Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@16:39:52 GMT

۲۰۰ تن جو احتکار شده در شهر قهاوند کشف و ضبط شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۱۵۳۳

۲۰۰ تن جو احتکار شده در شهر قهاوند کشف و ضبط شد

 «مرتضی بیدآبادی» روز دوشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به تازگی گزارشی مبنی بر احتکار کالا در قهاوند به سامانه ۱۲۴ گزارش و پیرو آن بازرسان سازمان صمت استان همدان برای پیگیری و بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی گفت: در این بازرسی یک انبار در اطراف شهر قهاوند حاوی ۲۰۰ تن جو کشف و پس از احراز تخلف احتکار، پرونده ای برای فرد متخلف تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان ارزش ریالی این محموله احتکاری را ۴۹۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این پرونده تخلف برای صدور رای به اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان ارجاع شده است. 

بیدآبادی خاطرنشان کرد: بازرسان ما به طور جدی با هنجارشکنان اقتصادی نظیر محتکران و قاچاقچیان مبارزه می‌کنند و عواقب سختی در انتظار این افراد است. 

به گفته او، تمام واحدهای تولیدی و توزیعی که در سامانه جامعه انبارها موجودی و نشانی خود را ثبت نکنند به عنوان محتکر به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند. 

وی از مردم خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد بی درنگ مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۲۴ به بازرسان سازمان صمت استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

شهر قهاوند از توابع شهرستان همدان است.

برچسب‌ها مبارزه با فساد اقتصادی سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مبارزه با فساد اقتصادی سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان احتکار مبارزه با فساد اقتصادی سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۱۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توسعه صنعت گوهرسنگ در ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ابومحمد هاشمی افزود: گوهرتراشی، هنر ، صنعتی پولساز است و تاکنون حدود ۷هزار نفر در کشور، آموزش گوهرتراشی را فراگرفته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • علیرضا بیرانوند رسما وارد صنعت مدلینگ شد + فیلم
  • یزد؛ میزبان غول‌های صنعت نساجی
  • اکنون مهم‌ترین زمان برای اجرای وعده صادق در حوزه اقتصاد کشور است
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • بازرسان آژانس در ایران؛ از «البرادعی» تا «گروسی»
  • ضرورت توسعه صنعت گوهرسنگ در ایران
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد