Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مخبر روز دوشنبه پس از جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ در استان هرمزگان در بازدید از آبشیرینکن یکصد هزار مترمکعبی غرب بندرعباس، روند آبرسانی به بندرعباس مرکز استان از این محل را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان نیز در این بازدید از آب شیرین کن یکصد هزار متر مکعبی بندرعباس به عنوان بزرگترین ظرفیت تامین آب بندرعباس یادکرد که در مرحله نخست افتتاح آن، آب شهر بندرخمیر و روستاهای مسیر را تامین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین قصمی اظهارداشت: با بهره برداری از مرحله دوم و سوم این طرح، آب شهر بندرعباس از این محل تامین شد که وابستگی بندرعباس به منابع سطحی و زیرسطحی شرق استان به حداقل رساند.

معاون اول رییس جمهوری، مهدی دوستی استاندار هرمزگان و هیات همراه شب گذشته تا سحرگاه از مناطق زلزله زده روستاهای بخش فین و بندرعباس بازدید و به صورت میدانی وضعیت را بررسی کردند.

محمد مخبر در ادامه بازدید از مناطق زلزله زده هرمزگان با حضور در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس در سحرگاه دوشنبه از مصدومان زمین لرزه های ۶ و چهار دهم و ۶ و سه دهم ریشتری فین عیادت و با آن ها به گفت و گو پرداخت. وی همچنین از کمپ اضطراری مستقر در ورزشگاه خلیج فارس بازدید کرد.

مخبر از آخرین وضعیت راه‌های شمال بندرعباس و مناطق زلزله زده فین به صورت میدانی بازدید کرد و از تلاش نیروهای امدادی و خدماتی برای خدمت رسانی به مردم قدردانی کرد.

همچنین آخرین وضعیت زیرساختی مقابله با بحران استان هرمزگان نیز در ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با حضوری مخبر پیگیری شد.

برچسب‌ها علی اکبر محرابیان آب شیرین کن هرمزگان محمد مخبر بازدید پروندهٔ خبری زلزله در هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علی اکبر محرابیان آب شیرین کن هرمزگان علی اکبر محرابیان آب شیرین کن هرمزگان محمد مخبر بازدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۹۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی

تجمع کنندگان با سردادن شعار‌هایی حمایت خود را از طرح نور که با هدف حفاظت از حریم حجاب و عفاف و مقابله با هنجار شکنی در حال اجراست، اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب و تلاش برای گسترش آن در جامعه شدند.

مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان هم در این تجمع گفت: نیرو‌های خدوم و انقلابی انتظامی که در همه صحنه‌ها به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، اینبار هم با اجرای طرح نور به موضوع عفاف و حجاب به عنوان دغدغه آحاد مردم ورود کردند.

حجت الاسلام حقیقی با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب یکی از ضرورت‌های جامعه است، افزود: لازم است همه اقشار و صنوف مختلف جامعه در این امر به کمک نیروی انتظامی بشتابند.

وی چادر برای زنان را یک زینت برشمرد و گفت: حجاب مانعی برای پیشرفت نیست و در کنار عفت و پاکدامنی زنان، مردان هم باید غیرت داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان هم گفت: ما برای دفاع از ارزش‌هایی که شهدای ما جان خود را در راه آن فدا کردند، سوگند یاد کرده ایم.

سردار جاویدان افزود: اگر همه دستگاه‌ها به وظیفه و مسئله اجتماعی و فرهنگی خود در این زمینه عمل کنند، عفاف و حجاب در جامعه نهادینه می‌شود.

وی با اشاره به گردش پذیر بودن هرمزگان گفت: هر کسی در هر صنف و جایگاهی باید برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و جلوگیری از بی حجابی تلاش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: وعده صادق سند معتبری در تاریخ ایران است که ابهت رژیم کودک کش صهیونیستی که خود را پنجمین ارتش مقدر دنیا معرفی می‌کند، فرو ریخت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • مخبر: باید برای تقویت انگیزه معلمان تلاش کنیم
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سریع‌تر اجرایی شود
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع تر اجرایی شود
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان