Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی گفت: کارشناسان دستگاه های مرتبط با فضای مجازی در جلسه امروز کمیسیون طرح حمایت از حقوق کاربران به ارائه مطالب خود پرداختند.

لطف‌الله سیاهکلی در گفت‌وگویی، در خصوص جلسه امروز صبح کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران عنوان کرد: کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در جلسه امروز صبح خود وارد دستور شد و بررسی های طرح را آغاز کرد، در این جلسه همچنین مرکز پژوهش های مجلس طرح پیش‌نویسی که در فصول مختلف دسته‌بندی کرده بود و ادامه توضیحات اجمالی خود در خصوص طرح را به اعضای کمیسیون ارئه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از آن نیز پرسش و پاسخ‌هایی در جلسه شکل گرفت و به دنبال آن همانگونه که قول داده بودیم بر اساس دعوت هایی که انجام شده بود بخش های خصوصی و شخصیت های حقیقی و حقوقی همچون کارشناسان و متخصصین این حوزه، شورای عالی فضای مجازی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و اتاق بازرگانی در این جلسه حاضر شدند و برابر آیین نامه هر کدام به مدت ۵ دقیقه مطالب خود را ارائه کردند؛ که در ادامه، بررسی کلیات به جلسه آینده کمیسیون یعنی فردا سه‌شنبه ۲۵ آبان ماه موکول شد.

سخنگوی کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی بیان کرد: برخی از مباحث در خصوص گزارش نهادها و بخش های مرتبط همچون شورای عالی فضای مجازی باقی مانده است که پس از ارائه گزارش ها و اتمام بررسی های مربوطه در جلسه فردا ان‌شاءالله وارد دستور بررسی کلیات طرح خواهیم شد.

سیاهکلی بیان کرد: بنابراین همانگونه که وعده داده بودیم پوشش خبری علنی و دعوت از افراد و دستگاه های متخصص برای شناخت بیشتر این فضا و استفاده از اطلاعات این عزیزان در باب فضای مجازی تاکنون انجام شده است، باید توجه کنیم که خیلی از امور فضای مجازی ناشناخته می‌باشد و شناخت آن نیازمند دانش تخصصی می‌باشد، یقینا قانون نویسی برای آن هم نیازمند تخصص و دانش کافی در این زمینه می‌باشد، بنابراین ما در روند بررسی های این طرح تلاش داریم ضمن کسب اطلاعات کافی به تمام سوالات و ابهامات احتمالی پاسخ دهیم.

سخنگوی کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران همچنین گفت: یکی از مواردی که در دستور کار کمیسیون متشرک مورد توجه می‌باشد، این است که پیوست های این حوزه همچون پیوست فنی، پیوست فرهنگی و رسانه‌ای و پیوست محتوایی هم مورد توجه قرار بگیرد که مقرر شد مرکز پژوهش های مجلس هم  پیوست های مربوطه را حاضر کند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: لطف الله سیاهکلی جلسه کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق حقوق کاربران کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • رها کردن فضای عفاف و حجاب به ضرر همه جامعه است
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی دستگیر شد
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • دستگیری فروشنده تجهیزات تقلب در کنکور در فضای مجازی