Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان به مدیرانی که در انجام وظایف قانونی خود مرتکب ترک فعل می‌شوند هشدار داد که با این تخلفات برخورد قضایی خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمود اسپانلو ظهر امروز در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان اظهار داشت: دادستانی برای اجرای احکام قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز عزمی جدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با ساخت و سازهایی که به صورت غیرمجاز و خارج از محدوده بافت روستاها و شهرها از جمله روستای زیارت انجام شود، به شدت و قاطعانه برخورد می‌کنیم بنابراین کسانی که مبادرت به این کار می‌کنند بهتر است سرمایه‌های خود را هدر ندهند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان خاطرنشان کرد: برای سرعت بخشیدن به اقدامات این حوزه در دادسرای مرکز استان یک شعبه ویژه رسیدگی به ساخت و سازهای غیرمجاز و دست اندازی به اراضی ملی و انفال تعیین و مسئولیت آن به یکی از قضات مجرب  و توانمند  سپرده شد.

بررسی مشکلات سد و سامانه انتقال آب ژاوه؛ سازمان بازرسی استان کردستان به ترک فعل مدیران ورود می‌کندارسال گزارش سازمان بازرسی درباره ترک فعل دستگاه‌ها در خصوص قانون هوای پاک

وی به مدیرانی که در انجام وظایف قانونی خود کوتاهی می‌کنند، هشدار داد که دادستانی به موضوع ترک فعل‌های مدیران به صورت ویژه ورود کرده و مدیرانی که در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند تحت  تعقیب قضایی قرار می‌گیرند.

گفتنی است تعیین تکلیف مستثنیات در محدوده اراضی منابع طبیعی، توقف برداشت آب از چشمه‌ها و رودخانه زیارت، جمع آوری انشعابات برق در ساخت و سازهای غیرمجاز  و الزام دستگاه‌ها به دریافت زودتر سند برای اراضی دولتی از دیگر مصوبات جلسه امروز شورای حفظ حقوق بیت المال استان گلستان بود.

انتهای پیام/581/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترک فعل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: مقابله با ساخت و سازهای ناایمن و غیراصولی در کرمانشاه تشدید می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، افشین یگانه در بازدید از یک ساختمان ناایمن در شهر کرمانشاه، اظهار داشت: پیرو گزارش‌های شهروندان در خصوص احتمال تخریب منازل مسکونی مجاور یک گودبرداری ناایمن و دستور استاندار کرمانشاه، در راستای پیشگیری و روند رفع خطر از بناهای ناایمن به محل گودبرداری مورد نظر رفتیم.

وی عنوان کرد: در رابطه به این گودبرداری از چهار ماه قبل تذکرات مکرری به شهرداری منطقه 6 اعلام شده که متأسفانه عدم توجه و پیگیری از سوی مرجع مذکور منجر به این وضعیت فعلی شده است.

یگانه با بیان اینکه توجه به رفع موارد ناایمن و بحران‌ساز در سازه‌ها یکی از الزامات است و باید ناایمنی‌ها رفع شود گفت: پیرو حادثه قبلی در شهرک ظفر و ورود دادستان و دستورات قضایی در مورد آن موضوع، طی بازدید صورت گرفته از ساختمان ناایمن با همراهی نمایندگان سازمان‌های مرتبط، وضعیت آن بررسی و رفع خطر و نکات الزامی و قضایی در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه افزود: جلوگیری از حوادث در جهت ایمنی و حفاظت از جان مردم و حفظ حقوق شهر برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است که با همکاری بین دستگاهی قابل پیشگیری هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • شناسایی و برخورد با ۵۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه‌های مازندران
  • مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه
  • تشدید برخورد با خودرو‌های هنجارشکن در میاندوآب