Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی در اولین همایش نماز سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه  نماز همه آلودگی و نواقص را از بین می برد گفت: نماز ناپاکی‌ها را از انسان دور می‌کند اگر نماز قبول شود همه اعمال خیر انسان قبول می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بالاتر از پیامبر و امامان  کسی نیست، آنها تا آخرین روزهای عمر خود هم نماز برپا کردند و هم دیگران را به نماز خواندن توصیه می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی فلسفه قیام حضرت امام را به دلیل سرکوب کردن نمادهای دینی و ارزش های اسلامی توسط رژیم پهلوی دانست و گفت: هر روز یکی از علم‌های دینی توسط طاغوت به زمین زده می‌شد و نماز یکی از آنها بود اگر نماز نباشد فساد و فحشا به راحتی در انسان ورود می‌کند .

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی گوهر تابناکی است، بیان کرد: حامیان این گوهر تابناک باید اهل نماز و معنویات باشند تا بتوانند ارزش‌های انقلاب اسلامی را به دیگران منتقل کنند.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دشمن دریافته که راز موفقیت مردم همین معنویات است لذا تلاش می‌کند به جای جنگ موشکی، فساد و فحشا  را ترویج کند. فضای مجازی ضرر و زیان زیادی به ما وارد کرده است .

آیت‌الله حسینی با بیان اینکه توجه به نماز ضعیف شده که یک خطر است، گفت: فلسفه انقلاب اسلامی ترویج نماز در همه جامعه است، در سطح ادارات نماز باید ترویج داده شود، توصیه می‌کنم اقامه نماز جماعت در ادارات جدی گرفته شود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر بخواهیم جلوی اختلاس، کم‌کاری و معضلات را بگیریم باید نماز را در سطح ادارات ترویج دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اقامه نماز جماعت در سپاه را تحسین برانگیز دانست و گفت: در برخی ادارات که می‌رفتیم جمعیت زیادی داشتند اما تعداد کسانی که در نماز جماعت شرکت کردند زجرآور و رنج آور بود.

وی خواستار انتقال تجربه موفق سپاه به سایر ادارات شد و گفت: سپاه قدرت و بازوی نظام جمهوری اسلامی است و باید روز به روز توجه به نماز جماعت بیش‌تر شود و توسعه یابد اگر این بازو و رکن قدرتمند به لحاظ معنوی ضعیف شود در همه ابعاد ضعیف می‌شود.

آیت‌الله حسینی با بیان اینکه سپاه امروز در صحنه مختلف استکبار را شکست داده و به زانو درآورده گفت: در همین عملیات اخیر دیدیم که سپاه با چه هیبت و شکوه خاصی، نفت مردم را از دست یغماگر جهانی گرفت و تحسین همه ملت‌های جهان را در پی داشت و موجب امیدواری مظلومان عالم شد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از افراد سیاسی که در همه حوادث و رویدادها اظهار نظر می‌کند بعد از این اتفاق گفت یک قایق تندرو ایران یک ناو آمریکایی را فراری داد البته این آقا چیزهای دیگری هم گفته که جای تاسف دارد.

وی بیان کرد: اقدام سپاه زبان این غرب‌گرایان و غرب‌گدایان را به ستایش باز کرد. این عظمت سپاه باید ادامه داشته باشد تا روزی که به یاری خداوند پرچم به دست امام مهدی(عج) داده شود.

وی راز این پیروزی‌ها را در معنویات دانست و با تاکید بر توجه همه دستگاه‌های فرهنگی به این امر حیاتی و مهم خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش توجه کند که دانش آموزان از نماز فاصله نکردید که خدای نکرده اگر کمرنگ شود نگران کننده است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه همایش نماز فلسفه انقلاب اسلامی سپاه فتح نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد کهگیلویه و بویراحمد نماز جماعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است

مجید محبی گفت: از مجموع ۳۲۹ راه روستایی بسته شده ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۲۸۴ مسیر فرعی بازگشایی شده است.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما بر آن است تا ارتباط در مسیر‌های ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان به منظور انجام خدمات امدادی برقرار شود.

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به تداوم بارندگی‌ها احتمال بروز سیل با توجه به فعالیت این سامانه بارشی و طغیان رودخانه‌ها وجود خواهد داشت بنابراین از هموطنان تقاضا می‌شود در روز‌های اخیر از توقف و تردد در اطراف رودخانه‌ها و مسیل‌ها بپرهیزند و به هشدار‌ها و توصیه‌های ایمنی توجه کرده و مراقبت‌های لازم را به عمل آورند تا هیچگونه خسارت جانی و مالی متوجه آن‌ها نشود.

وی تاکید کرد: هشدار احتمال وقوع ‏سیلاب کاملا جدی است و شهروندان باید توجه داشته باشند که هر گونه تردد و اتراق در حاشیه ‏رودخانه و مسیل‌ها خطر آفرین و حتی مرگبار است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • دشمن با نشانه رفتن حجاب قصد ضربه به روح و روان جامعه را دارد
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • دشمن همواره در تلاش است نام خلیج فارس را تغییر دهد
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است