Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد ، سيدمجتبي حسيني پوردرششمين جلسه ستاد درآمد و تجهيز منابع استان یزد با بیان این خبر اظهارداشت: ۹۹ درصد از درآمد استان را در شش ماه نخست سالجاري، درآمدهاي مالياتي و مابقي را درآمدهاي جرائم و خسارات، درآمدهاي خدمات و فروش كالا، درآمدهاي مالكيت دولت و درآمدهاي متفرقه تشكيل داده اند

وی افزود: درآمدهاي عمومي استان در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰، حدود ۳۴ هزار ميليارد ريال اعلام شد كه نسبت به ميزان مصوب ۳۸ درصد مازاد عملكرد و نسبت به عملكرد مدت مشابه سال قبل، ۹۲ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسيني پورتصریح کرد: از مجموع ماليات وصولي استان در اين مدت زمان، ۴۴ درصد را ماليات هاي مستقيم نظير: اشخاص غيردولتي، نقل و انتقال املاك، حقوق بخش عمومي و خصوصي، ارث، نقل و انتقال سهام، اوراق بهادار و سهام و... و ۵۶ درصد را ماليات هاي غيرمستقيم نظير: ماليات بر ارزش افزوده، نقل و انتقال خودرو، شماره گذاري خودرو، عوارض خروج از كشور، فروش سيگار و... تشكيل داده است.

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان گفت: درآمدهاي خدمات و فروش كالاي استان در اين مدت، مبلغ ۲۹۰ ميليارد ريال بوده كه نسبت به ميزان مصوب ۲۵ درصد رشد و نسبت به عملكرد مدت مشابه سال گذشته، ۲۳ درصد افزايش داشته است؛ كه بيشترين آن مربوط به اداره كل ثبت اسناد و املاك استان و فرماندهي انتظامي استان بوده است.

حسيني پورافزود: ميزان درآمدهاي جرائم رانندگي داخل و خارج استان و جرائم و خسارات زيست محيطي استان در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰، بالغ بر ۷۰ ميليارد ريال گزارش شده كه نسبت به ميزان مصوب ۸۳ درصد كاهش نشان مي دهد.

وی خاطر نشان ساخت: ۹۹ درصد از درآمد استان را در شش ماه نخست سالجاري، درآمدهاي مالياتي و مابقي را درآمدهاي جرائم و خسارات، درآمدهاي خدمات و فروش كالا، درآمدهاي مالكيت دولت و درآمدهاي متفرقه تشكيل داده اند و موضوع كاهش درآمدهاي اداره كل حفاظت محيط زيست استان و فرماندهي انتظامي نیز مورد بررسي و رسيدگي قرار گرفت.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: درامدهای استان یزد یزد میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال

به گزارش خبرگزاری مهر، اسحاق عامری، از اعطای سیاست‌های تأمین ۶ ماهه دوم به شرکت‌های تأمین کننده تجهیزات پزشکی خبر داد و گفت: به منظور تأمین به موقع اقلام تجهیزات پزشکی و جلوگیری از بروز هرگونه کمبود احتمالی سیاست ۶ ماهه دوم به شرکت‌ها اعطا می‌شود.

وی افزود: شرکت‌های متقاضی می‌توانند ظرفت مدت حداکثر ۱۰ روز نسبت به اخذ سیاست اقدام کنند.

به گفته معاون فنی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، در صورتی که شرکتی موفق به اخذ سیاست‌های اعلامی نشود، اداره کل تجهیزات پزشکی نسبت به جایگزینی با شرکت دیگر اقدام خواهد کرد.

کد خبر 6088864 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • پایان صدرنشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • پایان صدر نشینی یک‌ماهه «تمساح خونی»/ «مست عشق» نیامده به اوج رسید
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • درآمدهای نفتی باعث ایجاد تورم می‌شود؟
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ