Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری ایسکانیوز از همدان، محمدحسین میرزائی دبیر کانون ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در جمع ۱۵۰۰ نفری دانشجویان ورودی جدید این دانشگاه در جشن نو دانشجویان اظهار کرد: دانشگاه ها و مراکز آموزشی صرفا محل آموزش دروس نظری و عملی و دریافت مدارک تحصیلی نیستند و فعالیت های فرهنگی به اندازه فعالیت های آموزشی اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کاوا با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله) که میفرمایند: "توجه کنید که امروز، عمده قوای دشمنان ما در جبهه ی فرهنگی کار می کند" خاطر نشان کرد: متاسفانه اهمیت دادن به فعالیت های فرهنگی از سوی جوانان که باعث رشد و نمو و بالندگی جمعیت جوان و دانشجویان میشود و آنها را از تهدیدات دشمنان این مرز و بوم حفظ مینماید، روز به روز کمرنگ تر شده و در ما در این رابطه دغدغه فرهنگی داریم.
دبیر کانون ارتباطات و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان اذعان داشت: در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، بیش از بیست کانون فرهنگی در زمینه های رسانه و فضای مجازی، فیلم و عکس، گویندگی و نویسندگی، مهدویت و... حضور فعال دارند که دانشجویان میتوانند باسلایق و علایق مختلف خود، نسبت به فعالیت در این کانون ها بپردازند.

میرزائی با اشاره به این که دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان با لطف وعنایت پروردگار و توجهات حضرت ولی عصر(عج) موفق به کسب رتبه دوم کارنامه فرهنگی در سطح کشور شده است، افزود: این موفقیت بزرگ سر آغاز فعالیت های فرهنگی بیشتر این دانشگاه میباشد و کسب این رتبه مرهون زحمات ریاست، معاونت فرهنگی و دانشجویان فعال در حوزه فرهنگ و رسانه است.

حمید انصاری کد خبر: 1118565 برچسب‌ها اخبار روز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۲۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران «برتر کشوری» شد

مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران به عنوان مرکز مشاوره برتر کشوری در میان مراکز مشاوره دانشگاه‌های سراسر کشور معرفی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران در سی‌وششمین گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های سراسر کشور که در دانشگاه زاهدان برگزار شد، از سوی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان «مرکز مشاوره برتر کشوری در سال ۱۴۰۲» انتخاب شد و با اعطای لوح تقدیر و تندیس، دکتر زهره عزیزی رئیس مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران از سوی دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد تقدیر قرار گرفت.


تعداد جلسات برگزار شده توسط روانشناسان، مشاورین و مددکاران و خدمات واحد نوروتراپی دانشگاه‌ها به صورت حضوری و غیرحضوری، خدمات و حمایت‌های مددکاری اجتماعی، توانمندسازی جامعه دانشگاهی، آموزش و ارائه خدمات بهداشت روان نشست‌های تخصصی، کارگاه‌ها و وبینار‌های آموزشی مختص دانشجویان، کارکنان، اساتید و خانواده دانشگاهیان، توانمندسازی جامعه دانشگاهی، انتشارات و تولید محتوا، میزان خدمات روانشناختی شامل طرح‌های حمایتی و مناسبتی برای دانشجویان دانشگاه، سطح پوشش دانشجویان جدیدالورود در طرح کارنامه سلامت روان، تعداد اعضا و میزان فعالیت همیاران سلامت روان، مداخله در بحران‌های روانشناختی و تعداد جلسات تشکیل شده در این خصوص، میزان فضای فیزیکی و نرخ رشد فضای مستقل و برگزاری سمپوزیوم‌های ملی و بین‌المللی، از معیار‌های ارزیابی عملکرد سالانه مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها است.

دیگر خبرها

  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • کسب رتبه دو کشوری در شاخص بی دردی زایمان طبیعی
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • فعالیت در حوزه مهدویت به بدنه دانشگاه سرایت کند
  • از پرداخت بیش از ۴ هزار وام متاهلی به دانشجویان پزشکی تا تاکید بر استفاده دانشگاه‌ها از سند دانشگاه اسلامی
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران «برتر کشوری» شد