Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ اسدالله حاجی‌زاده رئیس پلیس راهور شهرستان بوشهر در نشست با شهردار این شهر، عنوان کرد: در ۷ ماه امسال، ۲۳ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در معابر شهر بوشهر جان خود را از دست داده‌اند که با توجه به بالا بودن این آمار باید از ظرفیت‏‌های لازم برای کاهش آمار فوتی‌‏ها استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بوشهر در مدت یاد شده در افزایش تصادفات درون شهری رتبه چهارم کشور را داشته که بدون شک نیمی از آمار فوتی‎ها به دلیل وجود نقاط حادثه خیز بوده است و باید برای اصلاح این نقاط تلاش کرد.

رئیس پلیس راهور شهرستان بوشهر ادامه داد: همه معابر درون شهری باید به دوربین کنترل سرعت و ثبت تخلفات تجهیز شود زیرا در کاهش سرعت رانندگان تاثیر بسزایی دارد.

حاجی زاده عنوان کرد: باید در خیابان‌های پرتردد شهر بوشهر نیز دوربین نصب شود که انتظار داریم در اولویت کار شهرداری قرار گیرد.

شهردار بندر بوشهر نیز گفت: برای کاهش آمار فوتی تصادفات درون شهری اصلاح نقاط حادثه خیز، نصب دوربین‌های کنترل سرعت و همچنین نصب علائم هشدار دهنده در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

 حسین حیدری افزود: با توجه به بالا بودن آمار تصادفات درون شهری، شهرداری بوشهر آمادگی دارد تا از تمام ظرفیت‌ها برای کاهش این آمار استفاده کند.

او با اشاره به آمادگی شهرداری بوشهر برای همکاری با پلیس راهور، عنوان کرد: در این زمینه برای احداث ایستگاه‌های ثابت پلیس راهور در سطح شهر همکاری لازم صورت خواهد گرفت.

شهردار بوشهر بیان کرد: در کنار همه این موارد از شهروندان فهیم بوشهری نیز انتظار است با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سهم خود در کاهش آمار تصادف‌های درون شهری را ایفا کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف سانحه رانندگی دوربین کنترل سرعت پلیس راهور تصادفات درون شهری پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدرضا اسدنژاد از آمار تصادفات جرحی و خسارتی در مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی با بیان آمار تصادفات طی ۲۴ ساعت گذشته اظهار کرد: ۲۷۵ تصادف جرحی و خسارتی به وقوع پیوسته است که از این میان ۲۳۷ فقره خسارتی و۳۸ فقره جرحی بوده است که در پی وقوع این تصادفات ۴۳ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: تعداد هزار و ۸۰۶ دستگاه خودرو متخلف اعمال قانون شدند و تعداد ۸۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند.

کد خبر 6097079

دیگر خبرها

  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • شناسایی 22 نقطه حادثه خیز شهری در کردستان
  • نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد