Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی در نامه‌ای به رؤسای دانشکده‌ها از حضوری شدن آموزش برای دانشجویان دکتری، کارشناسی ارشد ورودی ۹۹ و کلاس‌های عملی دانشجویان کارشناسی از اول آذرماه ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدحسین عبداللهی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی در نامه‌ای به رؤسای دانشکده‌های این دانشگاه اعلام کرد:  بحث آموزش حضوری دانشجویان در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با توجه به واکسیناسیون اعضای هیئت‌علمی، کارکنان و دانشجویان جزو مصوبات ستاد ملی کرونا بوده و این موضوع در جلسات مختلف شورای آموزشی، تحصیلات تکمیلی و مدیریت آموزش استانی در تهران و کرج تصویب شده است، ازاین‌رو مصوبات اصلی این جلسه برای حضور دانشجویان و اعضای هیئت‌علمی جهت اجرا به‌شرح زیر ابلاغ می‌شود:

- تمام کلاس‌های درسی دانشجویان دکتری از اول آذر ۱۴۰۰ به‌صورت حضوری برگزار شود (هماهنگی مجدد با اعضای هیأت‌علمی و دانشجویان جهت تشکیل کلاس‌ها به‌صورت حضوری).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



- کلاس‌های دروس عملی دانشجویان کارشناسی مطابق برنامه هر دانشکده به‌صورت حضوری و فشرده برگزار گردد.

- کلاس‌های دانشجویان کارشناسی‌ارشد ورودی ۹۹ با جمعیت کمتر از ۱۰ نفر به‌صورت حضوری تشکیل شود.

- حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در حال انجام پایان‌نامه / رساله (نیازمند آزمایشگاه، کتابخانه) هستند الزامی است.

- برگزاری کلیه جلسات شورای گروه و شورای آموزشی و پژوهشی دانشکده‌ها و همین‌طور کلیه جلسات در حوزه‌های ستادی اعم از شورای آموزشی تحصیلات تکمیلی و …).

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه خوارزمی بازگشایی دانشگاه ها آموزش حضوری کلاس های آموزشی تحصیلات تکمیلی صورت حضوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود

علی حسن بیگی رییس دانشگاه خوارزمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح تحول آموزش عالی در دانشگاه خوارزمی گفت: دانشگاه خوارزمی «طرح تحول علوم انسانی» را در برنامه خود دارد.

وی ادامه داد: کارگروه علوم انسانی در دانشگاه تشکیل شده و کار می کند در بحث «اقتصاد اسلامی» کارگروه ویژه ای با توجه به پتانسیل و ظرفیت های دانشگاه ایجاد شده است.

رییس دانشگاه خوارزمی افزود: در بحث «اقتصاد اسلامی» نیز برنامه خیلی ویژه داریم همچنین «کارگروه تحول در علوم انسانی» در تمام رشته ها فعال بوده و برنامه ویژه داشته و بیانات مقام معظم رهبری را پیگیری می کنیم.

وی با اشاره به پژوهش و فناوری افزود: در بحث پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه برنامه های مختلف دارد با توجه به پتانسیل خوبی که در بحث رشته های فتی و مهندسی و علوم پایه دارد، بحث کوانتوم و تکنولوژی را پیگیری می کند و همچنین در حال راه اندازی «دانشکده فناوری های نوین» بوده و تا الا ن ۲۶ پله در بحث فناوری صعود کرده است.

کد خبر 6086275

دیگر خبرها

  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضد اسرائیلی پیوستند