Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت:  ۲۸۲ تشکل کارگری و کارفرمایی در این استان وجود دارد و استان مرکزی با عنوان پایتخت صنعت ایران، ظرفیت افزایش ۲ برابری این تشکل‌ها را دارد.

به گزارش برنا از اراک ،  بهزاد سام‌دلیری در جریان سفر  معاون وزیر به استان مرکزی و در نشست با تشکیلات کارگری و کارفرمایی استان مرکزی در اراک افزود: توسعه تشکل‌های کارگری وکارفرمایی در حل مشکلات این قشر و کسب موفقیت‌های بیشتر نقش موثری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی سام دلیری استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۰۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای همزمان ۱۱ طرح بزرگ ایمنی در راه‌های استان مرکزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۱۱ طرح بزرگ ایمنی در محورهای مواصلاتی استان در حوزه ارتقاء روشنایی طولی و نصب حفاظ بتنی با اعتباری بالغ بر دو هزار میلیارد ریال فعال است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، مهرداد جهانی با اشاره به تلاش بی وقفه برای افزایش سطح ایمنی در شبکه راه‌های استان اظهار کرد: در حال حاضر ۱۱ پروژه بزرگ در حوزه ارتقا روشنایی طولی راه‌ها و نصب حفاظ میانی بتنی در جاده‌های استان مرکزی فعال است.

وی افزود: برای اجرای این ۱۱ طرح بزرگ ایمنی، بیش از دو هزار میلیارد ریال اعتبار ملی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با تشریح فرآیند اجرای این پروژه‌ها گفت: در حال حاضر چهار طرح اجرای حفاظ میانی بتنی در مجموع به طول ۴۷ کیلومتر با یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار با میانگین پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی در محورهای اراک - راهجرد، اراک - بروجرد، شازند - دوراهی و کمربندی غربی دلیجان فعال است.

جهانی افزود: اجرای شش طرح روشنایی و یک طرح ایمن سازی فیزیکی از دیگر اقدامات مهمی است که هم اینک در سطح شهرستان‌های استان مرکزی در دست اقدام است.

وی اعتبار تأمین شده برای اجرای این طرح‌ها را ۳۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: احداث ۱۷ کیلومتر روشنایی طولی در محورهای تفرش - سلفچگان، تفرش - فراهان و شازند - دوراهی، احداث روشنایی نقطه‌ای برای ایمن سازی تقاطع راه روستایی طرمزد با راهزان، رفع خاموشی‌های دو محور اراک - سلفچگان و اراک - بروجرد بعلت سرقت تجهیزات ایمنی، نصب دو برج نوری در محدوده ایست و بازرسی شهر دلیجان و ایمن سازی فیزیکی ۳۰ دماغه در سطح راه‌های استان از مجموعه اقدامات مهم و بزرگی است که در راستای افزایش سطح ایمنی راه‌ها اجرا شده و تعدادی نیز در حال اجراست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی تصریح کرد: علاوه بر فعالیت‌های ذکر شده، پروژه‌های دیگری نیز در حوزه ارتقا ایمنی راه‌ها با رویکردهای دیگر از جمله رفع نقاط حادثه‌خیز شناسنامه‌دار، رفع نقاط مستعد حادثه، ترانشه برداری، اجرای شیب شیروانی، رفع نقاط پرتگاهی، ایمن سازی تقاطعات همسطح راه‌های فرعی و روستایی، نصب انواع تابلو و علائم، خط کشی و… نیز بصورت پیمانی و امانی در حال اجراست.

کد خبر 749841

دیگر خبرها

  • توجه همزمان به حقوق و مطالبات کارگری و کارفرمایی در نظام اسلامی
  • اجرای همزمان ۱۱ طرح بزرگ ایمنی در راه‌های استان مرکزی
  • کارگران سربازان بی‌ادعای جبهه اقتصادی‌اند
  • صدور حکم ۷۰۰۰ پرونده کارگری و کارفرمایی در کرمانشاه
  • تعداد تشکل‌های کارگری در استان بوشهر ۳۵ درصد افزایش یافت
  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان
  • توجه به نیاز کارگران امری ضروری است
  • ۵۰ تشکل کارگری خراسان رضوی فعالیتی ندارند
  • پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان یارانه کالا در استان بوشهر
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری