Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیچ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهر پرند طی بیانیه‌ای از مواضع انقلابی امام جمعه این شهر اعلام حمایت کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیچ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهر پرند طی بیانیه‌ای از مواضع انقلابی حجت الاسلام کاظمی امام جمعه این شهر اعلام حمایت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: 

مردمی بودن انس با مردم به صورت واقعی و غیر تصنعی از ضروریات سلوک عملی ائمه جمعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روشن است شهر جدید پرند با جمعیت در حدود ۴۰۰ هزار نفر با مشکلات مختلفی در عرصه‌های گوناگون روبرو است. شهری که امروز پایتخت مسکن سازی نظام جمهوری اسلامی ایران برای مردم شناخته می‌شود و مردمی که از نقاط مختلف این سرزمین تاریخی در آن کنار هم جمع شدند، اما درگیر برخی تبعیض‌ها و کمبود‌ها نیز هستند.

مروز به صراحت بیان امام امت شاهد عقب ماندگی در آرمان‌های انقلاب اسلامی یعنی عدالت هستیم. عدالتی که باید در نسبت با تراز انقلاب اسلامی و مردمی که جوان هایش برای استقرار حکومت اسلامی خون داده اند و شهید شده اند سنجیده شود.

امروز شهر جدید پرند شاهد حضور فعال و موثر یک امام جمعه جانباز مقاومت اسلامی با روحیه جوان و جهادی در عرصه مطالبه گری و پیگیری مسائل و مشکلات مردم است. امروز که تمام قد امام جمعه محترم به حقیقت کلمه به عنوان امام شهر فریاد درد مردم رنج کشیده‌ای که دچار تبعیض شده و گله‌مند از بی‌عدالتی هستند را در نماز مقدس روز جمعه فریاد می‌زند را باید پاس داشت و همه مسئولان در احقاق حقوق مردم و برپایی عدالت همگام عدالتخواه ایشان شوند؛ البته برخی افراد متحجر مقدس ماب که دچار پوسته دین در اعمال ظاهری هستند و برخی دیگر از قبل سوءاستفاده گران که زراندوزی خود را در تعمیق بی عدالتی و تبعیض می‌بینند و عده‌ای جاهل که نه به حقیقت اثر نماز جمعه به عنوان یک پایگاه سیاسی و عبادی آگاه هستند و نه اراده و همت مطالبه‌گری درد مردم را دارند در مقابل مواضع انقلابی امام جمعه محترم صف بندی کرده‌اند و این نیز ابدا جای تعجب ندارد و قابل پیش بینی بوده است.

انتظار انقلاب اسلامی و امامین امت از ائمه جمعه به عنوان امام شهر شهر نیز غیر این نیست. باید امام شهر مرجع درد مردم و پناهگاه مستضعفین باشد و باید نماز جمعه به عنوان تریبون اصلی نشر گفتمان انقلاب اسلامی و فریادخواه مظلومین و مقر عدالت خواهی و مبارزه با ممستکبرین کوچک و بزرگ همچون آمریکای جهانخوار خارجی و آمریکا‌های کوچک داخلی باشد و البته باید توصیه‌های امام در را باز خوانی نمود که فرمودند: رفتار و عمل ائمه جمعه باید به گونه‌ای باشد که مردم از آن دین، تقوا، صداقت و انقلابی گری را استشمام کنند.

پیگیری مشکلات مردم با چهره باز و گشاده، اجتناب از رفتن سمت صاحبان ثروت و قدرت افراد چند زبان و مراقبت از نزدیکان و فرزندان از موارد مهم در سرلوحه عملی ائمه جمعه است و هر هفته وقت مشخصی را به دیدار با جوانان اختصاص دهند تا بتوانند خطبه‌های قابل استفاده بیان کنند و استفاده از جوانان مومن، با فکر و مورد اعتماد را در ستاد‌های نمازجمعه مورد تایید قرار دهند و حمایت از جهت گیری‌ها و جریان‌های انقلابی را از وظایف ائمه جمعه کشور برشمردند و حمایت از تشکل‌های جوانان و خودجوش فرهنگی در سراسر کشور و اتخاذ مواضع انقلابی و منطبق با سیاست‌های نظام دو توصیه وکد دیگر رهبر انقلاب به ائمه جمعه است و اعلام می‌فرمایند: کشور با روحیه انقلابی قابل پیشرفت کردن است و با حرکت انقلابی به اوج تکامل می‌رسد و هرگونه کوتاه آمدن از این مواضع نه فقط به ضرر انقلاب بلکه به ضرر ملت، کشور و آینده ایران خواهد بود.

باید دانست مادامی که ما در حط انقلاب اسلامی و مسیر ترسیم شده امامین گام برمی داریم می‌توانیم به عنوان یک فرد منبعث از از اعمال انقلابی شناخته شویم و ان شاءالله تعالی این راه سخت و پر از موانع ما را از مبارزه الهی جهت استقرار عدالت علوی خسته نکند و از قطار نهضت تا مقصد برپایی حکومت منجی بشریت پیاده نشویم.

ما بسیجیان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند قاطعانه مواضع انقلابی حجت‌الاسلام حاج آقای کاظمی را در ممطالبه گری از مسئولان و نهاد‌ها مورد حمایت قرار داده و به آن‌ها هشدار می‌دهیم که هیچ گونه مانع تراشی را برنمی‌تابیم و اجازه قانون شکنی را به آن خواهیم بود که سرانجامی جز رسوایی برای مفسدین نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امام جمعه پرند شهر پرند بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد پرند مسکن سازی قانون شکنی دانشجویی دانشگاه آزاد انقلاب اسلامی مواضع انقلابی ائمه جمعه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۱۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم نظام اسلامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، امام جمعه شهرکرد گفت: مسئله شعار سال نشان از حضور مردم در عرصه‌های مختلف دارد، اما گاهی گلایه‌هایی در مورد مطرح نکردن مطالبات مردم مطرح می‌شود که باید شورا‌ها واقعیات را مطرح کنند، همچنین مسئولان نسبت به شورا‌ها عنایت لازم را داشته باشند تا با همدلی و همکاری مشکلات مردم رفع شود.
حجت السلام والمسلمین نکونام با اشاره به روز معلم و شهادت شهید مطهری، افزود: شهید مطهری الگوی تمام عیار، شخصیتی جامع، موثر و مفید برای جامعه به ویژه فرهنگیان است، امروز فرهنگیان با انگیزه در صحنه حاضرند، اما ضرورت‌ها بیش از پیش است.
وی گفت: تربیت نسل جوان و نوجوان، جهت‌دهی فکری، اخلاقی، علمی و ایمانی آنها کاری است که عمده آن در آموزش و پرورش و به دست معلمان شکل می‌گیرد که باید انگیزه لازم در معلمان ایجاد شود کما اینکه خلاء‌هایی وجود دارد که باید رفع شوند، بنابراین معلمان باید با انگیزه کافی تربیت نسل جوان و نوجوان را مفید و کارا انجام دهند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نماز جمعه پایگاه مردمی است، تصریح کرد: سخن اصلی در این پایگاه‌ها سخن مردم است، مواضع امام جمعه از مواضع رهبری اخذ می‌شود و باید خط مشی رهبری دنبال شود، در مواضع مقام معظم رهبری مطالبات مردم بیان می‌شود به گونه‌ای که ائمه جمعه باید حرف دل مردم را بیان کنند و باید اجازه دهند با رعایت موازین، اخلاق و حفظ حریم و حرمت مسئولان مطالبات بیان شود و با سعه صدر پیگیر و شنوای مطالبات مردم باشند.

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • شورا‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم نظام اسلامی
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند