Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند اظهار کرد: غیر از یک ظرفیت ۳۰۰ نفری که در سال گذشته برای نگهداری معتادان متجاهر زن در تهران به ما دادند دیگر هیچ ظرفیتی برای نگهداری این افراد به پلیس معرفی و یا تحویل داده نشده است.

وی افزود: ظرفیتی که برای زنان معتاد متجاهر در پایتخت داشته‌ایم پر شده است و دیگر هیچ ظرفیتی برای نگهداری سایر این زنان نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: بیش از ۵۰۰ معتاد متجاهر زن در تهران داریم و تا ظرفیتی برای نگهداری این زنان معرفی نشوند نمی‌شود هیچ کاری برای آنها کرد.‌

۲۳۵۲۳۳

کد خبر 1573365

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اعتیاد زنان برای نگهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۱۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود

رئیس روابط عمومی فرمانداری ری گفت: دود گسترده در آسمان ری ناشی از آتش سوزی در انبار کارتن در محدوده بیمارستان هفت تیر است. - اخبار استانها -

مسعود ترکاشوند در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، درباره آتش‌سوزی گسترده انبار در شهر ری گفت: دود گسترده در آسمان شهر ری ناشی از آتش‌سوزی در یک انبار کارتن بود که به دلیل تعطیلی کارخانه و اطلاع دیرهنگام به آتش‌نشانی گسترش یافته است.

وی افزود: آتش‌نشانی پس از اطلاع از وقوع حادثه بلافاصله در محل حاضر و اقدام به اطفای حریق کرده است.

آتش سوزی در کلوپ شبانه استانبول 15 کشته بر جای گذاشت

رئیس روابط عمومی فرمانداری ری در ادامه گفت: تا این لحظه اطلاعی از میزان خسارات احتمالی در انبار نزدیکی بیمارستان هفت تیر نداریم و بلافاصله پس از کسب اطلاع اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!
  • با کمبود منابع آبی در استان‌های کم بارش چه کنیم؟
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • دلیل لرز و بدن درد بدون تب چیست؟
  • شرایط کشاورزان دیم کار مطلوب است
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • بهترین ساعت برای مصرف ویتامین D صبح است یا شب؟
  • آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • دیدار وزیر بهداشت با ساکنان منطقه ۱۸ تهران