Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - بانک توسعه تعاون بخش مهمی از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری را به معرفی شدگان نهادهای حمایتی اختصاص داده است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، این بانک در طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری ۲۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت نموده است که از این میزان ۵۲۰۰ میلیارد ریال به معرفی شدگان نهادهای حمایتی اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ناحیه این میزان تسهیلات پرداختی ۱۲ هزار و ۳۷۴ طرح توسط مددجویان  در سراسر کشور راه اندازی شده است.

استان‌های فارس، خراسان رضوی،  آذربایجان شرقی، کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری در رتبه‌های اول تا پنجم تعداد طرح‌های مشمول دریافت تسهیلات بوده‌اند.

بر اساس این گزارش ، مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان فارس ۷۸۷ طرح، خراسان رضوی ۷۲۹ طرح ، آذربایجان شرقی ۶۶۹ طرح ، کرمانشاه ۶۱۹ طرح و چهار محال و بختیاری ۵۳۶ طرح معرفی شده از سوی نهاد های حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی تامین اعتبار کرده است.

رتبه بندی استان ها از لحاظ میزان تسهیلات پرداختی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری عبارتند از :فارس ۳۷۶ میلیارد ریال ،خراسان رضوی ۳۲۵ میلیارد ریال ، آذربایجان شرقی ۲۶۷ میلیارد ریال ، کرمانشاه ۲۵۱ میلیارد ریال و کرمان ۲۲۵ میلیارد ریال.

گفتنی است بانک توسعه تعاون علاوه بر اختصاص سهمی مهم از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به مدد جویان نهادهای حمایتی، بخش مهمی از منابع داخلی بانک را نیز به معرفی شدگان این نهادها تخصیص داده است، بر اساس هدف گذاری انجام شده برای سال ۱۴۰۰ میزان تسهیلات پرداختی به مددجویان نهاد های حمایتی هفت هزار میلیارد ریال است.

بانک توسعه تعاون به عنوان جوانترین بانک دولتی و یک بانک توسعه ای بارها از سوی نهاد های حاکمیتی و دولتی مورد تقدیر قرار گرفته است، از جمله این تقدیرها می توان به قدردانی رییس کمیته امداد خمینی از بانک به دلیل تحقق صد در صدی تعهدات بانک به معرفی شدگان این نهاد در سال ۹۹ بوده است.

بانک توسعه تعاون به واسطه عملکرد خود به عنوان «یاور اشتغال » معرفی شده است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: اشتغال پایدار روستایی و عشایری بانک توسعه تعاون نهادهای حمایتی معرفی شدگان میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۰۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، سیداحمد خادمیان به تشریح وند ارائه تسهیلات ودیعه مسکن توسط بانک‌ها پرداخت و افزود: تاکنون یک میلیون و ۶۵۴ هزار و ۳۶ نفر از متقاضیان در سامانه tem.mrud.ir ثبت‌نام کردند که از این میزان متقاضی ثبت‌نام شده، یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۸۷۵ نفر حائز شرایط دریافت وام ودیعه مسکن شناخته شدند.

مدیرکل دفتر طرح‌های نهضت ملی مسکن ادامه‌داد: از تعداد حائزان شرایط دریافت وام ودیعه مسکن یک میلیون و ۳۳ هزار و ۳۰۵ نفر به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن معرفی شدند که بانک‌ها تاکنون با ۴۴۵ هزار و ۶۸ نفر عقد قرارداد کردند.

خادمیان تصریح‌کرد: با توجه به تکلیف قانونی، ضرورت دارد تا بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات به معرفی‌شدگان سرعت بدهند.

تسهیلات ودیعه مسکن در تهران ۲۰۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها ۱۵۰ میلیون تومان، در سایر شهر‌ها به ۱۰۰ میلیون تومان و در روستا‌ها به ۴۰ میلیون تومان رسیده است. چگونگی بازپرداخت این وام نیز با توجه به سود ۱۸ درصدی که باید حداکثر در پنج سال پرداخت شود، محاسبه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی
  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • پرداخت یک هزار میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد