Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، جعفر بندی‌شربیانی عضو ششمین شورای تهران، در برنامه 《سلام تهران》، با اشاره به معضل ترافیک و آلودگی هوا در تهران گفت: ترافیک تهران در درازمدت به وجود آمده و طی یک‌سال و دوسال هم حل نمی‌شود. باید با نگاه کلان و برنامه‌ریزی مدون، ابتدا آن را کمتر و سپس برای رفع این معضل، راه‌حل عمیق بیندیشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مدیریت شهری نگاه ویژه‌ای به این مسئله دارد و ما هم در پارلمان شهری تلاش می‌کنیم که چاره عاجلانه برای این معضل، تدوین کنیم.

رئیس شورای شهرری که ساکن این منطقه هم می‌باشد، با اشاره به جایگاه مهم شهرستان ری در تهران، توضیح داد: شهرستان ری یکی از شهرستان‌های مهم استان است. تاریخ باستانی ۸ هزار ساله، سرمایه‌های صنعتی و کشاورزی، داشتن منابع غنی انسانی که طلاآوران المپیک بوده‌اند و همچنین میزبانی از سالیانه ۹ میلیون زائر حرم حضرت عبدالعظیم‌حسنی(ع)، وجه تمایز این شهرستان با دیگر شهرستان‌های استان شده است.

وی در پاسخ به مشکل نبود آب شرب سالم در حسن‌آباد فشافویه گفت: در دیرباز حسن‌آباد را دشت طلایی می‌نامیدند اما الان ساکنانش دچار مشکل کم‌آبی هستند. نمایندگان مجلس یازدهم شورای‌اسلامی برای حل این مشکل اهتمام ورزیدند و خوشبختانه عملیات لوله‌کشی در حال انجام است اما هنوز زمان رسیدن آب شرب به این منطقه مشخص نیست.

جعفری شربیانی در پاسخ به گلایه یکی از بینندگان 《سلام تهران》از ترافیک سنگین روزهای پنجشنبه و جمعه در مسیر بهشت زهرا(س)، توضیح داد: گره ترافیکی در این مسیر به دلیل فعالیت عمرانی پل در دست احداث آنجاست که ۱۳ سال طول کشیده است. حدود یک ماه پیش همراه با معاون شهردار تهران از این پروژه بازدید کردیم، بالغ بر ۹۰ درصد مراحل انجام شده‌ و پس از فعالیت‌های شبانه روزی فشرده، پیش‌بینی می‌شود که پروژه تا ۳ هفته دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه درباره حذف سیستم حمل‌ونقل عمومی از بخش‌های شهرستان ری بیان کرد: اتصال متروی تهران از  محور فرودگاه امام و پرند به شهرستان‌های اطراف تهران از سیاست‌های شورای ششم است.

این عضو شورا درخصوص درخواست ساکنان شهرک صنعتی شمس‌آباد برای تاسیس بیمارستان در این منطقه گفت: دو بیمارستان آیت‌الله فیروزآبادی و هفتم‌تیر در منطقه ۲۰ قرار دارند اما لازم است یک بیمارستان دیگر هم در آنجا احداث شود که این موضوع توسط نماینده شهرری در مجلس هم در حال پیگیری است. 

جعفر بندی شربیانی در واکنش به انتقاد یکی از بینندگان سلام تهران به توزیع ناعادلانه اموال عمومی از جمله اتوبوس‌های درون شهری بین شمال و جنوب تهران، اظهار کرد: مناطق جنوبی تهران کم‌برخوردار هستند اما سیاست ما در شورای شهر این است که این اختلاف را به حداقل برسانیم و مردم اثرات این تصمیم را در سطح شهر لمس کنند‌.

گفتنی است برنامه «سلام تهران» برنامه صبحگاهی گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا پنج‌شنبه ساعت ۶:۳۰ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و... با اجرای مصطفی امامی روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

منبع: الف

کلیدواژه: سلام تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۱۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از تشکیل دفتر پیگیری پرونده‌های مهم و موادمخدر در دادسرای گرگان خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در مرحله تحقیق و به منظور جلوگیری از نقل و انتقال این اموال توقیف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، محمود اسپانلو در جلسه با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور اظهار داشت: با تشکیل این دفتر که اقدام ابتکاری در کشور محسوب می‌شود انسجام و تمرکز بر مبارزه با بینان‌های مالی قاچاقچیان موادمخدر و پرونده های مربوط به پولشویی است .

وی افزود: سال گذشته در نتیجه اقدامات این دفتر که زیر نظر یکی از معاونان دادسرای مرکز استان انجام شد، 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در مرحله تحقیق  و به منظور جلوگیری از نقل و انتقال این اموال توقیف شد .

اسپانلو از اجرای طرح پایش پرونده های اجرای احکام هم خبر داد و گفت:  در این طرح همه پرونده های موجود در  واحدهای اجرای احکام استان به ویژه در موارد مربوط به قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز  که سالهای گذشته مختومه شده است ، دوباره بررسی و نظارت می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان راه‌اندازی مجتمع شوق زندگی و افزایش ظرفیت کمپ های ترک اعتیاد اجباری در گرگان و گنبدکاووس را را 2 اقدام مهم و شاخص در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی در استان عنوان کرد.

وی ادامه داد:  سال گذشته با همت دادستان های سراسر استان 429 بازدید میدانی از واحدهای تولیدی انجام شد که در نتیجه آن  مشکلات بخش تولید استان از دستگاه های اجرایی پیگیری و رفع شد.

تعیین تکلیف حدود 22 هزار دستگاه موتورسیکلت، خلع ید 80 هکتار جنگل و 498 هکتار مرتع، مسدود کردن 450 حلقه چاه غیرمجاز، پیگیری لایروبی مسیر خلیج گرگان و خلع ید اسکله بندرترکمن از دیگر اقدامات دستگاه قضایی استان در سال گذشته بود که در این جلسه دادستان مرکز استان به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • (ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • جستجوها برای کودک غرق شده فلاردی ادامه دارد/ پنج روز تلاش بی‌وقفه نیروهای امدادی
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران