Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:28:09 GMT

هلال‌احمر ۱۷۲ کتابخانه تخصصی ساماندهی می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۰۴۲۱

هلال‌احمر ۱۷۲ کتابخانه تخصصی ساماندهی می‌کند

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از جمعیت هلال احمر، محمد گل‌فشان گفت: با تشکیل و استقرار دبیرخانه تخصصی طرح ملی ساماندهی کتابخانه‌های سازمان جوانان هلال احمر، رفع مشکلات ۱۷۲ کتابخانه جمعیت در شهرهای مختلف کشور انجام شده و ساماندهی بهتری شکل گرفته است.

وی افزود: از آنجاکه قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین کتابخانه‌ی هلال احمر در شهر زنجان قرار داشته‌ است، این دبیرخانه از ابتدای امسال در زنجان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتابخانه بیش از ۶۵ هزار جلد کتاب مناسب کودکان، نوجوانان و جوانان را در مخزن دارد و از سالن مطالعه برخوردار است. 

رییس سازمان جوانان هلال احمر ادامه داد: تا امروز از ۱۷۲ کتابخانه سازمان جوانان در کشور ۹۳ کتابخانه به طور دائم فعال هستند. البته ۳۰ کتابخانه نیمه فعال و ۴۹ کتابخانه هم غیرفعال هستند.

گل‌فشان گفت: سازمان جوانان هلال احمر آموزش و ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و بشردوستی به کودکان را از وظلیف خود می‌داند و یکی از بهترین راه‌ها برای فرهنگ‌سازی این اصول، توسعه کتابخوانی است. 

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از برگزاری مسمتر طرح «کودکان امروز، مدیران فردا» برای اعضای غنچه‌های هلال و همکاری خوب مهدکودک‌های کشور برای اجرای این طرح و تلاش برای ترویج فرهنگ کتابخوانی به کودکان خبر داد و گفت: غنچه‌های هلال اعضای ۴ تا ۷ ساله عضو سازمان جوانان هلال احمر هستند.

گل‌فشان همچنین از همکاری سازمان جوانان هلال احمر با تعدادی از ناشران کودک و نوجوان برای چاپ و تولید کتاب‌های قصه و نقاشی با محوریت آموزش‌های امدادی خبر داد و تاکید کرد: به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی مسابقات مختلف کتابخوانی جمعیت‌ های هلال احمر استان‌های مختلف کشور در حال برگزاری است و در این ایام تلاش کردیم کتاب‌های متنوعی را تولید و در اختیار کودکان و نوجوانان قرار دهیم.

برچسب‌ها سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کتاب جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کتاب جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کتاب جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان جوانان هلال احمر جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۰۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت

رئیس جمعیت هلال احمر طبس گفت: در اثر حادثه واژگونی سواری ال نود در جاده طبس ـ بردسکن پنج نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از طبس، علیرضا آزاد با اعلام این خبر اظهار داشت: نجاتگران پایگاه امداد و نجات تپه طاق با دریافت گزارشی مبنی بر واژگونی سواری ال نود در کیلومتر 210 جاده طبس ـ بردسکن بلافاصله تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای هلال احمر با همکاری عوامل اورژانس اقدامات اولیه را روی مصدومان انجام و به مرکز درمانی بردسکن منتقل کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر طبس از مسافران خواست هر دو ساعت یکبار استراحت کنند، حتی اگر احساس خستگی نمی‌کنید. از ماشین خارج شده و 15 تا 20 دقیقه پیاده‌روی کنید.

وی افزود: رانندگی در خستگی خطرناک است و می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری به دنبال داشته باشد. 

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • یسنا سالم پیدا شد
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • ادامه جستجو‌های تخصصی برای یافتن یسنا
  • ۳۰۰ نیروی هلال احمر در جست و جوی «یسنا»
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل