتی استان وی را همراهی می‌کردند با بیان اینکه بخشی از پرونده‌های تشکیل شده در ستاد اموال تملیکی نتیجه بازرسی‌های بازرسان سازمان صمت می‌باشد بیان کرد: با مشاهده این پرونده‌ها و کالاها شاهد وجود تبعیض در تو قیف برخی کالاها که مشابه آن در اکثر مغازه‌ها و فروشگاه‌ها هستیم که تعزیرات حکومتی استان نظارت و بازرسی‌های لازم را موردتوجه قرار دهد

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بیش از ۴ هزار اموال توقیفی در این انباری ستاد نگهداری می‌شود که به مسوولان ستاداموال تملیکی وتعزیرات حکومتی ماموریت داده شد ظرف یک هفته نسبت به تعیین تکلیف این اموال اقدام کنند.

کد خبر 5352301

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری زنجان سازمان اموال تملیکی اسماعیل صادقی نیارکی ویروس کرونا زلزله بوشهر زمین لرزه خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بارش برف آمار کرونا واکسن کرونا اردبیل سانحه تصادف گرگان عکس استانها بارش باران ستاد اموال تملیکی تعیین تکلیف برخی کالاها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۹۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی در این استان گفت: طی برگزاری کمیسیون، ۴۵ پرونده تعیین تکلیف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، میرمحمد غراوی در تشریح جزئیات برگزاری اولین جلسه کمیسیون تبصره یک ماده یک امور اراضی استان تهران که با حضور مدیران کل سازمان‌های جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، حفاظت محیط زیست و امور اراضی استان تهران و سایر اعضا برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه ۴۵ پرونده مورد بررسی و تعیین تکلیف قرار گرفت.

وی افزود: پرونده‌های بررسی شده مربوط به درخواست تغییر کاربری اراضی کشاورزی در ۱۶ شهرستان استان تهران بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران عنوان کرد: پس از بررسی و تبادل نظر در خصوص پرونده‌های مذکور که مربوط به حوزه اجرای زیرساخت‌های بخش کشاورزی و غیر کشاورزی بود، آرا مربوط به هر پرونده صادر شد.

طبق تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، تشخیص موارد ضروری تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در هر استان به عهده کمیسیونی مرکب از رؤسای سازمان جهاد کشاورزی، امور اراضی، مسکن و شهرسازی، حفاظت محیط زیست آن استان و یک نفر نماینده استانداری است که به ریاست سازمان جهاد کشاورزی آن استان تشکیل می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 750442

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه کشاورزی جهت صدور پروانه بهره‌ برداری
  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد
  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • تعیین تکلیف پساب یزد