Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@22:57:09 GMT

استاندار: نقشه راه اکتشاف معادن در فارس تهیه شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۰۳۷۵

استاندار: نقشه راه اکتشاف معادن در فارس تهیه شود

اداره کل روابط عمومی استانداری فارس در گزارش دوشنبه خود به نقل از محمد هادی ایمانیه در دیدار با رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در شیراز، افزود: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران باید به خارج شدن فارس از مشکلات حوزه اکتشاف، توسعه و نوسازی معادن اهتمام جدی و ویژه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: برای تسریع در این موضوع، تفاهم نامه جدیدی بر اساس منطقه بندی استانی با زمان بندی مطالعاتی و اجرایی بین استانداری فارس و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران منعقد خواهد شد.
وی اظهار داشت: طرح‌های جدید مطالعاتی در زمینه پهنه‌های اکتشافی معدنی استان فارس با همکاری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران پیش بینی خواهد شد و به طرح‌های قبلی در این بخش افزوده می‌شود.
استاندار فارس افزود: در تفاهم نامه منعقد شده بین استانداری فارس و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) وظایف و عملکرد دو طرف باید با دقت و شفافیت مشخص شود.

برچسب‌ها ایمیدرو قانون معادن وزارت صنعت معدن و تجارت شیراز استانداری فارس محمدهادی ایمانیه فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایمیدرو قانون معادن وزارت صنعت معدن و تجارت ایمیدرو قانون معادن وزارت صنعت معدن و تجارت شیراز استانداری فارس فارس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران استانداری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۰۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست

مهدی زارع خورمیزی رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان تفت گفت: کارشناسان به صورت منظم کلیه معادن موجود درحوزه شهرستان را پایش کرده و در صورت عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطار‌های لازم به متولیان معادن ارائه می‌دهند. 

وی افزود: فعالیت تمامی معدن فعال به صورت منظم توسط کارشناسان محیط زیست رصد می‌شود. 

زارع خورمیزی با بیان اینکه فعالیت‌های معدنی یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست است، ادامه داد: متولیان معادن به منظور کاهش تبعات فعالیت معدنی خود باید الزامات زیست محیطی را رعایت کنند تا از تهدیدات و تخریب بیش از حد طبیعت جلوگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • استان یزد، غرفه برتر نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌ فروشی سنگ‌های معدنی
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌فروشی معادن
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • تولید بیش از ۸۵ نوع صنایع دستی در فارس
  • سازمان برنامه مکلف به نظارت برنحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • سازمان برنامه موظف به نظارت جدی بر نحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»