Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه معصومه (س) کاروان زائران پیاده از حرم تا حرم برای نهمین سال متوالی از ساوه راهی شهر مذهبی قم شد.

سیدرضا طباطبایی مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان ساوه گفت: این کاروان متشکل از ارادتمندان به اهل بیت (ع) از استان‌های گلستان، همدان و جمعی از مردم دیندار و دوستدار ائمه اطهار (ع) شهرستان ساوه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طباطبایی افزود: این پیاده روی با هدف گرامیداشت سالروز شهادت حضرت معصومه (س) و شرکت در آئین عزاداری سالروز شهادت خواهر امام رضا (ع) صبح امروز با بدرقه خادمیاران رضوی ساوه پس از زیارت این بقعه متبرکه و شرکت در مجلس سخنرانی و روضه خوانی و پذیرایی صبحانه از حرم مطهر حضرت اسحاق بن موسی الکاظم (ع) راهی قم شدند.

وی افزود: کاروان پیاده "از حرم تا حرم" مسیر ۸۰ کیلومتری ساوه تا قم را در مدت دو روز و به صورت پیاده طی می‌کنند و از کنار حرم آستان مقدس امامزاده سید اسحاق (ع) برادر امام رضا (ع) در ساوه به سمت حرم خواهر امام رضا (ع) در قم حرکت کرده و پس از شرکت در آئین عزاداری و زیارت مرقد شریف حضرت معصومه (س) با بدرقه خادمان حرم و مردم شهر مذهبی قم به ساوه برخواهند گشت.

طباطبایی افزود: طبق هماهنگی‌های بعمل آمده حرم امامزاده سید اسحاق (ع) کانون و میقات تجمع دلدادگان به خاندان موسی بن جعفر (ع) بوده و قرار است این برنامه همه ساله با حضور کاروان‌های پیاده از سراسر کشور و با تجمع در جوار مضجع نورانی برادر حضرت معصومه (س) مدفون در ساوه آغاز و با پیاده روی به سمت حرم کریمه اهل بیت (س) ختم شود.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیاده روی حضرت معصومه س حضرت معصومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه

جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار می‌کنند.

به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

 انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب در روز چهارشنبه
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود