Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@06:07:37 GMT

موانع فعالیت ۱۹ واحد تولیدی استان اصفهان برطرف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۱۸۸۵

موانع فعالیت ۱۹ واحد تولیدی استان اصفهان برطرف شد

به گزارش ایرنا، سیدحسن قاضی عسگر روز دوشنبه در یک‌صد و چهل و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: بیشتر مباحث جلسه امروز به سازمان صنعت، معدن و تجارت، محیط‌ زیست، شرکت شهرک‌های صنعتی، میراث فرهنگی، اداره کل امور مالیاتی و دامپزشکی اختصاص داشت که در این نشست بصورت جداگانه با حضور مسوولان، مشکلات صنعتگران رسیدگی و برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پرونده ۱۹ واحد تولیدی در جلسه امروز رسیدگی و به مشکل آنها رسیدگی شد، ادامه داد: جلسه امروز کارگروه ستاد تسهیل استان ۱۷ مُصوبه برای رفع مشکلات تولید داشت.

به گفته وی،مشکلات فعالان اقتصادی استان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بصورت هفتگی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد در حالی که آنان در ۲ سال گذشته باید ماه‌ها پشت در کارگروه انتظار می‌کشیدند تا مشکلاتشان مطرح شود و نوبت به آنها برسد که در نهایت هم مصوبه‌ای دریافت نمی‌کردند.

معاون استاندار اصفهان بابیان اینکه این کارگروه بیشتر به مشکلات واحدهای تولیدی و صنوف تولیدی رسیدگی می‌کند، اظهار داشت: هر کدام از این واحدها که مشکل حل‌ نشده با دستگاه‌های اجرایی دارند، می‌توانند به این ستاد مراجعه کنند و این ستاد هم موظف به بررسی و رفع مشکلات آنهاست.

مسوول ستاد تسهیل استان اصفهان نیز در حاشیه برگزاری یک‌صد و چهل و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: این ستاد وظیفه رسیدگی به مشکلات و رفع موانع واحدهای تولیدی را بر عهده دارد و با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۰ بعنوان "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها"، تلاش ما بر این است که بتوانیم مشکلات این واحدها را در این کارگروه تخصصی برطرف کنیم.

ناهید سلیمی با بیان اینکه هر هفته سه جلسه این کارگروه در استان برگزار می‌شود، افزود: هر هفته حدود چهل نفر از تولیدکنندگان استان مراجعه می‌کنند و تمام تلاش مسوولان در راستای رفع مشکلات  واحدهای تولیدی است.

وی با بیان اینکه در هر جلسه به مشکلات حدود ۲۰ واحد تولیدی استان رسیدگی می‌شود، خاطرنشان کرد: فعالیت ستاد تسهیل از سال ۹۴ راه‌اندازی و تاکنون بیش از پنج هزار جلسه آن برگزار شده است.

به گزارش ایرنا، در یک‌صد و چهل و هشتمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که روز دوشنبه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در استانداری برگزار شد ۱۹ مورد از مسائل حوزه شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان صمت و محیط‌ زیست استان بررسی و به مشکلات آنها رسیدگی شد.

تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان‌ها یکی از برنامه‌های اقتصادی دولت برای خارج کردن واحدهای تولیدی از رکود و حل مشکلات آنها در بخش‌های مختلف است.
اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت، ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ دارد.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها تسهیلات بانکی وزارت صنعت معدن و تجارت اصفهان استانداری اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تسهیلات بانکی وزارت صنعت معدن و تجارت سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تسهیلات بانکی وزارت صنعت معدن و تجارت اصفهان استانداری اصفهان کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید واحدهای تولیدی واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان در حاشیه بازدید از برخی واحد‌های صنعتی و تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری، گفت: کمیسیون کار و کارگری که با حضور دستگاه‌های مرتبط به‌صورت ماهانه برگزاری جلسات تخصصی دارد به دنبال حل مشکلات کارگران و واحد‌های تولیدی و صنعتی در این شهرستان است.
حسین ولایتی  با اشاره به بررسی‌های انجام‌شده درزمینه مشکلات شرکت‌های تولیدی و خدماتی،افزود: تنها دو شرکت حدود دو ماه معوقه پرداخت حقوق کارگران خود را دارند و مابقی واحد‌های صنعتی و تولیدی در قوچان پرداخت حقوق کارگران و کارکنانشان را به‌روز و ماهیانه انجام می‌دهند و مشکل دیگری در حوزه کار و کارگری در سطح شهرستان وجود ندارد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان گفت: موضوعات و مباحث دیگری درزمینه درخواست‌ها و مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی هم موردبررسی قرار می‌گیرد که عمده آن به پرداخت تسهیلات، نبود نقدینگی و بدهی به تأمین اجتماعی، مالیات و دارایی و شرکت گاز مرتبط است و باید با همکاری و هماهنگی بین دستگاهی این مشکلات نیز مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است