Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@20:22:53 GMT

حال کره و سون خیلی خوب است (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۲۴۶۲

کره ای ها با روحیه ای بسیار بالا در قطر تمرین کردند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کره جنوبی با هدایت بنتو فردا ششمین بازی مرحله نهایی مقدماتی خود را مقابل عراق در ورزشگاه ثانی بن جاسم دوحه برگزار می کند. این تیم در حال حاضر با 3 برد، 2 مساوی و 11 امتیاز بعد از ایران (13 امتیاز) در مکان دوم جدول رده بندی گروه اول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عراق هم با 4 امتیاز در رده چهارم است.

 

کره ای ها با روحیه ای بسیار بالا به استقبال این بازی خارج از خانه می روند که بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. آنها بعد از پیروزی مقابل امارات و با توجه به شرایط جدول شانس صعود بالایی دارند و همین موضوع باعث شده تا روحیه و اعتماد به نفس زیادی داشته باشند.

در اولین تمرین رسمی بعد از حضور در دوحه، بازیکنان تیم ملی کره جنوبی در السیلیه دوحه به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند. آنها بعد از انجام ریکاوری، خستگی سفر طولانی را از تن خارج کرده و آماده بازی با عراق هستند. یکی از نمایندگان فدراسیون فوتبال کره (KFA) که در حال تماشای تمرینات تیم بود، گفت: قطعاً چون عملکرد اخیر خوب بوده، روحیه بازیکنان خوب است و فضای کلی تیم روشن‌تر شده است.

 

کره جنوبی شروع خوبی در مسابقات نداشت اما رفته رفته بهتر شد و پس تساوی با ایران و پیروزی مقابل امارات جایگاه دومی خود را که برای صعود کافی است، تحکیم کرد. آنها بعد از این که از ورزشگاه آزادی، جایی که همیشه برایشان جهنم بوده، به سلامت عبور کردند اینک به دنبال شکست دادن عراق در قطر هستند.

 

 

 

 

کره با بنتو طی 9 بازی، 6 برد، 2 تساوی و 1 باخت به ثبت رسانده است. به جز شکست مقابل ژاپن (3-0) در دیدار دوستانه آن ها هیچ شکستی نداشته اند. شاگردان بنتو در مرحله دوم مقدماتی هم با 8 برد و 4 مساوی، متحمل هیچ شکستی نشده بودند.

سون هیونگ مین، ستاره شماره یک کره ای ها نیز مثل دیگر هم تیمی هایش روحیه بسیار بالایی دارد. او این روزها در اردوی تیم ملی، لبخند به لب دارد و به عنوان بزرگتر و سوپراستار تیم هوای بازیکنان جوان را دارد و از شوخی هم دوری نمی کند؛ سون در حاشیه تمرین در حالی که مین جائه کیم در حال مصاحبه بود با شوخی جلوی دوربین خطاب به هم تیمی اش گفت: بس نیس؟ تا کی میخوای مصاحبه کنی؟!"

 

بنتو خرسند از این جو مثبت، امیدوار است تا تیمش با غلبه بر عراق یک گام دیگر به جام جهانی قطر نزدیک تر شود. کره بعد از بازی با عراق، در بازی های هفتم و هشتم با لبنان و سوریه دیدار خواهد کرد.

کره جنوبی تیم ملی کره جنوبی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کره جنوبی تیم ملی کره جنوبی کره جنوبی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود، گفت: دیدار با خانواده شهدا موجب بالارفتن روحیه خدمت به شهروندان می‌شود، از این‌رو در هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده تعدادی از شهدای معزز این منطقه انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید سلمان قاضی‌عسگر در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان که به همراه حجت‌الاسلام حسین محمدی امام جمعه رهنان (غرب اصفهان)، فرمانده بسیج حوزه ۴ امام سجاد (ع) و رئیس بنیاد شهید ناحیه اصفهان جمعی از معاونان و مسئولان منطقه انجام شد، اظهار کرد: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به‌عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و دیدار با آن‌ها در اولویت برنامه‌های فرهنگی هفته بزرگداشت اصفهان قرار گیرد، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری به مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا و جانبازان هستند و با حضور در کنار این بزرگواران، انرژی و روحیه برای کار بیشتر می‌گیرند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا موجب بالارفتن روحیه خدمت به شهروندان می‌شود، از این‌رو در هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده تعدادی از شهدای معزز این منطقه انجام شد.

بهترین الگوهای تربیتی نسل جوان ما «شهدا» هستند

حجت‌الاسلام حسین محمدی، امام جمعه رهنان نیز در این دیدار اظهار کرد: خدمت‌رسانی و تکریم خانواده شهدا وظیفه و تکلیف آحاد مردم به ویژه مسئولان است.

وی صبر و استقامت خانواده‌های معزز شهدا را ستودنی و ارزشمند توصیف کرد و افزود: بهترین الگوهای تربیتی نسل جوان ما شهدا هستند و باید آن‌ها را محور همه برنامه‌ها و امور زندگی خود قرار دهیم

امام جمعه رهنان تاکید کرد: وظیفه داریم با یادآوری همت بلند رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی و آشنایی مردم به‌خصوص نسل جوان با دستاوردهای دفاع مقدس در پاسداری از ارزش‌های اصیل اسلامی اهتمام ورزیم.

وی گفت: خون شهیدان والامقام، صبر و بردباری خانواده‌های معزز آن‌ها، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

کد خبر 747733

دیگر خبرها

  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم