Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس با بیان اینکه دستور آماده باش به واحد های پشتیبانی و امدادی داده ایم، گفت : دستورات لازم به تمامی واحدهای شرکت ابلاغ شده تا در صورت لزوم با حداکثر توان و امکانات خدماتی، امدادی و پشتیبانی در حالت آماده باش قرار گیرند و به کمک مناطق آسیب دیده بشتابند.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ، سعید بزرگی امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیران شرکت با اشاره به زلزله عصر روز یکشنبه 23 آبان ماه سالجاری در بندرعباس و بخش هایی از استان هرمزگان افزود : اتفاقی بهت انگیز و شوک آور برای همه بود بطوریکه قدرت این زمین لرزه همشهریان و هم استانیان عزیزمان را به وحشت انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بزرگی تصریح کرد: در مجموعه صبا فولاد خلیج فارس هم با رخداد این اتفاق در یک شوک پیش بینی نشده قرار گرفتیم که در وهله اول مستلزم حفظ آرامش و سپس برنامه رزی برای پیشبرد امور هستیم. 

وی ضمن ابراز همدردی با خانواده درگذشتگان و مصدومین این حادثه عنوان کرد : در همین راستا شرکت صبا فولاد خلیج فارس با بسیج تمامی امکانات موجود آماده همکاری و همیاری با مردم در مناطق آسیب دیده از این زمین لرزه است.

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس با اشاره به اینکه این شرکت همچون گذشته در راستای عمل به وظایف و مسئولیت های اجتماعی خود در کنار مردم هرمزگان بوده و از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد ادامه داد : دستورات لازم به تمامی واحدهای شرکت ابلاغ شده تا در صورت لزوم با حداکثر توان و امکانات خدماتی، امدادی و پشتیبانی در حالت آماده باش قرار گیرند و به کمک مناطق آسیب دیده بشتابند.

بزرگی با اشاره به دستور ویژه وزیر  تعاون کار و رفاه اجتماعی برای امداد رسانی فوری به مناطق زلزله زده ، اضافه کرد: قطعاً مناطقی که دچار آسیب شده اند با حمایت های این شرکت بازسازی شده و مردم استان بخصوص آسیب دیدگان از زلزله اخیر بدانند که صبا فولاد خلیج فارس همواره در کنار آنان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زلزله بندرعباس هرمزگان اماده باش سعید بزرگی صبا فولاد خلیج فارس آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد

داود مخلصی مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی و وزارت نیرو، ارزیابی شرایط و وضعیت پیش رو از حیث بارش‌ها و احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در برخی مناطق، تیم‌های عملیاتی این شرکت آمادگی لازم را برای پیشگیری از حوادث احتمالی نظیر، شکستگی خطوط انتقال و توزیع آب، قطعی‌های آب و پس زدگی روان آب‌ها را دارند.

او افزود: به منظور تامین آب پایدار آبگیری همه مخازن انجام شده است و همه تجهیزات و ماشین آلات، پمپ‌ها و دیزل ژنراتور‌ها در حالت آماده باش هستند.

مخلصی در حاشیه جلسه کمیته مدیریت شرایط اضطراری شرکت آب و فاضلاب یزد با اشاره به آماده باش اکیپ‌های عملیاتی، از آمادگی این شرکت برای مدیریت بهره برداری تصفیه خانه فاضلاب یزد، به دلیل افزایش دبی ورودی ناشی از ورود روان‌آب‌ها به شبکه فاضلاب خبر داد. 

او با اشاره به اینکه شبکه فاضلاب شهری با ظرفیت جمع آوری فاضلاب طراحی و اجرا شده و به عنوان شبکه مشترک فاضلاب و روان‌آب نیست، گفت: مهمترین دلیل پس زدگی ورود روان‌آب‌ها به داخل شبکه فاضلاب یا ناشی از اتصال ناودان منازل به شبکه فاضلاب است و از همشهریان خواست ضمن رفع این مشکل، در صورت مشاهده باز بودن دریچه‌های منهول فاضلاب و سایر حوادث مربوط به آب و فاضلاب نسبت به اطلاع رسانی به این شرکت از طریق شماره ۱۲۲ اقدام نمایند.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد تاکید کرد: این شرکت رسالت شبانه روزی خود در تداوم تامین و توزیع آب شرب و بهداشتی را در تمام نقاط استان انجام می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۵ اردیبهشت
  • واحد تولید آمونیاک سبز در بندرعباس احداث می‌شود
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • اعلام آماده‌باش در مناطق نفت‌خیز جنوب برای آب‌گرفتگی‌های احتمالی
  • خلیج فارس مواج است/احتمال بارش های پراکنده
  • هشدار زرد هواشناسی به این مناطق و استان‌ها
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان 
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور