Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – در آستانه برگزاری اولین دیدار دور برگشت مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تیم ملی کشورمان باید به مصاف سوریه برود. دیدار قبلی تیم ملی ایران مقابل لبنان با نتیجه ۲ بر ۱ در حالی به پایان رسید که بازیکنان تیم ملی در اعتراض به تدارکات این تیم برخی مشکلات را رسانه ای کردند. حمید درخشان که سابقه گلزنی به تیم سوریه را دارد در گفتگو با خبرورزشی، درباره اتفاقات بازی با لبنان همچنین بازی پیش روی تیم ملی مقابل سوریه اظهاراتی را مطرح کرد: 

حریف بعدی تیم ملی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

تیم ملی سوریه یک تیم چغر و دونده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانیم که آنها فیزیکی بازی می‌کنند و نسبت به دیگر تیم‌های عربی منطقه دوندگی مفیدتری دارند. البته با توجه به اینکه این بار مسابقه در یک زمین خوب برگزار می‌شود حتم دارم که با یک برده خیلی خوب مقابل این تیم به دست می‌آوریم.

چطور؟

به این خاطر که آنها به هیچ وجه برای مساوی به میدان می‌آیند چون به هیچ مساوی دردی از آنها دوا نمی‌کند پس می‎‌آیند تا مقابل ما فوتبال بازی کنند. در چنین مسابقاتی تیم ملی ما راحت‌تر برنده می‌شود. البته اگر آنها کثیف بازی نکنند، در غیر این صورت ما همه فاکتورهای کسب برتری مقابل این تیم را داریم.

تیم ملی مقابل لبنان با یک فوروارد بازی کرد. به نظر شما بهتر نیست در دیدار مقابل سوریه مثل دقایق پایانی بازی با لبنان از ابتدا با دو فوروارد به میدان برویم؟

ما در دیدار با لبنان هم با دو فوروارد بازی کردیم ولی سامان‌قدوس چند قدم عقب تر از آزمون بازی می‌کرد. قدوس یک فوتبالیست طراح و خلاق است که خوب پاس می‌دهد. ما نباید به چنین بازیکنی پاس بدهیم بلکه باید از او پاس بخواهیم بنابراین وقتی او را جلو گذاشتیم راندمانش پایین آمد و منجر به تعویضش شد. اسکوچیچ باید از ابتدا انصاری فرد را کنار آزمون بازی می‌داد. همانطور که در اواخر بازی ما مهاجم اضافه کردیم و به گل هم رسیدیم.

فکر می‌کنید باز هم امیری در دفاع چپ به میدان برود؟

بعید می‌دانم چون امید نورافکن دیگر در این بازی محروم نیست و احتمالاً از او بازی بگیرد ولی اگر امیری هم در دفاع چپ به میدان برود ما نفراتی را داریم که در پست امیری بازی کنند. ترابی هست و قائدی می‌تواند آنجا بازی کند. بنابراین نفر کم نداریم.

درباره پست اینستاگرامی‌بازیکنان تیم ملی صحبتی ندارید؟

من خواسته آنها را صددرصد تایید می‌کنم. اصلاً این مسائل در شأن یک بازیکن ایرانی نیست. این یک توهین به فوتبالیست تیم ملی ایران است که خودش برود لباسش را بشورد و دوباره بپوشد. البته شاید در گذشته این چنین بود. ما حتی گاهی برای اردو به خانه مربی تیم هم می‌رفتیم ولی امروزه شرایط فرق کرده است. فدراسیون باید برای تیم ملی لباس بخرد. الان در تیم‌های باشگاهی هم چنین وضعیتی را نداریم و بارها دیده ایم که بازیکن آخر مسابقه پیراهنش را در می‌آورد و به هواداران هدیه می‌دهد، این که تیم ملی است. باعث خجالت است که بشنویم بازیکن تیم ملی یک دست لباس اضافه ندارد.

طرح این مسائل وظیفه سرمربی است؟

خیر، وظیفه سرمربی هدایت تیم است. این مسایل باید از طریق مدیر تیم دنبال شود. البته سرپرست هم نباید دغدغه ای از این بابت داشته باشد. وقتی تیم ملی درگیر لباس و شستشوی آن بشود دیگر مسائل فنی فراموش خواهد شد. باز هم می‌گویم برای فوتبال ما زشت است. امیدوارم مسئولان ذیربط هر چه زودتر به این مشکل رسیدگی کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی حمید درخشان تیم ملی حمید درخشان فدراسیون فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۰۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)

به گزارش ورزش سه، سامان نریمان جهان بازیکن باتجربه پیکان در بازی رفت مقابل شمس‌آذر سوپرگل تماشایی با ضربه والی به ثمر رساند و یکی از زبیاترین گل‌های فصل را به نام خود ثبت کرد.

سامان نریمان جهان بعد از این مسابقه دیگر موفق به گلزنی برای پیکان نشد و 14 بازی متوالی به گلزنی نشد تا هفته‌های زیادی را برای چشیدن طعم گلزنی منتظر بماند و در بازی امروز می‌تواند مجدد گلزنی کند و ناکامی خود را پایان دهد.

نریمان جهان روی برگشت توپ ارسالی از روی نقطه کرنر با ضربه دقیق و محکم والی توپ را به زیباترین شکل وارد دروازه جعفرپور کرد و پس از آن خوشحالی جالبی انجام داد.

ویدئو: 316203

این بازیکن باتجربه امروز در کنار فرشید اسماعیلی هافبک‌های تاثیرگذار پیکان خواهند بود و باید دید مقابل بازیکنان دونده و سرعتی شمس‌آذر چه عملکردی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • ستاره پی‌اس‌جی در خطر از دست دادن یورو 2024
  • واحدی: هنوز چیزی تمام نشده/ آماده فینال سوم می‌شویم
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • موسیالا من را یاد مارادونا می‌اندازد!
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی