Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در راستای تسهیل در وضعیت ترافیکی غرب پایتخت و روان سازی ترافیکی محورهای ورودی کلانشهر تهران، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با همراهی شهردار منطقه9، مدیر سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، نمایندگان سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران و مدیران شهری منطقه9 از پروژه زیرگذر میدان فتح بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا، عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: مشکل ترافیک در غرب تهران، با بحث پروژه اتصال بزرگراه یادگار امام به میدان فتح پیوند خورده است؛ با توجه به تاکید مدیریت شهری در دوره ی جدید و شهردار منطقه9 و با عنایت به مطالبات مردمی برای تسریع در اجرای پروژه مذکور با حداکثر ظرفیت اقدام می گردد.
وی در این بازدید بحث اتصال بزرگراه یادگار امام به میدان فتح را به عنوان یکی از پروژه های شاخص شهر تهران عنوان کرد و افزود: مدیران شهری در شهرداری و منطقه باید تمام توان خود را برای بهره برداری اتصال بزرگراه یادگار امام به میدان فتح و اتصال بزرگراه سردار جاویدنشان احمد متوسلیان( فتح) به بزرگراه بروجردی به عنوان محور اصلی مواصلاتی در غرب تهران بکار بگیرند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ادامه داد: با راه اندازی این محور در غرب تهران مشکلات ترافیکی در غرب پایتخت رفع خواهد شد و در نهایت کاهش مصرف سوخت و کاهش آلودگی هوای شهر را شاهد خواهیم بود.
در ادامه این بازدید، محمدجواد خسروی شهردار منطقه9 نیز با اشاره به توافقات صورت گرفته با وزرات دفاع، ارتش و وزارت آموزش و پرورش گفت: با تدابیر اندیشیده شده و اقدامات اجرایی شاهد توسعه متوازن و روزافزون در محدوده منطقه9 خواهیم بود.
وی ادامه داد: با تملک های صورت گرفته و افتتاح پروژه ها در دو سال آینده، سرانه فضاهای شهری از جمله امکانات فرهنگی و ورزشی و فضای سبز در منطقه افزایش پیدا خواهد کرد.
شهردار منطقه9 ابراز امیدواری کرد: با اجرای پروژه اتصال بزرگراه یادگار امام به بزرگراه متوسلیان( فتح) و در ادامه اتصال به بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران، تحولی چشمگیر در وضعیت ترافیکی شهر و بخصوص منطقه9 ایجاد خواهد شد.
خسروی در ادامه خاطر نشان کرد: محور فعالیت ها در منطقه9 علاوه بر تکمیل و توسعه زیرساخت های عمرانی و خدماتی، بهبود سرانه شهری است تا بتوانیم تحولی ملموس در بهبود کیفیت زندگی شهروندان شریف شهروندان منطقه ایجاد کنیم.
شهردار منطقه9 تاکید کرد: با کار جهادی و خدمت صادقانه علاوه بر جلب رضایت شهروندان می¬توان تحولی در مدیریت شهری ایجاد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گره ترافیکی اتصال بزرگراه یادگار امام شهردار منطقه9 غرب تهران شهر تهران میدان فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۲۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، براساس دستورالعمل ابلاغی از سوی شهرداری تهران، اهداف اصلی این رویداد که به‌صورت هماهنگ و یکپارچه در مناطق مختلف پایتخت برگزار می‌شود، ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل همگانی، رعایت ایمنی در سفرهای درون‌شهری، مشارکت سازمان‌های مرتبط و نهادهای مردمی و نیز توجه ویژه به موتورسیکلت‌سواران، عابرین پیاده و... اعلام شده است.   

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در این باره گفت: این رویداد، اقدامی نمادین است تا با عزم و اراده مشترک، توجه افکار عمومی را به موضوع ایمنی و رعایت مقررات مربوط به حمل و نقل شهری معطوف کنیم.  

شهریار افندی‎زاده تاکید کرد: راهبرد ایمنی، نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای متولی و البته همراهی شهروندان است؛ بنابراین، تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله پلیس راهور، شهرداری‌ها، شرکت‌های سازنده خودرو، آموزش و پرورش، مسئولان اجرایی و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها، حتی رسانه‌ها  نیاز است در کنار هم  برای مقابله با تلفات ناشی از حوادث ترافیکی چاره‌اندیشی کنند. 

به گفته مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، رویداد "ایمنی حمل و نقل" درنظر دارد توجه شهروندان تهرانی به‌خصوص اقشار در معرض خطر تصادفات مانند کودکان، افراد مسن، دوچرخه‌سواران، موتورسواران و...، همچنین مدیران شهری، متولیان حوزه حمل و نقل و ایمنی، کاربران و فعالان فضای مجازی و سازمان‌های مردم ‎نهاد را به موضوع مهم رعایت مقررات ایمنی در خیابان‌ها و معابر پایتخت جلب کند. 

افندی‌زاده با اشاره به اینکه این برنامه از چهارم اردیبهشت ماه آغاز و تا دهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: تمرکز بر برنامه‌های آموزشی، ایمنی تردد در خیابان ویژه دانش‌آموزان، اجرای برنامه‌های مشارکتی با سازمان‌های مردم‌نهاد و تولید و انتشار محتوای رسانه‌ای از جمله: اکران پوستر رویداد در ساختمان‌های شهرداری‌های مناطق، نواحی، پارک‌های آموزش ترافیک، همچنین روی انواع سازه‌های تبلیغاتی، پرتابل، بیلبورد، استرابورد و عرشه پل یا نمایش در تلویزیون‌های شهری و تولید و انتشار اخبار از رویدادهای مربوط، از جمله فعالیت‌هایی است که طی یک هفته انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد