Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر ابراهیمی، کارشناس فوتبال کشورمان در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی تیم ملی فوتبال ایران و سوریه اظهار کرد: تیم ملی فوتبال کشورمان بازی سختی  پیش رو دارد و ما مقابل لبنان بازی سختی داشتیم چرا که آن‌ها کاملا دفاعی بازی می‌کردند و اگر تیم ملی ده دقیقه زودتر گل نخست را به ثمر می‌رساند آن ها از هم فرو می پاشید و مطمئنا لبنان گل‌های بیشتری می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های ضعیف آسیا کاملا دفاعی بازی می‌کنند، اما گل اول را که می‌خوردند دفاع آن‌ها از هم پاشیده می‌شود. سوریه جزو تیم‌های در جه ۲ آسیا است و آن‌ها نیز مقابل تیم ملی به طور منطقه‌ای و در یک سوم زمین خودشان دفاع خواهند کرد و در این بازی خط هافبک ۲ تیم تعیین کننده خواهد بود، خط هافبک تیم ملی در حال حاضر بازی ساز نیستند و نوراللهی و عزت اللهی سبک بازی شان کاملا مشابه یکدیگر است و  تیم ملی نیازی به ۲ هافبک دفاعی در ترکیب خودش ندارد.

او ادامه داد: تیم ملی در این بازی باید از کناره‌ها نفوذ کند تا دفاع سوریه باز شود. در گذشته مدافعان راست ما در کار هجومی بیشتر شرکت می‌کردند، اما در حال حاضر تیم ملی از سمت راست خطری روی دروازه حریفان ایجاد نمی‌کند و نمی‌دانم به چه دلیلی وحید امیری باید در دفاع چپ بازی کند، در حالی که او با تغییر پست اش روی هر ۲ گل کشورمان در بازی با لبنان تاثیر گذار بود.

او در خصوص دعوت نشدن مهدی طارمی به اردوی تیم ملی گفت: طارمی بازیکن خوبی است و در تیم پورتو نیز عملکرد خوبی داشته است و دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال نباید در خصوص ناکتیک پذیری بازیکنان صحبت می‌کرد و طارمی نیز حرف خاصی نزده بود که به تیم ملی دعوت نشد. فدراسیون فوتبال باید سعی می‌کرد که اختلاف بین و طارمی و سرمربی تیم ملی حل می‌شد. در دوران کی روش سرمربی سابق تیم ملی مهدی رحمتی و هادی عقیلی از تیم ملی کنار گذاشته شدند و این کار اشتباهی بود و یک مربی باید این مسائل را مدیریت کند و بخشش نیز داشته باشد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص شیوه بازی سوریه مقابل تیم ملی کشورمان بیان کرد: سوریه تیمی فیزیکی است و مطمئنا بازی ۲ تیم در میانه میدان خواهد بود و هر تیمی که خط هافبکش بازی سازی بهتری انجام دهد و مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد می‌تواند در این بازی موفق‌تر باشد.

بیشتر بخوانید

تیم ملی فوتبال سوریه - ایران/ شاگردان اسکوچیچ به دنبال یکسره کردن کار صعود به جام جهانی ۲۰۲۲

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال سوریه مقدماتی جام جهانی آسیا ناصر ابراهیمی تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۹۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از برگزاری دو مرحله مسابقه انتخابی و با تصمیم اعضاء کمیته فنی فدراسیون ورزشکاران اعزامی کشورمان به رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا مشخص شدند.   بر همین اساس، سجاد آقایی، محمد حسام مظفری، علی سروری، ارشیا مصدقی و مهدی هفت چشمه در بخش پسران و همچنین الناز موسایی، نازنین فاطمه عیدیان، مانا حسینی و ملیکا نوروزی در بخش دختران ترکیب تیم ملی دو و میدانی کشورمان را در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا تشکیل خواهند داد.   گفتنی است، زهرا نبی زاده و ایمان روغنی به عنوان مربی و قاسمعلی فیروزی نیز بعنوان سرپرست اعضاء کادر فنی تیم اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهند بود.   رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا روز‌های ۵ تا ۸ اردیبهشت به میزبانی شهر دبی در کشور امارات متحده عربی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • منتظر محمد مصدوم شد
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم