Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  رضا فدایی مدیر مرکز بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در اصفهان گفت: باید توجه داشت که در حال حاضر حدود ۷۵ درصد مردم بالای ۱۲ سال در استان اصفهان یک دُز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.
تزریق روزانه ۴۰ هزار دُز واکسن کرونا در اصفهان
وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز روزانه ۴۰ هزار دُز واکسن کرونا در مراکز واکسیناسیون تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تزریق می‌شود، ادامه داد: یک سوم از این واکسیناسیون مربوط به دُز اول و دو سوم مربوط به دُز دوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر مرکز بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر در استان اصفهان ۴۴ مرکز تجمیعی و ۷۰ مرکز معمولی در امر واکسیناسیون کرونا همکاری دارند، تصریح کرد: این مراکز از ساعت هشت صبح تا ۲۲ و ۳۰ دقیقه فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه هنوز یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در استان اصفهان واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند، ابراز داشت: این در حالی است که تاکنون هیچ مورد فوتی ناشی از مصرف واکسن کرونا در استان گزارش نشده است.
واکسیناسیون ۵۰ درصد از مادران باردار اصفهان در برابر کرونا
فدایی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد از مادران باردار استان اصفهان در برابر کرونا واکسینه شدند، ادامه داد: واکسن مورد تائید برای مادران باردار در کشور سینوفارم تعیین شده و در موارد خاص از دیر واکسن‌ها نیز با تصویب کمیسیون پزشکی استفاده می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه روند شیوع کرونا در استان اصفهان با توجه به آمار اعلام شده از سوی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی رو به نزول است، تصریح کرد: امیدواریم روند شیوع همین روال را طی کند تا شاهد جهش جدید این بیماری در استان نباشیم.

منبع:مهر

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا مادران باردار ویروس کرونا استان اصفهان ز واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۹۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت

رئیس مرکز ارتباط مردمی شهرداری اصفهان گفت: در هفته نخست اردیبهشت سال جاری حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۲۵ دریافت شد که از این تعداد ۳۵۰۰ تماس موضوع مشاوره‌ای بوده است.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در هفته نخست اردیبهشت سال جاری حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۲۵ دریافت شد، اظهار کرد: از این تعداد ۳۵۰۰ تماس موضوع مشاوره‌ای و حدود ۷۰۰۰ تماس موضوعاتی بود که شهروندان نکاتی را مطرح کردند که به مناطق اعلام شد و پیگیر هستیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه هفته گذشته درخواست‌های اجرایی بیشتر بود، افزود: با توجه به وزش باد در هفته گذشته و بارش در نقاط شهر اصفهان، افزایش تماس‌ها را در این دو حوزه بیشتر شاهد بودیم و حدود ۲۰۰۰ تماس فوری داشتیم که در قیاس با هفته‌های گذشته افزایش قابل توجهی داشت، همچنین رفع خطر موضوعاتی که مطرح شده بود بیشترین آمار را به خود اختصاص داد.

رئیس مرکز ارتباط مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به موضوعات رفع خطر تصریح کرد: و رفع خطر درختان اعم از شکستگی شاخه، سقوط درخت یا شاخه درختان موضوع اول و پس از آن رفع خطر حفره‌ها موضوع دوم بود که با جدیت توسط همکارانم در شهرداری اصفهان پیگیری شد و امیدواریم به نتیجه لازم برسد.

قاسمی خاطرنشان کرد: همکارانم در منطقه ۶، حوزه معاونت ترافیک برای روان‌سازی ترافیک چهارراه فرایبورگ اقدام کردند که از طرف شهروندان برای انجام این کار قدردانی می‌کنم، همچنین حوزه نت منطقه ۳، مشکل روشنایی بوستان‌های محلی خیابان سنبلستان را رفع کردند.

کد خبر 748852

دیگر خبرها

  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور