Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- برقراری ارتباط عاطفی یکی از اصلی‌ترین نیازهای افراد است. در واقع افراد در هر برهه‌ای از زندگی خود به یک هم‌کلام احتیاج دارند تا بتوانند آزادانه عواطف و احساسات خود را در قالب کلام بروز دهند. پیشرفت فناوری ارتباطات در سال‌های اخیر اتفاق بسیار خوبی برای افراد مختلف رقم زد و این امکان را برای آن‌ها فراهم ساخت که بتوانند به شکل‌های مختلف با یکدیگر ارتباط کلامی برقرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسعه روز افزون علم و فناوری سبب شد ابزارهای قدیمی مانند تلفن ثابت جای خود را به سخت افزارها و نرم افزارهای پیشرفته مانند چت روم بدهند. گذشته از شکل‌گیری ارتباطات گسترده با این ابزار، کسب و کارهای آنلاین نیز با استفاده از آن به سودهای قابل توجهی رسیده‌اند. احتمالا تا کنون در فضای مجازی نام چت روم رپ چت به گوشتان خورده است. چت روم رپ چت یکی از پرطرفدارترین انواع چت روم است که در ادامه بیشتر راجعه به آن  و چت روم‌های معروف دیگر صحبت می‌کنیم.

چت روم چیست؟

قبل از این که به صورت اختصاصی چت روم رپ چت را معرفی کنیم، بهتر است بدانیم که اصلا چت روم چیست؟ چت در لغت به معنی گفت و گو و روم به معنی اتاق است. بنابراین می‌توان چت روم را اتاق گفت و گو یا بستری برای گفت و گو بین افراد مختلف، معنی کرد. این اتاق گفت و گو در تعریف عملی، سایتی سرگرم کننده و بسیار مهیج است که افراد با نژاد، ملیت و عقاید مختلف بدون محدودیت مرزی از سراسر جهان در این بستر به گفت و گو با یکدیگر می‌پردازند. بنیانگذار اتاق چت سایت یاهو است. پس از آن نیز سایت‌های خارجی این اتاق چت را بر اساس جاوا اسکریپت طراحی کردند اما پس از آن با وجود محبوبیت این نرم افزار، طراحان و برنامه نویسان فارسی زبان با الگو گرفتن از سایت‌های خارجی و فارسی سازی این نرم افزار توانستند چت روم‌های فارسی را طراحی و راه اندازی کنند.

این بستر گفت و گو امکانات بسیار زیادی دارد. هر چند در گذشته امکانات آن محدود به چت یا گفت و گوی متنی و به صورت پی ام بود، اما امروزه آپشن‌های بسیار زیادی به اتاق چت اضافه شده است که حتی با وجود نرم‌افزارها و شبکه‌های مختلف ارتباطی مانند واتس آپ و تلگرام، کاربران خود را از دست نداده است. بزرگ‌ترین مزیت اتاق‌های گفت و گو مانند چت روم رپ چت این است که کسب و کارهای آنلاین و صاحبین سایت‌های فروشگاهی می‌توانند از آن به عنوان ابزاری برای بازاریابی و افزایش فروش استفاده کنند. سایت‌هایی که بخش چت روم دارند، از مخاطبین بیشتری برخوردار‌ند چون کاربران با انگیره ایجاد سرگرمی در چنین سایت‌هایی عضو می‌شوند و با شناخت محصولات آن‌ها به خرید نیز می‌پردازند. در این اتاق چت راجع به موضوعات مختلفی بحث می‌شود. بنابراین می‌توان موضوع گفت و گو را به سمت معرفی و فروش محصولات کشاند.

نکته مهمی که در مورد چنین نرم افزاری مطرح می‌شود، نحوه مدیریت آن است. در گذشته چت روم‌ها مدیریت درستی نداشتن و به دلیل بی‌نظمی در گفت و گو یا انتشار محتوای غیراخلاقی توسط کاربران فیلتر و از دسترس خارج می‌شدند اما امروزه نرم افزارهایی از جمله چت روم رپ چت با مدیریت و سامان‌دهی منظم همراه هستند و کاربران آنلاین بی‌شماری دارند که در هر لحظه  که به صورت شناس و ناشناس در این بستر با هم گفت و گو کرده و آزادانه نظرات خود را بیان می‌کنند. چت‌روم‌های فارسی انواع مختلفی دارند اما برخی از آن‌ها  از کاربران بیشتری برخوردارند. در ادامه این اتاق‌های چت را معرفی می‌کنیم.

چت روم رپ چت

رپ چت از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین چت روم‌های فارسی است که به دلیل قابلیت‌های فراوان آن کابران بسیاری در آن با یکدیگر تعامل و ارتباط دارند. این اتاق چت فارسی در سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون نیز محبوبیت زیادی دارد. با توجه به این که سرورهای اختصاصی و قوی چت روم رپ چت را پشتیبانی می‌کنند، از سرعت بالایی برخوردار است. طراحان حرفه‌ای رپ چت آن را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که در عین مدرن بودن کاربری ساده و آسانی دارد. با توجه به این که این چت روم آنلاین فارسی مربوط به شهرهای مختلفی است، کاربران می‌توانند با همشهریان خود به صورت شناس به گفت و گو بپردازند و با آشنایان خود چت تصویری یا صوتی داشته باشند.

ققنوس چت

ققنوس چت نیز مانند چت روم رپ چت جزو بزرگ‌ترین اتاق‌های چت است و از قابلیت‌های جالبی برخوردار می‌باشد. ققنوس چت در سال 1390 شروع به فعالیت کرد ولی مدتی بعد به دلیل مشکلات سروری بسته شد. خوشبختانه این سایت توانست فعالیت مجدد خود را در سال 97 با تیم مدیریت حرفه‌ای آغاز کرده و باز هم به محبوبیت فراوان برسد.

از جمله ویژگی‌های آن: استفاده از ققنوس چت رایگان است، سرور اختصاصی قدرتمندی دارد، طراحی گرافیکی صفحات این اتاق چت بر جذابیت آن افزوده است، کاربران می‌توانند در این سایت سرگرمی به صورت گروهی یا خصوصی چت کنند، رعایت مسائل اخلاقی در این نرم افزار سبب شده افراد کم سن و سال نیز بتوانند از آن استفاده کنند. علاوه بر این‌ها امکان بلاک و ریپورت افرادی که نمی‌خواهید با آن‌ها صحبت کنید نیز وجود دارد. این چت روم امکان پخش موزیک آنلاین با کیفیت بالا را برای کاربران خود فراهم ساخته است.

میهن چت

میهن چت نیز مانند ققنوس چت و چت روم رپ چت از اتاق‌های چت معروف و پرمخاطب است که در سال 1386 تأسیس شده و با امکانات فوق العاده و محیطی امن و جذاب یک فضای سرگرمی ایده آل برای مخاطبین خود ایجاد کرده است. طراحی قدرتمند و استفاده از فناوری روز در برنامه نویسی این چت روم به آن محبوبیت بسیاری بخشیده است. کاربران در این بستر علاوه بر گفت و گوی باکیفیت، از امنیت اخلاقی نیز برخوردارند. این سایت از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده که کاربران با ورود به آن می‌توانند از بخش‌های متنوع دیدن و استفاده کنند.

نحوه استفاده از چت روم رپ چت و سایر چت روم‌ها چگونه است؟

برای این که بتوانید در چت روم‌ها با کاربران دیگر ارتباط برقرار کنید باید در سایت آن عضو شوید. در این صورت امکان برقراری ارتباط و گفت و گوی بیست و چهار ساعته در این سایت‌های اجتماعی برای شما فراهم خواهد شد. برای عضویت در چت روم از طریق لینک زیر وارد سایت رپ چت شوید و از این سایت سرگرمی لذت ببرید.

http://www.chatrap.org



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: چت روم اتاق چت چت روم چت روم ها گفت و گو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۲۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک برای دومین حضور پیاپی در المپیک باید از سد پدیده کشتی فرنگی ایران یعنی سعید اسماعیلی عبور کند.
ستاره ۲۰ ساله‌ای که چند روز پیش در مسابقات بزرگسالان آسیا بر سکوی نخست ایستاد. حالا کادر فنی تیم ملی برای انتخاب دشوار خود در وزن ۶۷ کیلوگرم و انتخاب نماینده ایران در المپیک پاریس، گرایی و اسماعیلی را به مسابقات رنکینگ مجارستان که خرداد امسال در بوداپست برگزار می‌شود، اعزام می‌کند.
در وزن ۶۰ کیلوگرم مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت تعیین ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس هم رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و امیررضا ده بزرگی از فارس و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.
در وزن غیر المپیکی ۸۲ کیلوگرم هم با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و محرومیتش، مقرر شد به محمدعلی گرایی شانس مجددی برای حضور در ورزن ۸۲ کیلوگرم داده شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

دیگر خبرها

  • هوای ایلام از عصر امروز بارانی می‌شود
  • دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • وقتی زمین پراید را وسط خیابان شلوغ بلعید | تصویر
  • (ویدئو) دردسرهای فریدون زندی برای صحبت به زبان فارسی
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • شهر شلوغ پلوغ
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • (عکس) تصاویری دیده نشده از مراسم حج ۷۰ سال پیش