Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های منطقه با انتشار تصاویری از آزادسازی مناطق جدید در استان «مأرب» یمن به ویژه دو کوه راهبردی در این استان خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌ الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه خبری المیادین ساعاتی پیش تصاویری از حضور نیروهای ارتش و نیروهای مردمی یمن در مناطق شمالی منطقه «الجوبه» در استان «مأرب» منتشر کرد که نشان می دهد، این مناطق به کنترل این نیروها در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این تصاویر نشان از عقب نشینی نیروهای ائتلاف عربی متجاوز به یمن به رهبری عربستان سعودی از سلسله کوه‌های منطقه الجوبه در استان مأرب و پیشروی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به سمت روستای «یعره» در این استان دارد.

در بخش دیگری از تصاویر منتشره، هدف گیری تجمعات نیروهای وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی توسط نیروهای یمنی و عقب نشینی نیروهای متجاوز از روستای «الهجیریه» در منطقه الجوبه در جنوب مأرب مشاهده می‌شود.

در این گزارش همچنین تصاویری از آزادسازی دو کوه راهبردی «العمود» در شمال الجوبه و «العرائش» در استان مأرب توسط ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیز منتشر شده است.

رسانه‌های یمنی همچنین تصاویری از پاکسازی مراکزی در شمال شهرستان الجوبه در استان مأرب را منتشر کردند. 

تحولات یمن| مرکز شهرستان «الجوبه» در استان مأرب آزاد شد + نقشه

 

 

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان مأرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی و تسطیح ۱۴ هکتار از فضا‌های بی دفاع شهری منطقه ۱۹

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین اخگرپور با اشاره به اینکه بخش‌هایی از اراضی ناحیه سه به دلیل ناهمواری و شیب به محل تجمع معتادان متجاهر، کارتن خواب‌ها و کلونی انواع آسیب‌ها تبدیل شده بودند افزود: به همین منظور و برای جلوگیری از گسترش این مکان‌ها ضمن احصاء نقاط آلوده با به کارگیری بولدوزر، لودر و کامیون نسبت به تسطیح و هموار کردن اراضی طی چندین مرحله اقدام شد.

به گفته این مسئول عملیات تسطیح و پاکسازی این اراضی در خیابان شکری جنوبی ضلع جنوب بلوار شقایق در محدوده کوره‌های آجرپزی انجام شد.

اخگرپور یاد آور شد: محل‌های پاکسازی و تسطح شده با گشت زنی مستمر عوامل نواحی نگهداری می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • پاکسازی و تسطیح ۱۴ هکتار از فضا‌های بی دفاع شهری منطقه ۱۹
  • تاکید ایران و گرجستان بر اهمیت تحکیم صلح و امنیت منطقه
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • (ویدئو) جدال با میراث شوم جنگ؛ زنی که رهبر مین‌زدایی در لبنان است
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان
  • نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند