Web Analytics Made Easy - Statcounter

گمانه زنی در مورد چگونگی پرداخت بدهی کالدرون در رسانه ها همچنان ادامه دارد

هنوز مشخص نیست بدهی کالدرون چگونه تامین شده است.

به گزارش طرفداری،  این یک واقعیت است که موضوع چگونگی تأمین منابع مالی برای پرداخت طلب گابریل کالدرون از سوی باشگاه پرسپولیس برای بسیاری از اهالی فوتبال محل سوال است و این که خیلی ها دوست دارند بدانند چگونه این رقم سنگین تامین و به حساب مربی آرژانتینی واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما واقعیت این است که مسئولان باشگاه پرسپولیس در این مدت بدون اشاره‌ به روش تامین منابع مالی این بدهی، سکوت اختیار کرده اند و همین موضوع ابهامات را در این خصوص به شکل فزاینده‌ای افزایش داده است. به گونه ای که برخی رسانه ها طی روزهای اخیر در این خصوص گمانه زنی های زیادی را انجام داده اند.

حال یکی از رسانه‌ها با انتشار گزارشی از پشت پرده این اتفاق فاش کرد که مدیران پرسپولیس از طریق دریافت تسهیلات بانکی از یک صندوق کارآفرینی که مسئولیت اشتغالزایی در مناطق محروم را دارد توانسته تسهیلاتی به میزان ۲۲ میلیارد تومان دریافت کند تا به واسطه این مبلغ بدهی سنگین به کالدرون را پرداخت کند.

نکته تامل برانگیز اینجاست که وقتی به تارنمای این صندوق مراجعه می‌کنید در بخش تسهیلات صرفا دو آیتم وجود دارد؛ اشتغال روستایی و قرض الحسنه که باید دید مدیران پرسپولیس برای بهره‌مندی از این رقم درشت از کدام آیتم بهره برده و توانسته‌اند بر اساس چه مجوزی چنین مبلغی را دریافت کنند تا مشکل تأمین منبع برای پرداخت بدهی کالدرون را برطرف نمایند.

به نوشته این روزنامه، برخلاف اساسنامه صندوق، مسئولان آن در عملی کاملاً مغایر با وظایفی که دارند در تاریخ ۱۶ آبان امسال مبلغ ۲۲ میلیارد تومان را در قالب وام قرض‌الحسنه و بازپرداخت یک‌ساله در شعبه مرکزی این صندوق در میدان فلسطین با شماره تسهیلات ۱-۲۶۹۴۲۹۴-۱۲۳-۱۷۰۱ به باشگاه پرسپولیس پرداخت کرده‌اند. این پول در تاریخ ۱۸ آبان هم به حساب یکی از صرافی‌ها واریز شد تا به حساب کالدورن ریخته شود.

تمام این مسائل دست به دست هم داده تا جهت پاسخ به تمامی این ابهامات، باشگاه پرسپولیس هرچه سریع تر در این خصوص روشنگری کرده تا مشخص شود درنهایت بدهی به کالدرون از چه طریقی صورت گرفته است.

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! پاداش میلیاردی فیفا در انتظار تیم ملی ایران حواشی ناتمام برای ورزش جنجالی؛ مواد تقلبی، بدنساز ۲۰ ساله رابه کما برد! بونوچی: جورجینیو مقابل ایرلند شمالی همچنان پنالتی زن اول ایتالیا است ناراحتی کریستیانو رونالدو پس از شکست پرتغال مقابل صربستان / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس بدهی کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۹۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند

بر اساس تفاهم صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات، صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در حاشیه نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران، تفاهم نامه‌ همکاری با هدف توسعه صادرات در حوزه صنایع پیشرفته؛ میان صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد.

از مهم‌ترین محورهای این تفاهم‌نامه همکاری مشارکت در زمینه شناسایی و تعریف مدل‌های جدید حمایتی و ابزارهای نوین تامین مالی و فراهم نمودن ساز و کارهای اجرایی با محوریت توسعه صادرا است.

از دیگر محورهای مهم این تفاهم نامه می توان به تامین مالی فعالیت های صادراتی و تضامین و  تمرکز بر سیاست گذاری حمایتی در حوزه شرکت‌های دانش بنیان و بنگاه‌های فعال در صنایع پیشرفته است.

 انتقال دانش فنی و تبادل اطلاعات و تجارب مشترک در تدوین گزارشات تخصصی و ارزیابی ریسک از سایر موارد تفاهم است.

این تفاهم نامه به امضای محسن نادری منش رییس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و سید امیر برهانی نایینی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران رسید.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس